Ja geen dunne of dikke darm maar zoals ze zelf zegt "slome darm"quote:
De schijnheil!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef mazaru het volgende:
Hoor Flip eens leuk grapjes maken tegen Sharon. Zijn gulle lach klatert door de keuken, terwijl hij liefkozend naar Sharon kijkt met de pretlichtjes in zijn vriendelijke blauwe ogen.
Volgens mij is het alweer gewijzigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
Lekkere faal weer op de website een half uur geleden![]()
Niet schrikken hoor maaaaaaaaaaaaaaaar ik benhet met je eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Flikker Laura en zweetharses ajb uit het programma. Het is meer dan genoeg geweest.
die staat nu bij een wegrestaurant in zijn ochtendjas..kan niet betalen..tilt dat smerige jasje opzij en zegt...geef me eten of ik schiet!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Iemand de badjas al gespot, normaal zit ie toch aan de keukentafel?
Ik hou van je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor maaaaaaaaaaaaaaaar ik benhet met je eens
Ja logisch. Deze faal mag pas over een paar dagen gelezen worden. Even een apart topicje eraan wijden, zodat deze zoveelste faal niet ondersneeuwt in de COS?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef ariehaan het volgende:
Volgens mij is het alweer gewijzigd.
Goedemorgen trouwens.
Tja, the truth hurts.quote:
Wat wil Maik van de oud bewoners weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
Lekkere faal weer op de website een half uur geleden![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Doe wat voor je geld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Laura terminaal ziek ofzo waarom ligt ze nu net na het ontbijt al weer onder de dekens. Ik vind het niet normaal dat zo'n jong meisje echt de hele dag in of op bed ligt. Waarom zegt niemand daar wat van? Een bewoner of gewoon de programmamakers. Het moet verboden worden om in de slaapkamer te komen tussen 10 uur en 22 uur ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |