Voor mijn doen best oké! Nog niet postwaardig, maar ik kom er wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
QFT!!!
Hoe gaat het met jouw lijstjes?
Duvel is later thuis en ik ben pufloos. Bak pasta met groenten uit de vriezer getrokken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Jongedame, je maakt maar puf! Of beter, duvel puft naar de winkel om gezond voer te scoren en wat diepvriesgroenten en -vlees!![]()
![]()
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Er is weer politie hier en ik weet niet waarom en daar kan mijn nieuwsgierige ik helemaal niet tegen!.
Idd, ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?
twitter!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
Ha, hier wandelen we heel vaak langs, maar zo kun je natuurlijk vele malen beter binnenkijken:
http://www.funda.nl/koop/(...)ulststraat-45/fotos/
Het huis van Tooske en Bastiaan, let vooral op de opgezette wolf. Tasty!
Een prachtig huis. Dat behang!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw
Afgezien van die wolf en het tijgerkleed dan
Prachtig huis, oerlelijke inrichting. Brrrrr.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
Ha, hier wandelen we heel vaak langs, maar zo kun je natuurlijk vele malen beter binnenkijken:
http://www.funda.nl/koop/(...)ulststraat-45/fotos/
Het huis van Tooske en Bastiaan, let vooral op de opgezette wolf. Tasty!
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Spanje echt een overgewaardeerd land
Vond ik ook, maar toen gingen we naarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Het binnenland is geweldig mooi!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Goed! Op de één of andere manier gaat het veel lekkerder dan voor die dip die ik had. Gewicht fluctueert wel ietsje meer, maar in totaal is er vandaag 4,1 kilo afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef conleche het volgende:
Andalusie! Barcelona! Eigenlijk vrijwel alles wat niet Benidorm, Lloret en Blanes heet.
GB, hoe'st met de low carb?
Jaaaaaaaa, ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb bij Spanje altijd zo'n beeld van dit:
[ afbeelding ]
en dit soort hotels:
[ afbeelding ]
en dan opgevuld met dit soort types:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |