Afgelopen zondag ook al de hele middag op het terras doorgebracht. Wil dat zaterdag wel weer herhalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit!
Tevens mogguh
Dat zijn goede plannen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Afgelopen zondag ook al de hele middag op het terras doorgebracht. Wil dat zaterdag wel weer herhalen
Slecht, al maanden niet meer gespeeld, misschien moet ik maar kinderen nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef Q. het volgende:
Hey babs, hoe gaat het met je WoW-verslaving die je gebruikt om je kinderloosheid te compenseren?
Ik weet oprecht niet wat erger is, Wow of koters...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slecht, al maanden niet meer gespeeld, misschien moet ik maar kinderen nemenWant een andere optie heb ik denk ik niet.
Beter in je uren dan dat hij in jou gaat snijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
Oh fijn, mijn baas wil bezuinigen en heeft bedacht dat hij wel in de uren van mij en mijn collega kan snijden...
Tijd voor een andere baan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
Oh fijn, mijn baas wil bezuinigen en heeft bedacht dat hij wel in de uren van mij en mijn collega kan snijden...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter in je uren dan dat hij in jou gaat snijden
Uhuh, ik geloof het wel ja...quote:
Ja true.. als al die klotezooi nu eens ophoudt kan ik me daarop focussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was het al maanden geleden voor MissB
Koters, duidelijk koters. Bij Wow bouw je nog een soort van sociaal leven op met je guildies.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat erger is, Wow of koters...
Ik ben in een goeie bui, I'll let you get away with this onequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koters, duidelijk koters. Bij Wow bouw je nog een soort van sociaal leven op met je guildies.
Of je wacht niet totdat er rust in de tent komt, maar máákt rust in de tent door voor een andere baan te gaan..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja true.. als al die klotezooi nu eens ophoudt kan ik me daarop focussen
+1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je wacht niet totdat er rust in de tent komt, maar máákt rust in de tent door voor een andere baan te gaan..
Zou ik inderdaad ook doen... het begint met urensnijden en voor je het weet sta je op straat. Want er moest zogenaamd nog meer gesneden worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je wacht niet totdat er rust in de tent komt, maar máákt rust in de tent door voor een andere baan te gaan..
Dat! Maar dat gaat niet zomaar hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
biekos its ferry stoer to spiek inklisj, ook al ken joe it not!quote:
+1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijd voor een interventie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat! Maar dat gaat niet zomaar hoorZo makkelijk ís het allemaal niet.
Hoezo niet? Je weet dat er gesneden gaat worden, dan kan je ondertussen toch wel sollicitaties ingang zetten? Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
omdat ik em gecopy-pasted heb zonder er op te lettenquote:
Niemand zei dat het makkelijk zou wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil die wolfbeaters wel aantrekken voor je en je hard kickenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.Ik moet ook gewoon mezelf een flinke schop onder mijn kont geven.
quote:
dat zeg je erg vaak, doe het eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.Ik moet ook gewoon mezelf een flinke schop onder mijn kont geven.
Ja, dhuuh, uiteraard, immer ende altijdquote:
Ik heb ook wel eens jeuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef rival het volgende:
ik moest krabben vanmorgen, dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Vandaag, tijdens het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, wanneer gaan we vacatures zoeken?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slecht, al maanden niet meer gespeeld, misschien moet ik maar kinderen nemenWant een andere optie heb ik denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |