hihiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Waarom spelen we zo'n raar lied ipv ons volkslied?
Ga er toch niet op in. Negeer die dwaas gewoon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij zag zichzelf gewoon op een groot scherm, dat gebeurt een kind ook niet elke dag.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij hoort bij de beste 22 spelers van de wereld.
Smaken verschillen, krijg er altijd wel kippenvel van hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederlands volkslied is altijd heel mooi, maar een beetje depressief. Niet echt adrenaline opwekkend
Als 23e?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij hoort bij de beste 22 spelers van de wereld.
Bloed zweet en tranen is cult.quote:
5 goals natuurlijk, rugnummer van Gioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
2-0. Ik vermoed dat ze het al snel goed zullen vinden.
Kippenvel zeker, alleen vind ik het tekstueel niet het meest opzwepende volkslied waar de trots voor het land vanaf straalt. Geef mij dan maar iets als "Wien Neerlands bloed in d' aders vloeit"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Smaken verschillen, krijg er altijd wel kippenvel van hoor.
Afscheid nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Falco het volgende:
Ik val net wat later in. Wat deed die blaag van Van Bronckhorst?
Ik had er al wel 2 verwacht nu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef BB-King het volgende:
Hmm het begint een beetje zwak... nog 0-0
Eigenlijk 1-0, maar onterecht buitenspel hé.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef BB-King het volgende:
Hmm het begint een beetje zwak... nog 0-0
Dat spel je met maar 1 d op het eind hoor.quote:
Nee op die manier met dubbel dt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat spel je met maar 1 d op het eind hoor.
BSB is Mocro? Die heeft zich een uur vergist, komt de tweede helft pasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef Evertjan het volgende:
BSB nog bij moeders de vrouw onder de plak?
Ja en verdedigend Willem II voetbal,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef BB-King het volgende:
Damn, Hongarije begint een beetje Real Madrid voetbal te spelen.
in dit soort situaties had van der sar een scheet op doel gelatenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef BB-King het volgende:
In dit soort situaties had Huntelaar meteen geschoten en gescoord.
Die boy van Gio ziet er wel fresh uit. Dat wordt een grote speler.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
BSB is Mocro? Die heeft zich een uur vergist, komt de tweede helft pas
Inderdaad.quote:
Bezuinigingen héquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef pberends het volgende:
Goh, wat een fantatische beeldkwaliteit weer... is dit wel een thuiswedstrijd?
Hij heeft gevraagd aan Dick en Steven Seagal. Niet de minsten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Paul-89 het volgende:
Sneijder zijn haartransplantatie is goed gelukt.
ook op SBS6 HD? die heb ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef pberends het volgende:
Komop, sommige mensen keken het WK 74 nog op zwart-wit tv's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef pberends het volgende:
En wie niet springt is goulashsoep?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef Smoofie het volgende:
En wie niet springt die is geen jood en wie niet springt die is....oh wacht..
Het is serieus dubbel zo slecht dan de Eredivisie en Eerste Divisie-beelden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Komop, sommige mensen keken het WK 74 nog op zwat-wit tv's.
Verwende blagen van tegenwoordig.
HD SBS6 heb ik nog niet, maar dit ligt niet alleen aan het feit dat de zender niet in HD isquote:
idd ik merk het ook, ik hoop dat SBS snel door De Mol wordt overgenomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is serieus dubbel zo slecht dan de Eredivisie en Eerste Divisie-beelden...
Welk fluitje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef BB-King het volgende:
Was even bang dat Van Persie het fluitje niet hoorde...
Ben je blind...quote:
In de Arena heerst niet de luidruchtige sfeer van een Camp Nou of Soccer City.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef BB-King het volgende:
Was even bang dat Van Persie het fluitje niet hoorde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |