2jr niet rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar mijn rijbewijs maar al 2 jaar niet meer gereden, lijkt me ook niet verstandig als ik dat nu zomaar weer ga doen.Fietsen is veiliger voor mij.
WAT?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
Dat is wel grappig bij mijn huidige job search, de intervieuws die ik tot nu toe heb gehad, voelden allemaal alsof ik tegen een vriend vertelde wat en hoe.
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2jr niet rijdenkan ik me gewoon niet voorstellen
jij hebt geen rijbewijs toch?quote:
en voor onsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar mijn rijbewijs maar al 2 jaar niet meer gereden, lijkt me ook niet verstandig als ik dat nu zomaar weer ga doen.Fietsen is veiliger voor mij.
Ja eigenlijk is mijn max 3 dagen, maar dat ik zowat onmogelijk om te vinden. Iig hier in de buurt. Net wel 1 vacature gevonden, maar ja, fulltime..quote:
Meer ruimte op de wegquote:
Auto's zijn dure, onzinnige ondingen. Om zelf te hebben dan. Af en toe is het wel handig als er iemand is met wie je mee kan rijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2jr niet rijdenkan ik me gewoon niet voorstellen
En waarom is dat je max?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is mijn max 3 dagen, maar dat ik zowat onmogelijk om te vinden. Iig hier in de buurt. Net wel 1 vacature gevonden, maar ja, fulltime..
parasietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's zijn dure, onzinnige ondingen. Om zelf te hebben dan. Af en toe is het wel handig als er iemand is met wie je mee kan rijden.
Auto's zijn duur inderdaad, maar zou hem toch echt niet willen missen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's zijn dure, onzinnige ondingen. Om zelf te hebben dan. Af en toe is het wel handig als er iemand is met wie je mee kan rijden.
whiplashquote:
Ja en?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm me toch maar eens verdiepen in die ene... gezellig, moet je eens in de 2 weken naar Amsterdam
Doe maar niet iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm me toch maar eens verdiepen in die ene... gezellig, moet je eens in de 2 weken naar Amsterdam
Niks, vind ik wel gezelligquote:
En toch zou ik erop reageren, en wel hier om. Ze roepen vaak wel fulltime maar als ze de kans krijgen om in iedergeval een parttimer te krijgen valt er vaak wel eens over te praten. Tuurlijk is het voor een bedrijf wel makkelijker een fulltime. Maar niet geschoten is altijd mis. Zou dus eveneens op fulltime vacatures solliciteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is mijn max 3 dagen, maar dat ik zowat onmogelijk om te vinden. Iig hier in de buurt. Net wel 1 vacature gevonden, maar ja, fulltime..
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En toch zou ik erop reageren, en wel hier om. Ze roepen vaak wel fulltime maar als ze de kans krijgen om in iedergeval een parttimer te krijgen valt er vaak wel eens over te praten. Tuurlijk is het voor een bedrijf wel makkelijker een fulltime. Maar niet geschoten is altijd mis. Zou dus eveneens op fulltime vacatures solliciteren.
Ik kan hier in De Grote Stad prima zonder, 90% van mijn leven speelt zich af binnen de stadsgrenzen of op locaties die toch niet met de auto te bereiken zijn (downtown Amsterdam bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auto's zijn duur inderdaad, maar zou hem toch echt niet willen missen.
Uhuh en als ik dat niet doe, valt er gewoon erg weinig te solliciteren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En toch zou ik erop reageren, en wel hier om. Ze roepen vaak wel fulltime maar als ze de kans krijgen om in iedergeval een parttimer te krijgen valt er vaak wel eens over te praten. Tuurlijk is het voor een bedrijf wel makkelijker een fulltime. Maar niet geschoten is altijd mis. Zou dus eveneens op fulltime vacatures solliciteren.
Vanaf mei geen belasting meer betalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auto's zijn duur inderdaad, maar zou hem toch echt niet willen missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |