Je hebt het duidelijk begrepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doet die gast lief is het weer niet goed
Dus eigenlijk moet hij gewoon vaker dr slipje naar beneden trekken zn lul erin stampen, en daarna het sperma afvegen en bier eisen?
daten en vreemd gaan zijn twee hele verschillende dingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef RianaLuna het volgende:
Lol, dus technisch gezien ga je vreemd, terwijl je nog een relatie hebt door te daten met dat nieuwe meisje. Nee goed gedaan joh!Veel beter dan je huidige vriendin ben je dan niet.
Voor mij niet. Hij gaat namelijk niet daten in het kader van werk oid. Ik zou dit niet pikken van mijn vriendin, en zij ook niet van mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef jstrike het volgende:
[..]
daten en vreemd gaan zijn twee hele verschillende dingen.
de postbode?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Jordony het volgende:
Ik ken deze situatie maar al te goed, al ging ik niet daten met een andere dame. Mijn vriendin deed ook kortaf en bot nadat ze op surfvakantie was geweest met vrienden. Ik heb haar opgebeld om te vragen of ze wilt praten want ik was het strontbeu. Ik gevraagd of ze andere jongen had ontmoet op vakantie. Ze zei "helemaaal niet!". waarom ze zo kortaf en bot deed had ze niet echt een reden voor maar twijfelde aan de relatie. Toen hebben we maar gezegd er mee te stoppen.
Raad eens met wie ze nu een relatie heeft...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef fusion85 het volgende:
Dat doet me best pijn omdat ik echt stapelgek op haar ben.
...
En nu komt het, vandaag uit woede/frustratie een date aankomende zaterdag staan met een andere meid.
als die past dan is het maar goed dat je het uitgemaakt hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Haar surfplank, ze had immers niemand ontmoet...
Ook, .. Dat zei ze ja, maar waarheid was toch anders..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Haar surfplank, ze had immers niemand ontmoet...
Persoonlijk zou ik daten erger vinden dan wanneer er onverwacht iets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef jstrike het volgende:
[..]
daten en vreemd gaan zijn twee hele verschillende dingen.
Mijn langste relaties (3,5 jaar en 1,5 jaar) waren op minimaal 100km afstand.quote:
Duik je altijd op deze manier de slachtofferrol in, om daar eens lekker een potje te gaan zitten zwelgen als er iets niet loopt zoals je zou willen? want in dat geval is het al een godswonder dat je uberhaupt een vriendin hebt...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef fusion85 het volgende:
In elke relatie die ik heb gehad hetzelfde riedeltje, altijd te goed en te lief.
Wat krijg je ervoor trug? niks noppes nada.
Misschien word het tijd om eens te stoppen om de mr nice guy uit te hangen.
Heb nu gewoon het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden, en dat komt uit dat voel ik.
Want hoe triest is het nou eigenlijk, ik lig uren wakker om iemand die geen reet om me geeft?
Misschien moet ik maar de klootzak uithangen en haar morgen opbellen dat het klaar is. Zonder gevoel en zonder erover na te denken.
Misschien is het beter dat ik zaterdag gewoon na die date ga, puur voor de seks en op naar de volgende.
fuck relaties
Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Duik je altijd op deze manier de slachtofferrol in, om daar eens lekker een potje te gaan zitten zwelgen als er iets niet loopt zoals je zou willen? want in dat geval is het al een godswonder dat je uberhaupt een vriendin hebt...![]()
Overigens: als je plan is om de klootzak uit te gaan hangen, dan is in bed duiken met die date van zaterdag een uitstekend begin![]()
Even aangepast; Tevens behoort een relatie eerlijk te zijn, anders is ie gedoemd te mislukken. Als je echt van je vriendin houdt, dan zeg je die date af. Eigenlijk niet eens zozeer omwille van je vriendin, maar ook je eigen eer als behorend tot het mannelijk geslacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ laag EQ.
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel onofficieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
In combinatie met:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef fusion85 het volgende:
En vanaf vandaag doet mevrouw weer normaal, toont weer interesse etc.. Zou ze meelezen?
Stiekem ben ik er al een beetje klaar mee, omdat het voor mijn gevoel toch niet meer hetzelfde is/word.
Ik laat het lekker op me af komen wat deze week me brengt, richt me volledig op mijn studie en sport.
Ik laat vanaf nu ook niks meer uit mezelf horen, misschien dat ze dan eens beseft dat het niet allemaal vanaf mij moet komen.
Heb me wel voorgenomen dat als ik haar vrijdag niet ga zien dat ik er dan zelf een punt achter zet, definitief, hoe moeilijk ook.
En dan zal ik zeker zaterdag die date door laten gaan, puur voor wat afleiding en meteen lekker verder te gaan met mijn leven in plaats van instorten en verdrietig zijn.
Maandag op mijn studie was ik verdrietig en zielig, mensen zien dat en laten je met rust.
Vandaag was ik vrolijk met een attitude van "niemand die mij wat maakt vandaag", wat bijna resulteerde in NOG een date. Heb maar netjes aangegeven dat ik een lieve vriendin heb en dat het helaas ff niet loopt.
Life is good, sometimes
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef fusion85 het volgende:
Ikzelf praat liever dingen uit, en uit mijn gevoelens veel makkelijker.
1: Ik dacht ik geef er nog een positieve wending aanquote:
lol nitpicking huh?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |