abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94810380
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat

[..]

Je komt in ieder geval erg volwassen over.
Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat mee.
Er word alleen gehamerd op die "date" die er niet gaat komen bijvoorbeeld.
Nu snap ik dat die trolls het leuk vinden om mij een beetje te trollen. Daar kan ik zelf wel om lachen.
En de vrouwen hier herkennen zich waarschijnlijk in het verhaaltje, en raken geirriteerd.
_O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:21:38 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94810564
Die drie quotes waar jij de ander voor rotte vis uitmaakte gingen heel niet over die date. Meet jezelf nou niet een slachtofferrol aan.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:26:43 #123
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94810767
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat mee.
Er word alleen gehamerd op die "date" die er niet gaat komen bijvoorbeeld.
Nu snap ik dat die trolls het leuk vinden om mij een beetje te trollen. Daar kan ik zelf wel om lachen.
En de vrouwen hier herkennen zich waarschijnlijk in het verhaaltje, en raken geirriteerd.
_O-
Waar gaan de ruzies over die je in het weekend met je vriendin hebt?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_94836668
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:

[..]

:Z

Leer begrijpend lezen, kortzichtig mens.
Ik geef toe dat ik teveel nadenk over dingen, maar mensen zoals jij kunnen wel wat meer inlevingsvermogen gebruiken.
Ik gruwel van jou soort, en bestempel je bij deze als een "dom" mens.

Verder ga ik er niet op in.
DIt bedoel ik met irritant. Je kan echt niets hebben :}

En ondertussen maar doorgaan over dat wij moeilijk doen over "de date die er niet komt". Je was het wel van plan, dat was al fout. Dat het niet doorgaat is een tweede. En ik heb een prima inlevingsvermogen, weet heus wel dat het lastig is. Maar als je een maand lang jezelf loopt te kwellen moet je gewoon de knoop doorhakken, anders blijf je bezig.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:56:46 #125
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94850503
Ik hoop voor TS zijn vriendin dat TS of zijzelf het uitmaakt :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:01:09 #126
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_94850673
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef svefn het volgende:
Die date zou ik in ieder geval even niet doen, nergens goed voor. Als je echt interesse hebt in dat meisje kun je het beter even uitstellen.
Klopt thuis gaan zitten piekeren en wachten op de kiss of death is veel leuker joh
pi_94850771
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Ik hoop voor TS zijn vriendin dat TS of zijzelf het uitmaakt :')
Ik hoop dat jij een ongeneeslijke ziekte krijgt. Troll.
pi_94851006
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Kom op Fusion85, get a grip man :N

Als TS heb je een bepaalde verantwoordelijkheid voor je eigen draadje, maar meer en meer begin ik te denken dat jij de BL'er bent met je bizarre uitschieters qua scheldpartijen, je vreselijke behoefte aan bevestiging, het neerleggen van de oorzaak van de problemen bij je vriendin, het al wel/niet hebben van een date voordat het uit is......

Pas eens een beetje zelfrefectie toe gast, zie dat het je eigen gedrag is hier op dit draadje wat mensen ertoe zet bepaalde posts op dit draadje te zetten.

Bied je excuus maar eerst aan, iemand een ongeneeslijke ziekte toewensen? Last van je emotie-regulatie?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94851172
quote:

[..]

Wat een naar, akelig mannetje ben jij! Bah.
pi_94851242
quote:
13s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een naar, akelig mannetje ben jij! Bah.
Dit bedoel ik nu TS, dit soort posts worden veroorzaakt door je eigen gedrag hier ;(
Strek je eens uit !
pi_94851469
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Kom op Fusion85, get a grip man :N

Als TS heb je een bepaalde verantwoordelijkheid voor je eigen draadje, maar meer en meer begin ik te denken dat jij de BL'er bent met je bizarre uitschieters qua scheldpartijen, je vreselijke behoefte aan bevestiging, het neerleggen van de oorzaak van de problemen bij je vriendin, het al wel/niet hebben van een date voordat het uit is......

Pas eens een beetje zelfrefectie toe gast, zie dat het je eigen gedrag is hier op dit draadje wat mensen ertoe zet bepaalde posts op dit draadje te zetten.

Bied je excuus maar eerst aan, iemand een ongeneeslijke ziekte toewensen? Last van je emotie-regulatie?
Sorry hoor maar ze vragen er zelf om.
Ik reageer alleen normaal op mensen die ook normaal kunnen communiceren, dat er kwa moderatie niets aan gedaan word is niet mijn probleem en ben zeker niet verantwoordelijk voor dit draadje.
Het begint hier een beetje op een kleuterklas te lijken en daar heb ik geen zin in.
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2011 @ 13:22:03 #132
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94851472
quote:

[..]

Ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat jij gewoon een aandachtvragende troll bent...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:22:45 #133
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94851495
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Vrouwmens ga de keuken in, echt.
Valt me op dat de vrouwen hier nogal gevoelig raken na het lezen van mijn verhaaltje.
Heb zo het idee dat ik ze een spiegeltje voorhoud. :)
_O- Zo zie ik ze graag vriend, en gelijk heb je!

Succes met je volgende chick...en wat je met je huidige vrouwtje deze week nog uitvreet levert alleen maar leermomenten voor de game op.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 13:26:46 #134
70532 loveli
N
pi_94851673
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ik reageer alleen normaal op mensen die ook normaal kunnen communiceren, dat er kwa moderatie niets aan gedaan word is niet mijn probleem en ben zeker niet verantwoordelijk voor dit draadje.
Het begint hier een beetje op een kleuterklas te lijken en daar heb ik geen zin in.
Dat normaal reageren van jou valt vies tegen. Misschien ligt het toch niet alleen aan je vriendin dat de communicatie tussen jullie niet geweldig loopt.
crap in = crap out
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:33:57 #135
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94851955
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat normaal reageren van jou valt vies tegen. Misschien ligt het toch niet alleen aan je vriendin dat de communicatie tussen jullie niet geweldig loopt.
Vrouwtje, ik zie hier alleen maar huismoeders overspannen reageren hoor.
pi_94851997
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Volgens mij is TS met name degene die zichzelf overspannen werkt en daar een topic over opent.
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2011 @ 13:44:59 #137
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94852357
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ik zie alleen TS maar bi-polair uit de hoek komen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_94852488
Nou overspannen is niet echt het juiste woord, gefrustreerd/gestresst dat zeker.
Maar zoals ik al heb aangegeven heb ik er nu een hele andere kijk op, en heel eerlijk gezegt interreseert het me niet eens meer wat er gaat gebeuren, voor haar 10 andere.
pi_94853854
Nou, veel geluk dan maar. Met die tien andereeeeee. En met jezelf niet te vergeten.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_94853861
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef fusion85 het volgende:
Nou overspannen is niet echt het juiste woord, gefrustreerd/gestresst dat zeker.
Maar zoals ik al heb aangegeven heb ik er nu een hele andere kijk op, en heel eerlijk gezegt interreseert het me niet eens meer wat er gaat gebeuren, voor haar 10 andere.
Mooi, je hebt je beslissing gemaakt! Uitmaken die relatie! :).
pi_94854546
Maar goed; wat is het dilemma eigenlijk? :)
Strek je eens uit !
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:40:22 #142
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94854769
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Mooi, je hebt je beslissing gemaakt! Uitmaken die relatie! :).
Neen, als zij uitvoerig uitlegt wat er precies aan de hand was en belooft voortaan bij alles wat ze denkt en voelt daar uren met TS over te bomen, dan strijkt TS de hand over zn hart, is hij weer verliefd en gaan ze samen verder alsof er niets gebeurd is.

Of hij wordt gedumpt door zn vriendin en gaat daarna zn zogenaamde verdriet uitvoerig met een nieuw popje bespreken, waarna zij uit medelijden een arm om zn schouder legt en TS weer lekker in slaap kan vallen. Het leven is zo simpel soms.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_94855029
Er is geen dilemma meer, case closed.
Morgen ga ik een einde aan de relatie maken.
Ik sluit af met wat lyrics die de spijker op de kop slaat.

Uh, Use to be valentines
Together all the time
Thought it was true love, but you know women lie
Its like I sent my love with a text two times
Call cause I care but I aint get no reply
Tryna see eye to eye but its like we both blind
Fuck it lets hit the club, i rarely sip but pour me some
Cause when its all said and done,
I aint gon be the one that she can always run to
I hate liars, fuck love Im tired of tryin
My heart big but it beat quiet
I don’t never feel like we vibin
Cause every time we alone its a awkward silence
So leave your keys on the kitchen counter
And gimme back that ruby ring with the big diamond
Shit is over, whatchu trippin for?
I don’t wanna have to let you go
But baby I think its better if I let you know
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:29:53 #144
70532 loveli
N
pi_94856829
Waarom wachten tot vrijdag? Je laat haar 100 km naar jou toe reizen om het uit te kunnen maken? Wees dan een vent en maak het uit per sms.
crap in = crap out
pi_94857044
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef loveli het volgende:
Waarom wachten tot vrijdag? Je laat haar 100 km naar jou toe reizen om het uit te kunnen maken? Wees dan een vent en maak het uit per sms.
Als er iets respectlozer is, is het uitmaken per sms :{w
Als jij dat bij mij deed, hoef ik je gegarandeerd daarna nooit meer te zien...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:37:00 #146
70532 loveli
N
pi_94857161
Ik zal nog eens een poging tot sarcasme doen.
crap in = crap out
pi_94857251
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
Was vrij duidelijk hoor. :*
pi_94857301
quote:
De toon is natuurlijk helemaal af te lezen...
Sorry dat ik jouw epic post de grond in boor...
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:46:59 #149
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94857643
Wat een topic. :'). Vind je het gek dat zo'n meisje het uit wilt maken. Gelijk heeft ze.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94858452
Zat net ff te denken......die lieve meid van 'm werkt ook naar het weekend toe en denkt "nog een dagje en dan ben ik weer bijna samen met m'n vriendje.....lief van hem dat ie deze week wat minder gestresst is en me wat meer ruimte geeft...."

Goh zeg...wat is erger? Het per sms uitmaken of eerst met de hele goegemeenschap op Fok! delen dat ie het morgen aan haar gaat zeggen?
Strek je eens uit !
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:17:34 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94858928
TS heeft zekersteweten een bi-polaire en narcistische persoonlijkheidsstoornis. En nog beweren dat ie normaal communiceert terwijl die bij het eerste beetje kritiek gelijk met beledigingen begint te strooien. Faalhaas. :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:32:54 #152
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94859583
quote:
Als vrouw zou je er goed aan doen je grappen aan te kondigen :')
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2011 @ 16:48:51 #153
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94860262
Het 'FOK relatie-beëindigings-squad' heeft weer eens gezegevierd?

Het lijkt er nl. op alsof de meeste mensen die hier posten voor 'advies' al lang hun beslissing gemaakt hebben en naar bevestiging zoeken of zo....
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:50:00 #154
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94860332
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ik vraag nergens zelf om :')
Ik communiceer prima, ik zeg in dit topic dat die gemaakte date van je gewoon not done was, en dat jij het niet kan hebben dat dat meerdere malen genoemd wordt in dit topic is niet mijn probleem.
Dat jij iemand een ongeneeslijke ziekte toewenst geeft al aan hoe zo'n zielig mannetje jij bent en daarom ben ik enorm blij voor je vriendin dat je het gaat uitmaken. Want na jou kan het alleen maar beter worden :')
pi_94861461
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik communiceer prima, ik zeg in dit topic dat die gemaakte date van je gewoon not done was, en dat jij het niet kan hebben dat dat meerdere malen genoemd wordt in dit topic is niet mijn probleem.
Dat jij iemand een ongeneeslijke ziekte toewenst geeft al aan hoe zo'n zielig mannetje jij bent en daarom ben ik enorm blij voor je vriendin dat je het gaat uitmaken. Want na jou kan het alleen maar beter worden :')
^O^ helemaal geweldig!
Strek je eens uit !
pi_94863911
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef goofy_goober het volgende:
TS heeft zekersteweten een bi-polaire en narcistische persoonlijkheidsstoornis. En nog beweren dat ie normaal communiceert terwijl die bij het eerste beetje kritiek gelijk met beledigingen begint te strooien. Faalhaas. :')
De Fok! diagnoses zijn altijd juist he? :')
pi_94863971
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat jij tekort komt aan inlevingsvermogen en gewoon simpelweg niet de capaciteit hebt om dieper na te denken zegt genoeg over jou kortzichtige gedachtegang. En dat geldt niet alleen voor jou maar voor de meeste die hier hebben gereageerd.
Ga lekker ergens anders bijdehand doen, of duik de keuken in, verder dan dat zul je toch nooit komen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:24:26 #158
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94864334
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Dat jij tekort komt aan inlevingsvermogen en gewoon simpelweg niet de capaciteit hebt om dieper na te denken zegt genoeg over jou kortzichtige gedachtegang. En dat geldt niet alleen voor jou maar voor de meeste die hier hebben gereageerd.
Ga lekker ergens anders bijdehand doen, of duik de keuken in, verder dan dat zul je toch nooit komen.
_O- Tuurlijk, iedereen hier die het niet met jou eens is heeft een tekort aan inlevingsvermogen.
Volgens mij heb JIJ een issue met zelfkennis :')
En moet wel zeggen dat je héél origineel bent met je opmerkingen over vrouwen en keukens. :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:29:17 #159
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_94864524
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef SebasM het volgende:

[..]

Waar heb je zoveel ruzies en frustraties over in het weekend? Je zegt dat dat haar schuld is; waar gaan die ruzies over dan?
Ik heb 2 posts gelezen, ik denk dat ik wel weet waar de ruzies vandaan komen :+
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_94865254
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

De Fok! diagnoses zijn altijd juist he? :')
Uhm.....je hoeft niet errug veel mensenkennis te hebben om te zien wie hier de schuld steeds bij 'n ander legt (of t nu zijn toekomstige ex-vriendin is of posters hier ;) ), wie alles en iedereen wil overstemmen, wie blijk geeft van z'n emoties niet onder controle hebben, en wie er moeite mee heeft om normaal menselijke omgangsnormen te respecteren.
Iemand een ongeneeslijke ziekte toewensen, iemand terugschoppen achter het aanrecht, iemand dom vinden omdat hij/zij een andere mening toegedaan is? Tja, dat geeft toch wel te denken he? ;)

Kingmob heeft ook maar 2 posts nodig Godshand :+
Strek je eens uit !
pi_94865358
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

_O- Tuurlijk, iedereen hier die het niet met jou eens is heeft een tekort aan inlevingsvermogen.
Volgens mij heb JIJ een issue met zelfkennis :')
En moet wel zeggen dat je héél origineel bent met je opmerkingen over vrouwen en keukens. :D
Nou ben ik dat eigenlijk wel weer met hem eens; ben namelijk nog weinig vrouwen tegengekomen die lekkerder kunnen koken dan ik :+
Strek je eens uit !
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:23:21 #162
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94866600
Echt, TS, wat ben jij een triest ventje. Normaal communiceren kun je alleen als het in jouw straatje en anders reageer je ontzettend respectloos. Mensen een ongeneeslijke ziekte toewensen. :|W Jij hebt geen bord voor je kop maar een kluisdeur. Echt.... :')

Je vriendin mag blij zijn dat je het uit gaat maken, ze kan wel beter krijgen.

Je vindt jezelf heel gevoelig en zielig en zo maar ik vind je een botte hark. Je hebt geen idee waarom je vriendin zo doet, maar je verbindt er gewoon wat conclusies aan die je in je ik-ben-zo-zielig-hoofd bedacht hebt.

Volgens mij moet je helemaal geen relatie hebben: of je moet jezelf lekker geweldig gaan vinden, maar dan wel ergens ver weg op de hei en anders zou ik eens hulp zoeken. Met zo'n houding snap ik wel waarom jij zulke "gezellige" vriendinnen krijgt. Soort zoekt soort.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_94876418
Ik neem mijn post trouwens terug, succes TS! :')
Jij kan zeer goed communiceren :)
Als het aan de moderatie lag die de trollen niet weg houdt van dit topic ''kon'' jij ook de volwassene zijn die dan gewoon niet meer reageert?
Helaas ben jij niet de volwassene..
Collectible solid silver personalised..
pi_94880949
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef fusion85 het volgende:
Er is geen dilemma meer, case closed.
Morgen ga ik een einde aan de relatie maken.
Ik sluit af met wat lyrics die de spijker op de kop slaat.

Uh, Use to be valentines
Together all the time
Thought it was true love, but you know women lie
Its like I sent my love with a text two times
Call cause I care but I aint get no reply
Tryna see eye to eye but its like we both blind
Fuck it lets hit the club, i rarely sip but pour me some
Cause when its all said and done,
I aint gon be the one that she can always run to
I hate liars, fuck love Im tired of tryin
My heart big but it beat quiet
I don’t never feel like we vibin
Cause every time we alone its a awkward silence
So leave your keys on the kitchen counter
And gimme back that ruby ring with the big diamond
Shit is over, whatchu trippin for?
I don’t wanna have to let you go
But baby I think its better if I let you know
Verkapte 1 April grap... :Y, allemaal erin getuind!
  Redactie Frontpage vrijdag 1 april 2011 @ 08:51:24 #165
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94890988
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef Hank- het volgende:

[..]

Verkapte 1 April grap... :Y, allemaal erin getuind!
Yep, toch een dikke troll...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 11:23:36 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94895488
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Yep, toch een dikke troll...
Dat hoop ik wel ja, dat zou betekenen dat TS zich alleen maar zo sneu voordoet. Hoewel, aan de andere kant, 1 april grap of niet, hij wenst nog steeds mensen een dodelijke ziekte toe. Dat vind ik niet zo grappig, 1 april of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_95005563
En heb je het nu uitgemaakt of niet?
  zondag 3 april 2011 @ 23:43:55 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95006232
Heh, die zien we niet meer terug. :P
pi_95006593
Dumpen, en zodra ze met hangende pootjes terugkomt afwijzen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')