Passief aan de Uni is niks voor mij neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha wie dan? Per DM mag ook...
Ik weet een hoop in BCN, maar dan vooral passief. En een baan als geoloog aan de universiteit lijkt me niks voor jou...
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Collega's die niet bereikbaar zijn terwijl ze volgens hun agenda niets hebben op dit moment.
Verdomme, neem die telefoon op, ik moet wat van je!
Ik heb ook van die collega's die dan op Do Not Disturb staan de hele dag. Vraag me af of ze dan echt wel wat doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.. Hij schrijft wel gewoon elke dag 8 uur.
Moet ik ook eens gaan doen.
Die zijn het ergste ja. Dit is ook nog zo'n autistische Development-nerd waarbij ik moet slijmen om een vergaderruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.. Hij schrijft wel gewoon elke dag 8 uur.
Moet ik ook eens gaan doen.
Dat is een flinke afweging. Reizen is tof, maar het stress niveau waar je nu op zit is niet fijn. Maar als je mag kiezen, heb je toch eigenlijk al gekozen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heeft het al!
Maar idd, het is een groot verschil welk bedrijf ik kies. Meer rust en minder geld of meer reizen en meer stress. Maar ook inhoudelijk. Ik ben er nog niet uit, eerst es afwachten wat ze te bieden hebben.
Ik voel me echt kei-schuldig als ik thuis wat tussendoor doe waardoor ik daar meer doe dan op het werk. En ook langer doorwerk. Daarom werk ik ook niet te vaak thuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van die collega's die dan op Do Not Disturb staan de hele dag. Vraag me af of ze dan echt wel wat doen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook minder productieve uren heb thuis dan op het werk. Ik doe wel meer in die uren dat ik echt aan het werk ben, gaat toch makkelijker thuis.
Ik had laatst dus Du van Peter Maffay in mijn hoofd voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ich bin wie du. Wir sind wie Sand und Meer, und darum brauch ich dich so sehr *zingt
Je poste 'm laatst ook al hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had laatst dus Du van Peter Maffay in mijn hoofd voor het slapen gaan.
*google*quote:
Ja, die dag had ik m dus in mijn hoofd voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poste 'm laatst ook al hier![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk
Nee, allebei heeft voordelen, ik kan nu echt ff niet kiezen. Ik wacht af wat de mogelijkheden zijn en zet er wel druk achter. Ik weet wat ik waard ben, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een flinke afweging. Reizen is tof, maar het stress niveau waar je nu op zit is niet fijn. Maar als je mag kiezen, heb je toch eigenlijk al gekozen?
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die dag had ik m dus in mijn hoofd voor het slapen gaan.
Stressen is in Spanje geen probleem. Hard werken daar jongen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Passief aan de Uni is niks voor mij neeIk moet wel wat druk en actie in mn baan hebben. Af en toe lekker stressen is ook lekker (let op de af en toe).
Heeft ie global hotkeys?quote:
Iphone.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ie global hotkeys?En een plugin zodat je hem met je iPhone kan besturen?
Ben ik niet bang voor, ze kunnen daar ook ontspannen! Het leven in een stad als Barca ligt me echt wel. Hard werken, maar daarna ook heerlijk ontspannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stressen is in Spanje geen probleem. Hard werken daar jongen!
Ik doe in Utrecht niet anders. Behalve dat hard werken dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leven in een stad als Barca ligt me echt wel. Hard werken, maar daarna ook heerlijk ontspannen.
Ik snap de initiële verwarring nu beter...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
Ik had een briefje bij mijn collega op een stapel papieren het bureau gelegd; "als je niet snapt wat ik bedoel, loop dan even langs, dan ligt ik het even toe.
Driewerf
Oepsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
Ik had een briefje bij mijn collega op een stapel papieren het bureau gelegd; "als je niet snapt wat ik bedoel, loop dan even langs, dan ligt ik het even toe.
Driewerf
Utrecht = ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe in Utrecht niet anders. Behalve dat hard werken dan.
is die er ook voor MacOSX ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/
Gute Nacht liebe Freundequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poste 'm laatst ook al hier![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk
Oh, voor winamp betaal ik nooit. Maar toch eens ff downen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openenquote:
Babyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openen
Via het IP adres van de broadcast lukt ook niet...
Nederland is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht = ook
En ik bedacht me gisteren hoe geweldig georganiseerd Nederland toch is. Zeker omdat ik Duitsland een beetje ken.
Verpakkingen uit Nederlandse supermarkten!Die gaan zo logisch open... in Duitsland loop je eerst drie kwartier te hannesen...
Is helemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is helemaal waar.
Maar er is meer te ontdekken...
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.quote:
Wat hebben we toch een moeilijk leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.
Monaco!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.
Ik vind Duitsers stiekem wel de leukste Europeanen
Ik ben nu ook al bezig om te bedenken wie ik dan eens uit kan nodigen enzo. Moet en zal van het weer genieten danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.
Als je in een verregend Bogota loopt, ga je het Nederlandse weer erna ook veul beter waarderen hoor...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.Alleen het weer is kut. En al die vervelende nederlanders.
Zonder VEEEEUL geld is d'r niks aan.quote:
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.. Heerlijke sfeer.
Gezellig chaos.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen is
Ik weet iig wel dat ik er vroeg moet zijn. Want ze gaan de hele dag ramvol zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |