Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
Ik kan hier in De Grote Stad prima zonder, 90% van mijn leven speelt zich af binnen de stadsgrenzen of op locaties die toch niet met de auto te bereiken zijn (downtown Amsterdam bijvoorbeeld).
Ik als boer van het platteland kan echt niet zonder auto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan hier in De Grote Stad prima zonder, 90% van mijn leven speelt zich af binnen de stadsgrenzen of op locaties die toch niet met de auto te bereiken zijn (downtown Amsterdam bijvoorbeeld).
De stad is eng. Daar zijn mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?
Als ik naar mijn ouders ga ben ik met het OV + 3 km lopen vanaf de bushalte 3 uur kwijt. Met de auto ben ik er in minder dan een uur. Ik kom dus niet zo vaak meer bij mn ouders sinds ik mn auto weg heb gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik als boer van het platteland kan echt niet zonder auto.
Voor de bus moet ik een kilometer lopen.
Huuu, OV! NEEEE!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet 6 april naar Schiphol, had geprobeerd te regelen dat iemand me weg kan brengen, kan dat niet. Nu moet ik met de busAuto is geen optie en die heb ik dan waarschijnlijk niet...
Goed excuusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ouders ga ben ik met het OV + 3 km lopen vanaf de bushalte 3 uur kwijt. Met de auto ben ik er in minder dan een uur. Ik kom dus niet zo vaak meer bij mn ouders sinds ik mn auto weg heb gedaan.
je auto heb je welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet 6 april naar Schiphol, had geprobeerd te regelen dat iemand me weg kan brengen, kan dat niet. Nu moet ik met de busAuto is geen optie en die heb ik dan waarschijnlijk niet...
in mijn hand? als ik op de toeter druk komt het uit mijn auto spuitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd een busje pepperspray in je hand als je door de stad rijdt?
Ooh.. Dan ga ik wat anders regelenquote:
Durven wel, maar vaak is het gewoon onhandig. Je betaald je blauw aan parkeergeld, kunt niet meer drinken, moet de metertijd in de gaten houden. Dat is, als je een plekje kunt vinden. OV is gewoon makkelijker als je alleen grote steden bezoekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?
quote:
NIET je huidige CV sturenquote:
Nee zal ik niet doenquote:
Heb altijd een plekje, dichterbij mijn bestemming dan welke bustramtreinhalte dan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Durven wel, maar vaak is het gewoon onhandig. Je betaald je blauw aan parkeergeld, kunt niet meer drinken, moet de metertijd in de gaten houden. Dat is, als je een plekje kunt vinden. OV is gewoon makkelijker als je alleen grote steden bezoekt.
Idd, ik woon vlak bij Utrecht Centraal, het is echt compleet onzinnig om met de auto te gaan als ik eens een avondje biertjes ga doen in A'dam centrum.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Durven wel, maar vaak is het gewoon onhandig. Je betaald je blauw aan parkeergeld, kunt niet meer drinken, moet de metertijd in de gaten houden. Dat is, als je een plekje kunt vinden. OV is gewoon makkelijker als je alleen grote steden bezoekt.
automatische portiervergrendelingquote:
Glazen moeten zo snel mogelijk leeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het glas is bij mij altijd halfvol. Behalve als ik dorst heb.
Je optimisme is aandoenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het glas is bij mij altijd halfvol. Behalve als ik dorst heb.
Mijn glazen zijn altijd kapot, ze zijn altijd veel te snel leegquote:
Mwuhahahaaa!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik moet toch echt een knopje naar beneden drukken hoor
Ik alleen de automaat in D en dan de voet ietsjes op het gas, dan zegt die *KLAK*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik moet toch echt een knopje naar beneden drukken hoor
Ja maar ik heb een heel beroerd CV volgens peuquote:
Always look on the bright side of life.quote:
Je moet workshops gaan geven Q.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
Ik heb in mijn leven al te lang naar de onbrighte side gekeken, dat doe ik niet meer.
Het leven is hartstikke mooi, soms.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
Ik heb in mijn leven al te lang naar de onbrighte side gekeken, dat doe ik niet meer.
tankstation/take-away koffiequote:
Bier bij tappen is niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, gewoon zorgen dat ze niet leeg worden.
Sinds wanneer gaat het om de smaak?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier bij tappen is niet zo'n goed idee.
Komt de smaak niet ten goede.
Ik heb ook inderdaad nog nooit moeite gehad met een plek vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef rival het volgende:
Heb altijd een plekje, dichterbij mijn bestemming dan welke bustramtreinhalte dan ook
Proost dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las iets heel anders dan je bedoeltquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier bij tappen is niet zo'n goed idee.
Komt de smaak niet ten goede.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Proost dan maar.
En dan durven ze het ook nog premium lager te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat las je dan, en waar was je trouwens zaterdag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders dan je bedoelt
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Proost dan maar.
Hmmm, ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ik las dat bier uit de tap niet lekker isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat las je dan, en waar was je trouwens zaterdag?
Had de pullen klaarstaan.
Ah. Nr 11.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat las je dan, en waar was je trouwens zaterdag?
Had de pullen klaarstaan.
Ja sssssttt!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Yuki kan je gratis uitproberen vind ik wel de sterkste
Die had ik vanmorgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Yuki kan je gratis uitproberen vind ik wel de sterkste
je had niet op mijn sms gereageerd gisterenquote:
Ik was aan het werk. En wat moest ik antwoorden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had niet op mijn sms gereageerd gisterenen hoe was t bij de opticien?
Dat is inderdaad wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dat bier uit de tap niet lekker isMaar je bedoelt natuurlijk een half glas bier weer voltappen
Ik was slapen
/twitterpostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
Aquariumonderbouw voor drukverdeling gemaakt. Nu is hij 0.5cm te breed.. Nu moet ik megaveel gaan zagen.
.
Iets leuksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. En wat moest ik antwoorden?
Ik ga zo naar de stad, om 11 uur de afspraak.
Oh, ja. Niet helemaal aan het opletten.quote:
Kika lijkt me dan eerder.quote:
Ook prima! Heb mij al eens sportief ingezet voor KWF Kankerbestrijding.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Niet helemaal aan het opletten.
[..]
Kika lijkt me dan eerder.
Och, ik wil best happen hoor als je weer eens een infantiele post maakt. Ben niet te beroerd om inferieure posts te merken.quote:
Wij doneren al jaren maandelijksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook prima! Heb mij al eens sportief ingezet voor KWF Kankerbestrijding.
Nee, vind ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te doneren aan een goed doel. Is dat vreselijk?
Je spreekt in woorden die bij je passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och, ik wil best happen hoor als je weer eens een infantiele post maakt. Ben niet te beroerd om inferieure posts te merken.
Wat egoistisch zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te doneren aan een goed doel. Is dat vreselijk?
Nu ja. Als je 22 of 23 bent, dan wordt het wel een keer tijd dat als je ouders iets doen dat het 'zij' is. En dat als jij iets doet dat het 'jij' is.quote:
Ik vind van niet, want +1.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik doneer zelf en pa en ma doneren ook. Ik zal het de volgende keer uiteentrekken voor je.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Als je 22 of 23 bent, dan wordt het wel een keer tijd dat als je ouders iets doen dat het 'zij' is. En dat als jij iets doet dat het 'jij' is.
Ik ook niet. Ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan, maar dan weet je tenminste zeker dat het niet naar de lease-mercedes vd directeur vloeit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |