Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
Ik kan hier in De Grote Stad prima zonder, 90% van mijn leven speelt zich af binnen de stadsgrenzen of op locaties die toch niet met de auto te bereiken zijn (downtown Amsterdam bijvoorbeeld).
Ik als boer van het platteland kan echt niet zonder auto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan hier in De Grote Stad prima zonder, 90% van mijn leven speelt zich af binnen de stadsgrenzen of op locaties die toch niet met de auto te bereiken zijn (downtown Amsterdam bijvoorbeeld).
De stad is eng. Daar zijn mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?
Als ik naar mijn ouders ga ben ik met het OV + 3 km lopen vanaf de bushalte 3 uur kwijt. Met de auto ben ik er in minder dan een uur. Ik kom dus niet zo vaak meer bij mn ouders sinds ik mn auto weg heb gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik als boer van het platteland kan echt niet zonder auto.
Voor de bus moet ik een kilometer lopen.
Huuu, OV! NEEEE!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet 6 april naar Schiphol, had geprobeerd te regelen dat iemand me weg kan brengen, kan dat niet. Nu moet ik met de busAuto is geen optie en die heb ik dan waarschijnlijk niet...
Goed excuusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ouders ga ben ik met het OV + 3 km lopen vanaf de bushalte 3 uur kwijt. Met de auto ben ik er in minder dan een uur. Ik kom dus niet zo vaak meer bij mn ouders sinds ik mn auto weg heb gedaan.
je auto heb je welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet 6 april naar Schiphol, had geprobeerd te regelen dat iemand me weg kan brengen, kan dat niet. Nu moet ik met de busAuto is geen optie en die heb ik dan waarschijnlijk niet...
in mijn hand? als ik op de toeter druk komt het uit mijn auto spuitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd een busje pepperspray in je hand als je door de stad rijdt?
Ooh.. Dan ga ik wat anders regelenquote:
Durven wel, maar vaak is het gewoon onhandig. Je betaald je blauw aan parkeergeld, kunt niet meer drinken, moet de metertijd in de gaten houden. Dat is, als je een plekje kunt vinden. OV is gewoon makkelijker als je alleen grote steden bezoekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach jochie, durf je niet in de stad te rijden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |