Dan had ik ze misschien kunnen houden, bedoel je?quote:
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, maar Jaap is ontwikkelaar windenergieprojecten..Doe me dan toch die pabo dame maar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?
Die zie ik hier ook vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een advertentie van Zooplus
I had dibbs, dus alles of nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen weer delen?
quote:
jij kent mn politieke overtuiging niet?quote:
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden ziequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt advertenties die op je surfgedrag passen.
Aah, dan mag ik jou nemen dusquote:
quote:
VVDquote:
quote:
Poch pochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden zie
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggevenquote:
Goed zo cubjequote:
Laat in Singles nu net veel mannen zitten die behoorlijk bovenmodaal verdienen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor die paar ads ga ik geen abbo nemen.
De rijken moeten ook gesponsord worden met HRA voor hun villa's van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |