Ze houd het keurig netje, heb grote bewondering voor Sharon.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
'geen interesse om met je te praten '![]()
Jammer dat ze het niet war harder zei zodat Joanna het kon horen, maar oefening baart kunst!
Die weet het wel weer zo te draaien dat ze de onschuldige zelf is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu kijken of Jo in een Moeder Therasa mode is of fakking vals kreng.
daarom mooi dat aafke even duidelijk maakte dat ze dat zelf aan moest voelen en zoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, Joanna nu met de meest grote onschuldige ogen aan de anderen vragen wat er is...
lijkt me ook heel begrijpelijk. Ze heeft ermee leren leven, maar vergeten zal ze het nooit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef knagsje het volgende:
het besef wat sharon heeft me gemaakt tijdens de tsunami.........dat meisje heeft ut zwaar nu
Nat geworden?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
en er gaat ook echt geen lampje branden he ?
Als ik die met zulke ogen zie kijken is ze aan het bekstekken geweest, de kudt!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, Joanna nu met de meest grote onschuldige ogen aan de anderen vragen wat er is...
Servio zijn rol was al uitgepeeld en was niet meer nodig de keer dat hij door de redaktie werd gered. Jo begint nu pas echt irritant te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!
daar moet je ook rekening mee houden. als je dirt programma meedoet weet je dat die emoties gaan komen.maar ik vind dat ze het top doetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lijkt me ook heel begrijpelijk. Ze heeft ermee leren leven, maar vergeten zal ze het nooit.
Op sommige momenten zal het altijd emoties opleveren
precies, Jo voelt toch altijd alles zo goed aan en zorgt zo goed voor anderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom mooi dat aafke even duidelijk maakte dat ze dat zelf aan moest voelen en zo
Gerard heeft het al doorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
Weten ze echt dat het Tsunami is, of geloven ze nog in Flip's leugen dat hij daar al op heeft gedrukt..
Bambi is wel lief.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die weet het wel weer zo te draaien dat ze de onschuldige zelf is.
Alles moet snel geraden worden. Jurien moet erinquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
Er mocht toch maar 1 geheim per week er uit, dit gaat wel erg rapido
Dat weten ze nu, Geer heeft konpipi genoemd (of hoe dat ook heten mag..)quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
Weten ze echt dat het Tsunami is, of geloven ze nog in Flip's leugen dat hij daar al op heeft gedrukt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |