Eindelijk, een verstandige keuze. Heb overigens in een grijs verleden op jonge leeftijd wel een soortgelijk iets meegemaakt. Al was het bij mij nog veel subtieler, maar toch was ik haar binnen no time kwijt. Dat is ook het verrotte van iemand heel leuk vinden. Vandaar misschien ook wel die haat, omdat ze juist zo leuk is dat ze zoveel los kan maken door haar gedrag. Maar dat is grissen voor mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Mocht die vraag er nu nog komen ergens deze week, dan steek ik voor deze keer mijn kop in het zand.
Voor mijn gevoel genoeg energie ingestoken, het is nu aan haar.
Daar heb je wel gelijk in. De kans dat een relatie dood is is erg aanwezig als het erg slecht gaat en het lijkt alsof de interesse van 1 van de partijen is verloren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Weet je wat ik nou zo frappant vindt? Het zijn altijd heren die hier de laatste strootjes van hun relatie bij elkaar proberen te houden. Helaas eindigt het altijd op een breuk. En elke keer zeggen we het weer op Fok! dat zij allang haar keuze heeft gemaakt en nooit wordt er geluisterd. En dan krijg je uiteindelijk weer een topic van 12 pagina's lang waarin fokkers TS proberen te overtuigen dat hij niet zo dom moet doen en dat borderline wicht gewoon moet dumpen.
Ik weet niet of ik met dit topic het precies zo is, ik heb alleen de OP gelezen. Maar iets laat mij vermoeden dat het precies weer zo is. Want vriending is echt anders dan de rest en ze bedoelt het niet zo. Of we hebben al zoveel meegemaakt, ze is momenteel haarzelf niet.
Dus, ga ik door voor de koelkast?
Uh, wat is er mis met het eerst uitmaken en dan zeggen dat ze nog boxen van je heeft?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:18 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
Dit topic slaat echt precies op mij, nu met mijn huidige vriendin... Ze reageert altijd kortaf (misschien 1/2 zinnen) terwijl ik meestal wel uitgebreid vertel wat ik heb gedaan. Zo vervelend, en ik heb ook precies hetzelfde als TS met dat altijd ik degene bent die zegt: Ik mis je... ik ben ook altijd de initatief-nemer wanneer ik haar weer kan zien, en als ik haar eenmaal zie ben ik ook de gene die altijd zelf een kusje geeft. Ik weet dit al een tijdje, en ik wordt hier ook doodmoe van, ik heb het er ook al met erover geprobeerd te hebben, maar dan ontwijkt ze alle vragen.
Ik ga ook gewoon een punt hierachter zetten, je kan dan wel nu hard to get doen en niks van je laten horen. En dan zie je ook wel dat zij naar je toe trekt... Maar wil je nou echt de gehele relatie lang hard to get spelen om alleen wat aandacht van haar te krijgen?
Ik heb haar alleen wel voor een korte vakantie van d'r een setje boxen geleend voor haar iPod t.w.v 100eu, misschien is het wel verstandig om eerst deze terug te krijgen en daarna het slechte nieuws mede te delen.
(Excuses voor mijn grammatica, ik kom oorspronkelijk uit frankrijk, en moet nog beter de taal leren schrijven)
Lol, je bent toch zelf zo gevoelig? Als je je dan niet kan inleven in gevoelens van anderen heb ik meer het idee dat je hier een epische troll aan het uitvoeren bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Vrouwmens ga de keuken in, echt.
Valt me op dat de vrouwen hier nogal gevoelig raken na het lezen van mijn verhaaltje.
Heb zo het idee dat ik ze een spiegeltje voorhoud.
Ja helaas wel als ik haar moet geloven bij d'r ex-vriendjes... Ze had verteld dat ze bij paar vriendjes alles hield als soort van wraak. Daarom het zekere voor het onzekerequote:Op woensdag 30 maart 2011 03:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Uh, wat is er mis met het eerst uitmaken en dan zeggen dat ze nog boxen van je heeft?
Of is je vriendin echt zó erg dat ze het niet meer terug wil geven omdat je de relatie hebt beeïndigd?
Dan weet je ook hoe vervelend en vermoeiend dat is inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:18 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
Dit topic slaat echt precies op mij, nu met mijn huidige vriendin... Ze reageert altijd kortaf (misschien 1/2 zinnen) terwijl ik meestal wel uitgebreid vertel wat ik heb gedaan. Zo vervelend, en ik heb ook precies hetzelfde als TS met dat altijd ik degene bent die zegt: Ik mis je... ik ben ook altijd de initatief-nemer wanneer ik haar weer kan zien, en als ik haar eenmaal zie ben ik ook de gene die altijd zelf een kusje geeft. Ik weet dit al een tijdje, en ik wordt hier ook doodmoe van, ik heb het er ook al met erover geprobeerd te hebben, maar dan ontwijkt ze alle vragen.
Ik ga ook gewoon een punt hierachter zetten, je kan dan wel nu hard to get doen en niks van je laten horen. En dan zie je ook wel dat zij naar je toe trekt... Maar wil je nou echt de gehele relatie lang hard to get spelen om alleen wat aandacht van haar te krijgen?
Ik heb haar alleen wel voor een korte vakantie van d'r een setje boxen geleend voor haar iPod t.w.v 100eu, misschien is het wel verstandig om eerst deze terug te krijgen en daarna het slechte nieuws mede te delen.
(Excuses voor mijn grammatica, ik kom oorspronkelijk uit frankrijk, en moet nog beter de taal leren schrijven)
Complimenten Fusion85, dat doe je goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe vervelend en vermoeiend dat is inderdaad.
Ik raad je gewoon aan om hetzelfde als mij te doen, laat haar het initiatief nemen, stel geen vragen of kaart geen dingen aan die conflicten kunnen opwekken. Kijk er relaxter tegenaan.
Van binnen maak ik me ook druk maar als je relativeert is dat echt de moeite niet waard, je maakt je druk om dingen die je toch niet in de hand hebt.
Zo kijk ik er deze week een beetje tegenaan en gedraag me daar ook na.
Voel me nu ook een stuk relaxter moet ik zeggen, alsof er een last van me afgevallen is, maar toch knaagt het van binnen.
Maargoed, het initiatief komt nu vanuit haar, nu ook vandaag weer dat ze dingen begint te vragen en interresse toont, zie dat als een positief iets.
Ik ga het gewoon relaxter aanpakken, ben nu ook meer met andere dingen bezig in plaats van altijd met haar.
Ik zie wel hoe het loopt deze week, en in het weekend.
Dankje, ik heb dus zeker wel wat aan de adviezen/reacties hier gehad wat me aan het denken heeft gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Complimenten Fusion85, dat doe je goed.
Vraag jezelf wel af of je dit doet voor haar, of dat je het doet voor jezelf.
In de eerste optie ga je dus buiten jezelf staan. Dat gaat knagen, geeft gedrag wat niet bij je past e.d. en dat gaat verdere ruis tussen jullie versterken.
In de tweede optie is het helemaal prima. Dan ben je niet meer bezig voor haar te denken. Voor een ander denken is zowiezo hartstikke vermoeiend want het enige wat je dan doet is speculeren en jezelf van alles in je hoofd halen.....
Ja, ik ga vanaf vandaag echt even helemaal niet met haar bezig zijn. Het is zo time consuming en je denkt jezelf de meest paranoide toe. Nu is het tijd voor haar om maar even intresse te tonen. Heb wel is als een testje niks van me laten horen, en na 3 dagen had ik nog niks gehoord van d'r. Ik snap echt niet wat het is, is ze communicatie gestoord, of heeft ze niet zo een behoefte om elke dag iets te laten horen. Heb het wel is gevraagd, maar dan draait ze er om heen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe vervelend en vermoeiend dat is inderdaad.
Ik raad je gewoon aan om hetzelfde als mij te doen, laat haar het initiatief nemen, stel geen vragen of kaart geen dingen aan die conflicten kunnen opwekken. Kijk er relaxter tegenaan.
Van binnen maak ik me ook druk maar als je relativeert is dat echt de moeite niet waard, je maakt je druk om dingen die je toch niet in de hand hebt.
Zo kijk ik er deze week een beetje tegenaan en gedraag me daar ook na.
Voel me nu ook een stuk relaxter moet ik zeggen, alsof er een last van me afgevallen is, maar toch knaagt het van binnen.
Maargoed, het initiatief komt nu vanuit haar, nu ook vandaag weer dat ze dingen begint te vragen en interresse toont, zie dat als een positief iets.
Ik ga het gewoon relaxter aanpakken, ben nu ook meer met andere dingen bezig in plaats van altijd met haar.
Ik zie wel hoe het loopt deze week, en in het weekend.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef Lauren. het volgende:
Oh man, sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt onwijs irritant.
Eerst loop je popi-jopi te zeggen hoe goed je wel niet over je gevoelens kan praten, dat je je voor 1000% inzet voor de relatie, dat alles van jouw kant komt en dat het allemaal haar schuld is. Dan ben je opeens het slachtoffer, zit je te zeuren dat je het niet aankan als het uitgaat, dat je je al een maand druk maakt etc. En dan nog die date erbij, heel loyaal tegenover je vriendin hoor.
Zoals mensen al zeggen, als je zo enorm veel van haar houdt dan stap je in de auto en ga je met haar praten. Als ze niet met je wil of kan praten (omdat ze dat moeilijk vind en dat niet zo "goed" kan als jij) dan zeg je daar wat van en geef je haar een kans om dat te veranderen. Doet ze dit niet, dan passen jullie niet bij elkaar en moet je ermee stoppen.
En als je er dan mee stopt, ga dan niet meteen daten maar ga bij jezelf na waarom je altijd meiden uitzoeken die jou 'lief en goedheid' niet waarderen of misbruiken. Er is een reden waarom je zulke meiden uitzoekt en geen toeval. Verander jezelf zodat je wel de juiste uitzoekt, dan hoef je ook niet te zeuren over hoe niet begrepen je wordt.
Waar heb je zoveel ruzies en frustraties over in het weekend? Je zegt dat dat haar schuld is; waar gaan die ruzies over dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:
[..]
![]()
Leer begrijpend lezen, kortzichtig mens.
Ik geef toe dat ik teveel nadenk over dingen, maar mensen zoals jij kunnen wel wat meer inlevingsvermogen gebruiken.
Ik gruwel van jou soort, en bestempel je bij deze als een "dom" mens.
Verder ga ik er niet op in.
Sorry TS, maarre.......QFT.....zodra je maar een beetje terechte kritiek krijgt sta je op je achterste hoeven.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef goofy_goober het volgende:
Geen wonder dat je vriendin er geen zin meer in heeft, je bent gewoon een naar beledigend mannetje. Heb je haar soms ook verteld dat ze maar de keuken in moest?
Iedereen in dit topic die commentaar heeft op jou heeft ongelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef fusion85 het volgende:
Terechte kritiek?
Noem eens een voorbeeld dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ.
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Vrouwmens ga de keuken in, echt.
Valt me op dat de vrouwen hier nogal gevoelig raken na het lezen van mijn verhaaltje.
Heb zo het idee dat ik ze een spiegeltje voorhoud.
Je komt in ieder geval erg volwassen over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef toe dat ik teveel nadenk over dingen, maar mensen zoals jij kunnen wel wat meer inlevingsvermogen gebruiken.
Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
[..]
Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat
[..]
Je komt in ieder geval erg volwassen over.
Waar gaan de ruzies over die je in het weekend met je vriendin hebt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Als iemand gelijk heeft, of een goed punt heeft dan denk ik, ja, daar zit wat in, daar kan ik wat mee.
Er word alleen gehamerd op die "date" die er niet gaat komen bijvoorbeeld.
Nu snap ik dat die trolls het leuk vinden om mij een beetje te trollen. Daar kan ik zelf wel om lachen.
En de vrouwen hier herkennen zich waarschijnlijk in het verhaaltje, en raken geirriteerd.
![]()
DIt bedoel ik met irritant. Je kan echt niets hebben :}quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |