Iets leuksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. En wat moest ik antwoorden?
Ik ga zo naar de stad, om 11 uur de afspraak.
Oh, ja. Niet helemaal aan het opletten.quote:
Kika lijkt me dan eerder.quote:
Ook prima! Heb mij al eens sportief ingezet voor KWF Kankerbestrijding.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Niet helemaal aan het opletten.
[..]
Kika lijkt me dan eerder.
Och, ik wil best happen hoor als je weer eens een infantiele post maakt. Ben niet te beroerd om inferieure posts te merken.quote:
Wij doneren al jaren maandelijksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook prima! Heb mij al eens sportief ingezet voor KWF Kankerbestrijding.
Nee, vind ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te doneren aan een goed doel. Is dat vreselijk?
Je spreekt in woorden die bij je passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och, ik wil best happen hoor als je weer eens een infantiele post maakt. Ben niet te beroerd om inferieure posts te merken.
Wat egoistisch zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te doneren aan een goed doel. Is dat vreselijk?
Nu ja. Als je 22 of 23 bent, dan wordt het wel een keer tijd dat als je ouders iets doen dat het 'zij' is. En dat als jij iets doet dat het 'jij' is.quote:
Ik vind van niet, want +1.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik doneer zelf en pa en ma doneren ook. Ik zal het de volgende keer uiteentrekken voor je.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Als je 22 of 23 bent, dan wordt het wel een keer tijd dat als je ouders iets doen dat het 'zij' is. En dat als jij iets doet dat het 'jij' is.
Ik ook niet. Ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan, maar dan weet je tenminste zeker dat het niet naar de lease-mercedes vd directeur vloeit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |