Goed plan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, vanavond nog eens proberen om vroeg naar bed te gaan
nope..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje wordt geen barreltje?
goedemorgen
sterkte... dus geen tripje gorinchem vandaag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
het zit er echt niet in voor vandaag.. en dan kan ik wel de halve dag wazig naar m'n scherm gaan kijken maar dat schiet gewoon echt niet op
vandaag even thuis en dan de rest van de week er weer tegen aan.. en ik moet echt weer aan de vitaminewant het energie nivo is weer beneden peil
nope dat had ik toch al afgeschreven ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sterkte... dus geen tripje gorinchem vandaag?
en hoe gaat het dan met de wintertijd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de zomertijd
Ik raak daar echt van slag van
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
het zit er echt niet in voor vandaag.. en dan kan ik wel de halve dag wazig naar m'n scherm gaan kijken maar dat schiet gewoon echt niet op
vandaag even thuis en dan de rest van de week er weer tegen aan.. en ik moet echt weer aan de vitaminewant het energie nivo is weer beneden peil
Solquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ga ik eens vroeg van huis nog later dan normaal op werk.
Wat minder van slag dan tijdens de zomertijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hoe gaat het dan met de wintertijd?
[..]
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijken
Dan zal je zien dat ik te vroeg aanwezig ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Sol![]()
morgen eens proberen wat er gebeurt als je later van huis gaat
ik weet het antwoord en de prijsquote:
misschien kan je zelfs terug in de tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zal je zien dat ik te vroeg aanwezig ben.
mja maar IK heb er vandaag even geen zin in..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
ach, ik zit de hele dag wazig naar mijn scherm te kijken
sympiequote:
MPGquote:
sporten is helemaal niet gezondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar IK heb er vandaag even geen zin in..
plus dat m'n lijf weer overal pijn doet
wie zegt dat sporten gezond is??
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat kan ik voor u doen meneer?
[..]
cappuccino komt eraan
De jongste smste gister dat ze nu al bezig was met iets voor moederdag voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbele espresso suiker graag
[..]
Mamarijkje
knuffellinuxbabe
[..]
Pien
Wat is er loos dame?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 neemt vandaag een baaldag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ga ik eens vroeg van huis nog later dan normaal op werk.
Hai krullebolquote:
Goedemorgen lieverdquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongste smste gister dat ze nu al bezig was met iets voor moederdag voor me![]()
![]()
![]()
![]()
En hai wokje zie m'n sig![]()
![]()
Is het een beetje rustig op het werk?quote:
Hai Koenquote:
quote:
* NBT komt aangelopen met een sterke cappuccinoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef Koen66 het volgende:
grmblllll kwam weer iemand binnen
NBT, een lekkere sterke cappucino zonder suiker graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |