Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik dacht even dat je dat zelf verzonnen hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En dat is gewoon een songtekst ja
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je dat zelf verzonnen had
Slepen, slepen... Ik doe mijn bestquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar ben ik toch veel te lief voor
![]()
Is belangrijk jaquote:
ja..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat maakt het voor mij ook wat uhhh lastiger
Truste Filmpjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Nu bedtijd, morgen een half uur eerder op...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ach nee zeg, het is helemaaaal niet belangrijk, Thijs heeft er geen benul van en wat moeten we er verder mee? Het is gewoon weer zo'n stoffige zondag waarop je niet weet wat je moet doen omdat de parken al afgeladen zijn met gezinnetjes die zo nodig gezellig moeten doen, want het is vaderdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is belangrijk ja![]()
Zeker met jonge kinderen
bij mij ietsie complexer nog, koters komen met allerlei zelfgemaakte schooldingen aanzetten,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nee zeg, het is helemaaaal niet belangrijk, Thijs heeft er geen benul van en wat moeten we er verder mee? Het is gewoon weer zo'n stoffige zondag waarop je niet weet wat je moet doen omdat de parken al afgeladen zijn met gezinnetjes die zo nodig gezellig moeten doen, want het is vaderdag
Oneens danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nee zeg, het is helemaaaal niet belangrijk, Thijs heeft er geen benul van en wat moeten we er verder mee? Het is gewoon weer zo'n stoffige zondag waarop je niet weet wat je moet doen omdat de parken al afgeladen zijn met gezinnetjes die zo nodig gezellig moeten doen, want het is vaderdag
Ja, ook toen je twee was?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens dan(weer
)
Ik en mijn vader vonden het geweldig vroeger
Mijn vader iig welquote:
zelfgekleide bewaarbakjes, geglazuurd met een oude knikkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
bij mij ietsie complexer nog, koters komen met allerlei zelfgemaakte schooldingen aanzetten,
en dat is juist zodat ik het niet eens wil missen
Hmja. Ik laat Thijs wel een tekening makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vader iig wel![]()
Ik weet ik idd niet meer
Keejquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Ik laat Thijs wel een tekening maken
Lang leve de aanbevolen video'squote:
2 jaar terug kreeg ik een getekend en op een wc rol geplakt beertje van de jongste met de tekst "ik hou van jou". Dan smelt ik volledig en valt alle ellende in het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelfgekleide bewaarbakjes, geglazuurd met een oude knikker
Het was vet koud vandaag manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag trouwens heerlijk terrasje gepakt in A'damHet is lente
![]()
![]()
En toch ben ik al een aardig kleurtje aan het krijgenquote:
welke zon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En toch ben ik al een aardig kleurtje aan het krijgenGewoon uit de wind in de zon zitten
Nee, joh.. Onbewolkt en zonquote:
Dan doe je het niet he meisquote:
Hier nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vollop zon dat wel
![]()
Maar wel een jas kouder dan gisteren
Hier niet hoorquote:
Heb je een kutdag?quote:
Bummerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Ik weet het zeker, want ik bevroor bijna in de zandbak en Thijs wilde graag naar binnen omdat het koud was
Ja, valt het op?quote:
Hier was het voormiddag ook bere koudquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Ik weet het zeker, want ik bevroor bijna in de zandbak en Thijs wilde graag naar binnen omdat het koud was
slaap ze MPGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, valt het op?
Want ik doe ZO mijn best lief te doen
hier niet hier was het 20 gradenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vollop zon dat wel
![]()
Maar wel een jas kouder dan gisteren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, valt het op?
Want ik doe ZO mijn best lief te doen
Truste Kap'teinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga Chuck kijken en slapen, slaap zacht allen
En een knuffel voor jou ST
Kom je hem even brengen, ik heb het heul hard nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Truste en filmkijkze KGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ga maar vast liggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je hem even brengen, ik heb het heul hard nodig
truste kerelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik zou idd moeten gaan, wekker loopt over een dikke 4 uur weer afquote:
trusten koenquote:
ik voel me geheid na de middag brakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan niet slapen, morgen te spannend![]()
En daarom zou ik juist al uren moeten slapen
Dankquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voel me geheid na de middag brak
Maar ik kan me je spanning voorstellen
ja, ik moet ook slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kijken of ik morgen de sleutelmaker wel haal![]()
Fijn dromen honneponnetjes
Truste STquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Truste Koenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik moet ook slapen
Anders morgen geen mens meer
Suc6 met de sloten jij morgen
Truste lieffie![]()
Whiskie, jij ook welterusten![]()
truste zoetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Truste friemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:37 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet gaan pitten hoor![]()
Weltrusten allemaal![]()
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trusten suikertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
slaap ze koenquote:
slaap ze friemelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:37 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet gaan pitten hoor![]()
Weltrusten allemaal![]()
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trusten whiskeyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koffie op de timer, waterkoker op scherp![]()
GF, je weet het inmiddels he
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten whiskey![]()
en succes morgen
ik wist wel dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:33 schreef DaMart het volgende:
* DaMart doet het licht aan.
Goedemorgen.
zilvervisjes ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:36 schreef DaMart het volgende:
Wat kunnen die zilvervisjes groot worden. Er zat een exemplaar van wel 2 cm in de douche vanochtend.
morgequote:
Ja, zilvervisjes (klikken op eigen risico, er staat een uitvergroot plaatje op die sitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik iets vergeten was
[..]
zilvervisjes ?
[..]
morge
waren nog aardig wat mistbanken vanmorgen
okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zilvervisjes (klikken op eigen risico, er staat een uitvergroot plaatje op die site).
Trevieeeequote:
Morge Mquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
noem ze nooit bij naam haha, maar nu weet ik wel wat je bedoelt haha
[..]
Trevieeee
Morge Koen en werk zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:54 schreef Koen66 het volgende:
Na een veeeeeel te korte nacht al even onderweg naar werk...![]()
* Crazy-M gooit een suikerklontje in de open mond van Trevquote:
ik ben al op het werk, pas op voor die mistbankenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:54 schreef Koen66 het volgende:
Na een veeeeeel te korte nacht al even onderweg naar werk...![]()
Goede smorgens.quote:
vncquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
of ik een pc in australie remote wil overnemen ... regel ff een ticket JAH !!
Phenoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:13 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, winnaar loten, laat ik dat eerst doen voordat ik ga eten
quote:
quote:
duckiequote:
Hoi Wokkiewokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Pheno
[..]
ado
[..]lotgenoot
[..]
duckie
quote:
Koen!quote:
Jij ook een goedemorgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:33 schreef Toekito het volgende:
Waarom schenkt men geen koffie bij de tramhalte?
Voordat iemand het vraagt: ik bedoel de haren op mijn hoofd, niet de haren die ik niet mag hebben van een zekere damequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordat iemand het vraagt: ik bedoel de haren op mijn hoofd, niet de haren die ik niet mag hebben van een zekere dame.
Mijn vorige post kwam dus net te laatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier viel het wel mee... Je okselhaar of heb je die al afgeschoren
[..]
Koen!
Tss, watje, niet eens halfnaakt op de fietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordat iemand het vraagt: ik bedoel de haren op mijn hoofd, niet de haren die ik niet mag hebben van een zekere dame.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het woensdagquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vorige post kwam dus net te laat.
Wokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
friem, damart, koen, nbt
iedereen die ik vergeet![]()
wie gaat er koffie halen?
Jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
friem, damart, koen, nbt
iedereen die ik vergeet![]()
wie gaat er koffie halen?
Een lik aan mijn anus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het woensdag
Wat win ik, wat win ik, wat win ik!?!?!?!?!
Beertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:44 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dinsdag is zo vaak een fijne werkdag. Vanavond weer een bijeenkomst voor onze klanten. Ik hoop dat ik rond een uur of 20:30 thuis ben.
Ik heb ook al vet last van mijn keel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
kan iemand zien waarom mijn keel zo zeer doet?
Jij was schoon he?quote:
quote:
Okkiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Pheno
[..]
ado
[..]lotgenoot
[..]
duckie
Kuukeltjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
Zal ik maar even een bakkie voor een ieder halen dan?
Mooiquote:
Graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
Komt eraan!quote:
Koffiedame NBT vandaag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt eraan!
* NBT komt snel terug gelopen met een bakje sterk spul.
Een cappuccino alstublieft?quote:
Fiets-se MZquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cappuccino alstublieft?
En nu eerst naar het werk fietsenTot strakjes
Wat kan ik voor u doen meneer?quote:
cappuccino komt eraanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pienquote:
dubbele espresso suiker komt eraan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbele espresso suiker graag
[..]
Mamarijkje
knuffellinuxbabe
[..]
Pien
barretje wordt geen barreltje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 neemt vandaag een baaldag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
dubbele espresso suiker komt eraan!
* NBT komt weer terug met een dubbele espresso suiker...
Alstublieft, heeft u lekker geslapen?
Jij had dus ook wel wat langer kunnen blijven liggen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje wordt geen barreltje?
goedemorgen
[..]
koffie
![]()
dank u wel.
ik heb heerlijk geslapen, maar wel te kort
Kopje koffie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Gadver, het was gewoon koud! Ik moest krabbenEn het was mega mistig
En ik ben nog steeds van slag
mja, vanavond nog eens proberen om vroeg naar bed te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij had dus ook wel wat langer kunnen blijven liggen..
van slag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Gadver, het was gewoon koud! Ik moest krabbenEn het was mega mistig
En ik ben nog steeds van slag
Goed plan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, vanavond nog eens proberen om vroeg naar bed te gaan
nope..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje wordt geen barreltje?
goedemorgen
sterkte... dus geen tripje gorinchem vandaag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
het zit er echt niet in voor vandaag.. en dan kan ik wel de halve dag wazig naar m'n scherm gaan kijken maar dat schiet gewoon echt niet op
vandaag even thuis en dan de rest van de week er weer tegen aan.. en ik moet echt weer aan de vitaminewant het energie nivo is weer beneden peil
nope dat had ik toch al afgeschreven ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sterkte... dus geen tripje gorinchem vandaag?
en hoe gaat het dan met de wintertijd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de zomertijd
Ik raak daar echt van slag van
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
het zit er echt niet in voor vandaag.. en dan kan ik wel de halve dag wazig naar m'n scherm gaan kijken maar dat schiet gewoon echt niet op
vandaag even thuis en dan de rest van de week er weer tegen aan.. en ik moet echt weer aan de vitaminewant het energie nivo is weer beneden peil
Solquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ga ik eens vroeg van huis nog later dan normaal op werk.
Wat minder van slag dan tijdens de zomertijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hoe gaat het dan met de wintertijd?
[..]
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijken
Dan zal je zien dat ik te vroeg aanwezig ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Sol![]()
morgen eens proberen wat er gebeurt als je later van huis gaat
ik weet het antwoord en de prijsquote:
misschien kan je zelfs terug in de tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zal je zien dat ik te vroeg aanwezig ben.
mja maar IK heb er vandaag even geen zin in..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijken
sympiequote:
MPGquote:
sporten is helemaal niet gezondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar IK heb er vandaag even geen zin in..
plus dat m'n lijf weer overal pijn doet
wie zegt dat sporten gezond is??
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat kan ik voor u doen meneer?
[..]
cappuccino komt eraan
De jongste smste gister dat ze nu al bezig was met iets voor moederdag voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbele espresso suiker graag
[..]
Mamarijkje
knuffellinuxbabe
[..]
Pien
Wat is er loos dame?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 neemt vandaag een baaldag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ga ik eens vroeg van huis nog later dan normaal op werk.
Hai krullebolquote:
Goedemorgen lieverdquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongste smste gister dat ze nu al bezig was met iets voor moederdag voor me![]()
![]()
![]()
![]()
En hai wokje zie m'n sig![]()
![]()
Is het een beetje rustig op het werk?quote:
Hai Koenquote:
quote:
* NBT komt aangelopen met een sterke cappuccinoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef Koen66 het volgende:
grmblllll kwam weer iemand binnen
NBT, een lekkere sterke cappucino zonder suiker graag![]()
Goedemorgen meisjequote:
Mogguh meisjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisjeLekker geslapen?
lekker hoor lieffiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT komt aangelopen met een sterke cappuccino
dan moet je ander werk zoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor lieffie![]()
(en WEER kwam er iemand binnen, zou verboden moeten worden)
Ach...... niks hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen meisje![]()
vanwaar die bloos-smiley?
Hang een bordje op!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor lieffie![]()
(en WEER kwam er iemand binnen, zou verboden moeten worden)
Ik lag ook nog heerlijk, maar helaas moest ik er uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisjeJa redelijk... ik lag wel erg lekker nog vanmorgen
En jij?
Koenquote:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor 12 uur geen gezeur aan m'n harses
Goed idee
Tot zo!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen![]()
Zo en nu ben ik uitgezwaaid hoor
* LovelyLady rent even naar de zolder om iets te pakken en in de was te doen
* LovelyLady pakt daarna de wasmand met vouwwas...
* LovelyLady pakt het fototoestel en gaat een foto maken van een bepaalde TV![]()
tot zo
en ik zwaai weer terugquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen![]()
* LovelyLady pakt het fototoestel en gaat een foto maken van een bepaalde TV![]()
tot zo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen![]()
tot zo
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die week ervoor? En de kindjes zijn dan ook vrij?
Ik en tuinieren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt, we gaan zo een feestje geven als ze opgedonderd is
![]()
![]()
En dan willen de kindjes alles mooi maken incl tuin
Dus heb je ook nog zin om te tuinieren een keer?
Oeh oeh oeh en ga je mee spullen ophalen bij GF?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen![]()
tot zo
Lekker, water, dankje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:03 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga weer ff aan de wandel
en eenhalen off course
![]()
Ben je ziek meisje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
werk gebeld..
zo weer lekker slapen
maar eerst een hoop afleveringen downloaden van fairly legal
kan ik die vanmiddag bekijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik en tuinieren?nee dank je
![]()
Maar ik wil wel mee naar GF![]()
de GFzit trouwens in de was nu
Even foto uploaden
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Peter, je moet hem alleen even helpen mee naar beneden te sjouwen want dat ding is echt tiefus zwaarMaar als je wil, its yours
[ afbeelding ]
GFquote:
Samen met J. lukt dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel alvast naar de sportschool
Gulle lieve meneerquote:
Nee joh, we regelen hulptroepenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel alvast naar de sportschool
ik heb een baaldag..quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het echt overweldigend hoor wat jullie allemaal voor me doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het echt overweldigend hoor wat jullie allemaal voor me doen![]()
![]()
Beter dan dit kan ik het niet verwoordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al die "rotzooi" staat toch stof te happen.. dus kan jij er beter gebruik van maken!
Oh beterschap danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een baaldag..
nouja.. als ik vandaag ga werken dan komt er de rest van de week niks uit m'n handen.. beter vandaag thuis blijven even opknappen (bijslapen) en dan de rest van de week er weer tegenaan ...
wokquote:
lovelyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF
[..]
Samen met J. lukt dat wel
symquote:
marijkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gulle lieve meneerLL komt mee met spullen halen
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al die "rotzooi" staat toch stof te happen.. dus kan jij er beter gebruik van maken!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een baaldag..
nouja.. als ik vandaag ga werken dan komt er de rest van de week niks uit m'n handen.. beter vandaag thuis blijven even opknappen (bijslapen) en dan de rest van de week er weer tegenaan ...
Dan nog, super tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja, tof he?quote:
zeg symp..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg symp..
je hebt een tuin he???
een bedank BBQ een goed idee??Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vraariequote:![]()
quote:
Toekquote:
[..]
zeg symp..
je hebt een tuin he???
een bedank BBQ een goed idee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed idee
Juin uit Eigen Tuin!
heb je ook nog tuin meubelen nodig??quote:
die heb ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je ook nog tuin meubelen nodig??
Waar, waarquote:
[..]
zeg symp..
je hebt een tuin he???
een bedank BBQ een goed idee??Kom 18-06 naar Noordwijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Zie OP) en neem Barman mee
![]()
En dat had ik ook al bedachtVinden de kindjes ook leuk, een Fok!meet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Als je helpt met klussen/poetsen/sjouwen Heerhugowaardquote:
Lijkt mij handig, binnen is niet zo handig.quote:
Eerst werken voor een BBQquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je helpt met klussen/poetsen/sjouwen HeerhugowaardEn anders Noordwijk
Ik kan mijn BBQ dan wel meenemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom 18-06 naar Noordwijk dan(Zie OP) en neem Barman mee
![]()
alleen als je je uitzet doneert aan symph!quote:
Me wattes?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alleen als je je uitzet doneert aan symph!
ik heb hem zelfs Muck aangeboden..............is dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alleen als je je uitzet doneert aan symph!
Het is een dankje BBQquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt mij handig, binnen is niet zo handig.
[..]
Eerst werken voor een BBQ![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan mijn BBQ dan wel meenemen
ik geloof dat barretje de 18e een vrijgezellefeestje heeft
Dat is pas met mooier weer, waarom kom je dan niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef Toekito het volgende:
maar MZ ik kom vermoedelijk niet naar de meet en nu?
nehu.. kan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom 18-06 naar Noordwijk dan(Zie OP) en neem Barman mee
![]()
Ik snapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nehu.. kan niet
heb jaarlijks volleybal toernooi (op duinrell dus wel redelijk in de buurt) das redelijk heilig, dus dat gaat em niet worden
en anders was het het laatste weekend voor de
geweest dus dan had het wsl ook niet gelukt..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb hem zelfs Muck aangeboden..............is dat niet genoeg?
iets met geld en sparen enzulksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is pas met mooier weer, waarom kom je dan niet?En als ik jullie dan ophaal en thuisbreng?
nee ho ik denk dan heeft die een reserve Marijkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, nu is ze ziekig en wil je van d'r af?
Die houd je zelf maar!
als ik DAN kanquote:
Ja, maar het is een BBQ die wij dan betalenquote:
Dan kom je maar een keertje alleen met Barmanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ik DAN kan
agenda is redelijk vol
daarom stopte ik bij de 5quote:
Dat is altijd mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een dankje BBQmaar je mag sowieso wel komen hoor
Omdat jij
als het op tijd op de agenda staat wil ik ook wel langs R'dam rijden hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het is een BBQ die wij dan betalenEn als ik jullie ophaal en breng kost het jullie NIETS
Dus jullie komen maar gewoon
![]()
Mijn achtertuin is ook nog een bendequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
En kan anders best meehelpen hoor, als ik van te voren weet wanneer, etc.
Ja, dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn achtertuin is ook nog een bende![]()
ik heb inspiratie nodig voor het balkonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn achtertuin is ook nog een bende![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb inspiratie nodig voor het balkoner moet toch wel IETS leuks van te maken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |