daarom zei ik net dit....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Dat kan ze nu natuurlijk gewoon flikken
Krijgt ze ook weer positieve tv momentjes.gescripte zooi.
![]()
Jo gaat echt niet weg., als je de reacties op de ss site bekijkt zijn er toch nog fans ook.
Zo verplichten ze ons naar Jojanka te kijken....quote:
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef iwannabehigh het volgende:
yo waddup gaste
ben eindelijk eens een keer vrij vandaag
en heb niks te doen verveel me
of ja heb genoeg te doen maar geen zin in
dus ik kom jullie lastig vallen
wat is de link van de goede stream?
Oh my god, dit kun je niet menen na die fucked-up kapsels bij Guido en Flip.quote:Twitterbingo
29 maart om 11.36
Win een haircut van Servio.
Zodra Servio een nummertje getrokken heeft, gaat de twitterbingo van start. Twitterbingo? Ja, twitterbingo. Tweet een getal onder de duizend met daarbij onze hashtag (#sstnl) maar ook #twitterbingo. Raad jij als eerste het getal dat Servio koos, dan win je een haircut van deze modieuze Secret Story kandidaat en twee kaarten voor de liveshow! Om 14:00 uur gaan we van start.
ok..de kvdw blijft voorlopig dicht en je gaat nu steeds schatten met 3 opties??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
daarom zei ik net dit....
MAIK WEG: ZO ZIT HET...
Ik denk dat MAIK niet meer terug komt hoor. De bewoners denken dat hij wel terugkomt en hij in de geheime kamer zit. Denk het niet. Maik mocht vorige keer het huis weer in onder de voorwaarde dat hij er weer uit moest op het moment dat de stem dat vroeg. Kortom Maik kon nog even genieten van de sfeer enzo in het huis maar wist dat hij niks kon winnen. Erger nog: Hij heeft nooit iets aan het spel deelgenomen en nooit gedrukt. Hij ZOU vandaag gaan drukken (Iedereen wist dat) maar omdat hij niet MAG drukken van de stem is hij eruit gehaald.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik mocht vorige keer het huis weer in onder de voorwaarde dat hij er weer uit moest op het moment dat de stem dat vroeg
Maik heeft misschien paar dagen geleden toch zijn 24 uur aangevraagd en het verzwegen voor Monique en de groep.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat MAIK niet meer terug komt hoor. De bewoners denken dat hij wel terugkomt en hij in de geheime kamer zit. Denk het niet. Maik mocht vorige keer het huis weer in onder de voorwaarde dat hij er weer uit moest op het moment dat de stem dat vroeg. Kortom Maik kon nog even genieten van de sfeer enzo in het huis maar wist dat hij niks kon winnen. Erger nog: Hij heeft nooit iets aan het spel deelgenomen en nooit gedrukt. Hij ZOU vandaag gaan drukken (Iedereen wist dat) maar omdat hij niet MAG drukken van de stem is hij eruit gehaald.
Hij mailt dagelijks met de redactie...quote:
Goeie vraag....quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Goeie vraag....
Volgens mij was de voorwaarde delen met de 2e plaats als je wint....
Maik mag later vragen stellen aan de ex-bewoners .... stond al per ongeluk op de sitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Daarom. Er is geen sprake van andere voorwaarden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Goeie vraag....
Volgens mij was de voorwaarde delen met de 2e plaats als je wint....
Fok! staat bekend om zijn volgers van RLSsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef iwannabehigh het volgende:
dankjewel ga ik meteen kijken
ik zag gister een filmpje waarin ze het hadden over het fok forum
zei ze ook nog leuke gasten
beetje raar![]()
ze mogen geen contact met de buitenwereld maar ze weten het wel van fok dat ze hie rbekend zijn
betekend dus dat ze op de hoogte worden gehouden.
Of dat ze FOK! en haar reputatie op rls-gebied al lang kenden. Zoals zoveel Nederlanders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef iwannabehigh het volgende:
dankjewel ga ik meteen kijken
ik zag gister een filmpje waarin ze het hadden over het fok forum
zei ze ook nog leuke gasten
beetje raar![]()
ze mogen geen contact met de buitenwereld maar ze weten het wel van fok dat ze hie rbekend zijn
betekend dus dat ze op de hoogte worden gehouden.
De voorwaarde was, dat mocht hij winnen dat hij dan de prijs zou delen met de nummer 2. Dus dan zou hij maar 50.000 euro winnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze heeft zich al op gegeven voor de volgende rls, de pieter baan storyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Day het volgende:
Ik vind Jo's adoratie voor d'r moeder heel ongezond. Tuurlijk mag je trots zijn op je moeder, maar bij Jo klinkt het alsof niemand en zeker zij niet ooit aan haar kan tippen. Volgens ligt daar heel veel van haar onzekerheid en frustratie.
Weet je wat me ook opvalt....Dat ze het nooit over der vriend heeft..hoe leuk ie is en over hoe lief ie is en over dat ze m mist enzo...vind ik vreemd...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Day het volgende:
Ik vind Jo's adoratie voor d'r moeder heel ongezond. Tuurlijk mag je trots zijn op je moeder, maar bij Jo klinkt het alsof niemand en zeker zij niet ooit aan haar kan tippen. Volgens ligt daar heel veel van haar onzekerheid en frustratie.
dat komt omdat de moeder haar niet alleen andere tieten heeft gegeven..maar haar hersenen...als ze die had dan..eruit heeft gehaalt en een implatatie van een robot heeft ingebouwd...ja ma..nee ma..you are the best maquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Day het volgende:
helemaal met je eens !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |