O shit. Dat kan ze nu natuurlijk gewoon flikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:55 schreef suzi1 het volgende:
volgens aaf gaat jo op het geheim van sharon drukken
Philip gransjean is een vieze homo...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:56 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Phillip vind ik maar een loopse hond...ligt ie weer op de meiden kamer....Jongen ga lekker naar buiten en bemoei je eens met de mannen....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze verkoopt zichzelf nog steeds ...
Nooooit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Dat kan ze nu natuurlijk gewoon flikken
Krijgt ze ook weer positieve tv momentjes.gescripte zooi.
![]()
Jo gaat echt niet weg., als je de reacties op de ss site bekijkt zijn er toch nog fans ook.
Ik vind juist dat sharon het perfect aan heeft gepakt bij jo. Met dat mens valt niet te praten, want ze heeft altijd gelijk. En je treft haar echt het hardst door d'r straal te negeren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:56 schreef itsme het volgende:
Even nog over Sharon. Ik had het dapperder gevonden als ze gisteren wel haar grote muil tegen Jo had geopend. Toen ze nog razend was.
Nu is dat natuurlijk al weggeebt en wordt hat een stom kut goedmaak gesprekje.
A.d andere kant. als Jo ergens niet blijkt tegen te kunnen is het wel als iemand haar negeert dus misschien was het toch wel beter.
Ligt aan hoe hun gesprek gaat.
En net had ze het over de "body-build" periode van d'r moeder. Die vrouw is echt van alle makrten thuis niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik hoorde gister dat haar moeder hoer is geweest, misschien moeten we daar iets over vragen?
Zo goed is Dennis niet in bed...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of Dennis goed was in bed? en hoeveel hij tipte?
Zelfs buddha doet het beter zei ze laatst...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
Zo goed is Dennis niet in bed...
Joanna komt hoogstens 1 x klaar en dat duurt dan wel een uur ofzo...en vind chocolade lekkerder dan sex...ow zei Mo dan heb jij zeker nog nooit goeie sex gehad hihi
bij de homos is die afgewezen..die zijn te slim..maar zo iets als jo nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
Philip gransjean is een vieze homo...
Het orgasme duurt een uur? (dat hebben toch alleen varkens?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
Zo goed is Dennis niet in bed...
Joanna komt hoogstens 1 x klaar en dat duurt dan wel een uur ofzo...en vind chocolade lekkerder dan sex...ow zei Mo dan heb jij zeker nog nooit goeie sex gehad hihi
haha ach. hey Maik zegt Guido. hoe is het met Mo? Jongen je gaat op je kop krijgen. ze is helemaal hysterisch. Maik: Ik wil er uit!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
En dan een conversatie met Maik... dat wordt lastig
Nou steeds met die depri kop in beeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
Philip gransjean is een vieze homo...
Klopt, ik keed gisteren streams via sst-site. Ze wordt door heel veel mensen aanbeden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Jo gaat echt niet weg., als je de reacties op de ss site bekijkt zijn er toch nog fans ook.
Duurt n uur voor ze klaar komt...met n vibo kan ze veel sneller en vaker...zei ze...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Het orgasme duurt een uur? (dat hebben toch alleen varkens?)
ik dacht al dat ik gek werd< maar ik hoorde het dus ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:
huh? Ik hoorde volgens mij Maik en later iemand zeggen " 5 zero"
Delen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef marky het volgende:
Er is fotomateriaal waar Jurien, Cyntia en Guido op reis zijn
Ah, nouja, toch een soort van hetzelfde als bij varkens:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:01 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
Duurt n uur voor ze klaar komt...met n vibo kan ze veel sneller en vaker...zei ze...
door mensen als maaik??met een et hoofd??hopend op een gratis operatie??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, ik keed gisteren streams via sst-site. Ze wordt door heel veel mensen aanbeden.
ze brengen echt iedereen aan het kotsen met dat nepgedragquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef TimeJumper het volgende:
Damn moet je Laura zien met haar klauwen in de weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |