abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94745971
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Doet die gast lief is het weer niet goed :')

Dus eigenlijk moet hij gewoon vaker dr slipje naar beneden trekken zn lul erin stampen, en daarna het sperma afvegen en bier eisen?
Je hebt het duidelijk begrepen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:14:15 #27
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94752053
Lol, dus technisch gezien ga je vreemd, terwijl je nog een relatie hebt door te daten met dat nieuwe meisje. Nee goed gedaan joh! :{w Veel beter dan je huidige vriendin ben je dan niet.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_94752818
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef RianaLuna het volgende:
Lol, dus technisch gezien ga je vreemd, terwijl je nog een relatie hebt door te daten met dat nieuwe meisje. Nee goed gedaan joh! :{w Veel beter dan je huidige vriendin ben je dan niet.
daten en vreemd gaan zijn twee hele verschillende dingen.
  Redactie Frontpage dinsdag 29 maart 2011 @ 10:47:48 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94753181
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef jstrike het volgende:

[..]

Voor mij niet. Hij gaat namelijk niet daten in het kader van werk oid. Ik zou dit niet pikken van mijn vriendin, en zij ook niet van mij.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 10:49:08 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_94753233
Maak het dan eerst uit voordat je naar die date gaat...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94753350
Ik ken deze situatie maar al te goed, al ging ik niet daten met een andere dame. Mijn vriendin deed ook kortaf en bot nadat ze op surfvakantie was geweest met vrienden. Ik heb haar opgebeld om te vragen of ze wilt praten want ik was het strontbeu. Ik gevraagd of ze andere jongen had ontmoet op vakantie. Ze zei "helemaaal niet!". waarom ze zo kortaf en bot deed had ze niet echt een reden voor maar twijfelde aan de relatie. Toen hebben we maar gezegd er mee te stoppen.

Raad eens met wie ze nu een relatie heeft...
pi_94753438
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Jordony het volgende:
Ik ken deze situatie maar al te goed, al ging ik niet daten met een andere dame. Mijn vriendin deed ook kortaf en bot nadat ze op surfvakantie was geweest met vrienden. Ik heb haar opgebeld om te vragen of ze wilt praten want ik was het strontbeu. Ik gevraagd of ze andere jongen had ontmoet op vakantie. Ze zei "helemaaal niet!". waarom ze zo kortaf en bot deed had ze niet echt een reden voor maar twijfelde aan de relatie. Toen hebben we maar gezegd er mee te stoppen.

Raad eens met wie ze nu een relatie heeft...
de postbode?
pi_94753574
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef fusion85 het volgende:
Dat doet me best pijn omdat ik echt stapelgek op haar ben.

...

En nu komt het, vandaag uit woede/frustratie een date aankomende zaterdag staan met een andere meid.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage dinsdag 29 maart 2011 @ 11:00:51 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94753604
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef jstrike het volgende:

[..]

de postbode?
Haar surfplank, ze had immers niemand ontmoet...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_94753860
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

als die past dan is het maar goed dat je het uitgemaakt hebt
pi_94754626
TS, je reageerd als een ongestelde vrouw...

Gewoon dumpen en die andere proberen. Dat achter die vrouwen aanlopen als een schoothondje......
Is de testosteron op ofzo?
pi_94754941
Dat van die date zaterdag slaat echt nérgens op. Ga dat eens gauw afzeggen. En ik dacht dat jij zo makkelijk over je gevoelens kon praten? Spring in de auto (trein, indien je 16 bent) en zoek haar op. Praat met haar en als je merkt dat het over is, maak het uit. Dán kan je eens gaan nadenken of en wanneer je gaat daten met iemand anders.
pi_94755213
lange afstandrelaties gaan snel kapot omdat je elkaar niet ziet. digitale communicatie heeft weinig emotionele waarde, omdat je elkaar niet kan vasthouden en dingen gewoon verkeerd over kunnen komen, daar krijg je irritaties van.

Irritaties, iemand die toevallig wel op fietsafstand woont en misschien ook nog een tijdgebrek bij een of beide en je relatie komt onder zware druk te staan.

met iemand anders gaan daten omdat er een dipje is. Dat is moreel verwerpelijk
pi_94755737
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ook, .. Dat zei ze ja, maar waarheid was toch anders..
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 12:01:07 #40
70532 loveli
N
pi_94755869
Denken dat ze het uit gaat maken => self-fulfilling prophecy. Date met andere meid omdat je denkt dat je vriendin het uit gaat maken is een sabottage-actie.

Verder wat Conleche zegt, spring in de auto en ga naar je vriendin.
crap in = crap out
pi_94757699
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef jstrike het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik daten erger vinden dan wanneer er onverwacht iets gebeurt.

Ik heb minder moeite met lust, dan wanneer hij misschien gevoelens voor iemand zou krijgen.
pi_94757791
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Joe86 het volgende:
lange afstandrelaties gaan snel kapot
Mijn langste relaties (3,5 jaar en 1,5 jaar) waren op minimaal 100km afstand.
100km is niets, met de auto.
Maar ik vond de afstand juist fijn, en ben waarschijnlijk puur het tegenovergestelde van de TS. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:30:28 #43
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94759068
De afstand is voor mij juist altijd killing geweest. Maar ieder zijn ding :')

Maar daten terwijl je 'officieel' nog een relatie hebt is niet goed te noemen. En vreemdgaan begint al met het opzetten van zo'n date in mijns inzicht... afzeggen en met de dame in kwestie gaan praten.

HUP!
Dit had ik niet verwacht.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:35:37 #44
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_94759287
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef fusion85 het volgende:
In elke relatie die ik heb gehad hetzelfde riedeltje, altijd te goed en te lief.
Wat krijg je ervoor trug? niks noppes nada.
Misschien word het tijd om eens te stoppen om de mr nice guy uit te hangen.
Heb nu gewoon het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden, en dat komt uit dat voel ik.
Want hoe triest is het nou eigenlijk, ik lig uren wakker om iemand die geen reet om me geeft?
Misschien moet ik maar de klootzak uithangen en haar morgen opbellen dat het klaar is. Zonder gevoel en zonder erover na te denken.
Misschien is het beter dat ik zaterdag gewoon na die date ga, puur voor de seks en op naar de volgende.
fuck relaties
Duik je altijd op deze manier de slachtofferrol in, om daar eens lekker een potje te gaan zitten zwelgen als er iets niet loopt zoals je zou willen? want in dat geval is het al een godswonder dat je uberhaupt een vriendin hebt... :{

Overigens: als je plan is om de klootzak uit te gaan hangen, dan is in bed duiken met die date van zaterdag een uitstekend begin ^O^
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_94759482
En vanaf vandaag doet mevrouw weer normaal, toont weer interesse etc.. Zou ze meelezen?
Stiekem ben ik er al een beetje klaar mee, omdat het voor mijn gevoel toch niet meer hetzelfde is/word.
Ik laat het lekker op me af komen wat deze week me brengt, richt me volledig op mijn studie en sport.
Ik laat vanaf nu ook niks meer uit mezelf horen, misschien dat ze dan eens beseft dat het niet allemaal vanaf mij moet komen.
Heb me wel voorgenomen dat als ik haar vrijdag niet ga zien dat ik er dan zelf een punt achter zet, definitief, hoe moeilijk ook.
En dan zal ik zeker zaterdag die date door laten gaan, puur voor wat afleiding en meteen lekker verder te gaan met mijn leven in plaats van instorten en verdrietig zijn.
Maandag op mijn studie was ik verdrietig en zielig, mensen zien dat en laten je met rust.
Vandaag was ik vrolijk met een attitude van "niemand die mij wat maakt vandaag", wat bijna resulteerde in NOG een date. Heb maar netjes aangegeven dat ik een lieve vriendin heb en dat het helaas ff niet loopt.
Life is good, sometimes
pi_94759987
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Duik je altijd op deze manier de slachtofferrol in, om daar eens lekker een potje te gaan zitten zwelgen als er iets niet loopt zoals je zou willen? want in dat geval is het al een godswonder dat je uberhaupt een vriendin hebt... :{

Overigens: als je plan is om de klootzak uit te gaan hangen, dan is in bed duiken met die date van zaterdag een uitstekend begin ^O^
Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ. ;)
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
pi_94760233
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ laag EQ. ;)
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel onofficieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
Even aangepast; Tevens behoort een relatie eerlijk te zijn, anders is ie gedoemd te mislukken. Als je echt van je vriendin houdt, dan zeg je die date af. Eigenlijk niet eens zozeer omwille van je vriendin, maar ook je eigen eer als behorend tot het mannelijk geslacht. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door trekeennummertje op 29-03-2011 14:11:04 ]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:05:58 #48
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_94760400
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef fusion85 het volgende:
En vanaf vandaag doet mevrouw weer normaal, toont weer interesse etc.. Zou ze meelezen?
Stiekem ben ik er al een beetje klaar mee, omdat het voor mijn gevoel toch niet meer hetzelfde is/word.
Ik laat het lekker op me af komen wat deze week me brengt, richt me volledig op mijn studie en sport.
Ik laat vanaf nu ook niks meer uit mezelf horen, misschien dat ze dan eens beseft dat het niet allemaal vanaf mij moet komen.
Heb me wel voorgenomen dat als ik haar vrijdag niet ga zien dat ik er dan zelf een punt achter zet, definitief, hoe moeilijk ook.
En dan zal ik zeker zaterdag die date door laten gaan, puur voor wat afleiding en meteen lekker verder te gaan met mijn leven in plaats van instorten en verdrietig zijn.
Maandag op mijn studie was ik verdrietig en zielig, mensen zien dat en laten je met rust.
Vandaag was ik vrolijk met een attitude van "niemand die mij wat maakt vandaag", wat bijna resulteerde in NOG een date. Heb maar netjes aangegeven dat ik een lieve vriendin heb en dat het helaas ff niet loopt.
Life is good, sometimes
In combinatie met:
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef fusion85 het volgende:

Ikzelf praat liever dingen uit, en uit mijn gevoelens veel makkelijker.
:')!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_94760441
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

1: Ik dacht ik geef er nog een positieve wending aan ;)
2: Officieel, want, of ze is bij mij van het weekend (vanaf vrijdag dus), of het is over.
pi_94760634
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef freiss het volgende:

[..]

In combinatie met:

[..]

:')!
lol nitpicking huh?
Tja als er niet gepraat kan worden, dan moet ik het wel op een andere manier aanpakken, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')