abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94770818
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Jaja ik ben de boeman hier :')

Die date kwam me letterlijk aanwaaien, dus in eerste instantie dacht ik waarom ook niet? Als de relatie toch al zo slecht gaat en het einde inzicht is.
Inmiddels toch vanaf gezien en heb ik laten weten dat het niet doorgaat.
Het gaat er niet om of je wel of niet boeman bent, maar als je, zoals Abaddon ook al zegt, de loftrompet afsteekt over hoe goed je wel niet bezig bent, dan kan je kritiek verwachten als daarna blijkt dat dat vies tegenvalt. Kan ook heel goed zijn dat je vriendin óók behoorlijke steekjes laat vallen hoor, maar dat maakt jouw gedrag niet goed.
pi_94770824
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Jaja ik ben de boeman hier :')

Die date kwam me letterlijk aanwaaien, dus in eerste instantie dacht ik waarom ook niet? Als de relatie toch al zo slecht gaat en het einde inzicht is.
Inmiddels toch vanaf gezien en heb ik laten weten dat het niet doorgaat.
Als het met je vriendin niet gaat werken kan je altijd nog een date plannen met wat meiden. :9~
pi_94771487
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het vaak genoeg herhalen maakt het niet per se waar....zoals ik zei; ik zie het je de hele tijd zeggen, maar wat heb je concreet gedaan dan? behalve dus haar negeren, haar de schuld geven, en een andere date regelen? ik lees geen enkel voorbeeld van al je goede daden, ik lees alleen maar hoe je jezelf kennelijk erg nobel en sympathiek vindt....

Het enige wat ik wil zeggen is; je ontkent dat je ook maar iets fout hebt gedaan, maar gezien het patroon in je relaties dat je aangeeft...dat het je elke keer weer gebeurt....geloof ik dat een beetje meer zelfkritiek je wel zou passen, want het is simpelweg niet geloofwaardig dat het alleen maar aan al die vrouwen ligt, en ik heb je niets zien typen waaruit dat daadwerkelijk blijkt en wel een aantal dingen zien typen die niet bepaald nobel en sympathiek zijn :)
Je kunt er niks concreets aan doen, behalve praten.
Maar als er alleen maar vanuit mij gepraat wil worden en vaagjes vanuit haar, tja wat kan ik dan nog doen?
Ik vind dat ik nog veel geduld heb, want zo gaat het dus al een maand lang.
Ach mijn exen, het merendeel was nog vele malen erger als die ik nu heb.
De een ging vreemd met een vriend, of ze hadden borderline of andere psygische mankementen, de ander had weer last van geesten op der kamer. Noem het maar op.
Heb maar 1 relatie gehad waarbij het op een normale gezonde manier uitging. Omdat er op een normale manier gepraat kon worden.
Tuurlijk maak ik ook fouten, maar fatale fouten heb ik zelf nooit gemaakt. (bv: vreemdgaan)
pi_94771745
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Als het met je vriendin niet gaat werken kan je altijd nog een date plannen met wat meiden. :9~
Genoeg gewillige studentes daar ligt het niet aan, maar de tijd van het "beesten" heb ik al een hele tijd achter me gelaten.
pi_94772285
Er zal vast nog meer spelen en haar gedrag zal wel heel irritant zijn. Maar het kan ook zeer irritant zijn als je alles maar in de relatie wil analyseren en tot in den treure wil uitpraten. Daarnaast kan je niet verwachten dat doordat jij heel open bent dat de ander dan ook maar heel erg moet zijn.

Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij zulk soort type vrouwen heb je nog maar net het ene uitgepraat of iets anders dient zich alweer aan. Op een gegeven moment heb je daar geen trek in en vermijd je het gewoon. Of geef je die ander gewoon meteen gelijk zodat er minder gespreksstof overblijft. Zodoende creëer je een breuk en ga je het genieten zonder te veel te praten in andere dingen zoeken. Vooral als er veel regelmaat in het gedrag van die andere zit. Soms wil je gewoon even in het nu leven en daar van genieten.

Daarnaast zit ook niet iedereen er op te wachten om alles maar te weten van de ander. Dit hoeft niet bewust te zijn, kan ook heel goed onbewust zijn. En dat sommige mensen dingen voor zich zelf willen houden. Dat je in een relatie zit wil niet zeggen dat je alles maar 1 op 1 moet weten van een ander. Dit heeft niet direct iets te maken met dingen kosten wat kost geheim te willen houden.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:36:35 #86
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94774018
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef fusion85 het volgende:
Inmiddels de date afgezegd.... geen zin in to be honest.
Hebben vandaag wat heen en weer gesmst, kon het niet laten om bepaalde dingen te vragen.
Werkelijk waar, ik geef om der, maar ze haalt nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Als een slang ontwijkt ze vragen waarop ik antwoord wil hebben.
Beetje een deja vú gevoel heb ik.
Heb nu zelf de botte bijl maar overgenomen en steek er geen moeite en energie meer in.
We hebben vrijdag afgesproken, en mochten we dat halen ga ik er zelf een einde aanmaken.
Niet dat ik dat wil maar het lijkt mij het beste, mijn vertrouwen erin dat het goedkomt is nu echt 0,0.
Waarom zou je haar überhaupt zelf nog willen?

Heb je het ooit in je leven wel eens zelf uitgemaakt met een meisje of vind je het gewoon fijn een slachtoffer te zijn?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_94776474
@TS: wat heb je hiermee gedaan?

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Geef haar wat ruimte. Ze moet je kunnen missen, en als jij stapelgek van haar bent, kan ze je waarschijnlijk niet missen. Grote kans dat als ze met haar vingers knipt, jij gelijk voor haar klaarstaat. Op die manier is er 0,0 spanning.
Je bent idd wel aan het over-analyseren en vooral-vooral-vooral vanuit jezelf aan het denken. JIJ vindt dat je het allemaal zo goed doet en JIJ vindt dat je vriendin wel erg ondankbaar is toch?

Mmh... even de andere kant horen? Mss ben je wel erg verstikkend met hoe jij bezig bent met een relatie? Hoe komt dat toch dat JIJ steeds van die meiden treft waarbij (ok, op 1'tje na) dan wel weer wat mis zal zijn?

Ga uit de stressstand en gun haar eens wat ruimte. Precies wat Waterpistoolheldin zegt; je moet haar wel de ruimte geven jou te gaan missen..... ;)

(en er zijn maar weinig meiden die van die stress- en praatkikkers houden; een relatie moet vooral leuk en prettig zijn.... :X )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:23:19 #88
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94776747
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef fusion85 het volgende:

Tuurlijk maak ik ook fouten, maar fatale fouten heb ik zelf nooit gemaakt. (bv: vreemdgaan)
Als mijn vriend TIJDENS de relatie een date zou regelen met één of andere chick, zou dat voor mij fataal zijn, of de relatie nou kut zou zijn of niet. Als de relatie zo kut is, moet je een vent zijn en het uitmaken. En niet vast sneaky iets afspreken terwijl de relatie nog niet eens verbroken is.
En ik vind je een grote flapdrol dat je dat hebt gedaan. En dat je die date nu alsnog heb afgezegd maakt het niet minder fucked up.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_94777506
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

stressstand
Mooi woord. 3 op een rij.
pi_94778536
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je bent idd wel aan het over-analyseren en vooral-vooral-vooral vanuit jezelf aan het denken. JIJ vindt dat je het allemaal zo goed doet en JIJ vindt dat je vriendin wel erg ondankbaar is toch?

Mmh... even de andere kant horen? Mss ben je wel erg verstikkend met hoe jij bezig bent met een relatie? Hoe komt dat toch dat JIJ steeds van die meiden treft waarbij (ok, op 1'tje na) dan wel weer wat mis zal zijn?

Ga uit de stressstand en gun haar eens wat ruimte. Precies wat Waterpistoolheldin zegt; je moet haar wel de ruimte geven jou te gaan missen..... ;)

(en er zijn maar weinig meiden die van die stress- en praatkikkers houden; een relatie moet vooral leuk en prettig zijn.... :X )
Ik geef haar ruimte genoeg, en nu helemaal.
Verstikkend hmm zou kunnen dat zij het zo ervaart, misschien wil ik ook wel TE graag.
Je hebt gelijk dat ik over-analyserend(?) bezig ben, ben nu eenmaal een denker.
De rede waarom ik stresserig ben is dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan onduidelijkheid.
Mede omdat ze ook al een twijfelgevoel had vorige week, dat is uitgepraat maar dat zit me nog steeds niet lekker, omdat ik geen feedback krijg dat zij ook om mij geeft.
Ik ben diegene die zegt "ik mis je", en ja dan krijg ik te horen dat ze mij ook mist. Maar het komt altijd vanuit mij.
Nu laat ik sinds gister dus niets uit mezelf horen, en dat schijnt dan weer wel te werken. Want meteen krijgt meneer een sms de volgende ochtend.
Zo ga ik het de hele week gewoon doen, minder aandacht schenken, haar nog meer de ruimte geven, geen lief gedoe meer, en vooral niet zeggen dat ik haar mis.
En dan zul je zien dat er vragen komen zoals "is er iets?".
Het is nooit goed ;)
pi_94778892
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als mijn vriend TIJDENS de relatie een date zou regelen met één of andere chick, zou dat voor mij fataal zijn, of de relatie nou kut zou zijn of niet. Als de relatie zo kut is, moet je een vent zijn en het uitmaken. En niet vast sneaky iets afspreken terwijl de relatie nog niet eens verbroken is.
En ik vind je een grote flapdrol dat je dat hebt gedaan. En dat je die date nu alsnog heb afgezegd maakt het niet minder fucked up.
Vrouwmens ga de keuken in, echt.
Valt me op dat de vrouwen hier nogal gevoelig raken na het lezen van mijn verhaaltje.
Heb zo het idee dat ik ze een spiegeltje voorhoud. :)
pi_94779072
Leuk voor je die date, maar je kan verwachten dat als zij erachter komt ze je nu toch alsnog dumpt.
pi_94779244
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Leuk voor je die date, maar je kan verwachten dat als zij erachter komt ze je nu toch alsnog dumpt.
Nogmaals die date is inmiddels afgezegd. Oftewel die gaat er niet komen, ook al gaat het uit.
pi_94779516
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Valt me op dat de vrouwen hier nogal gevoelig raken na het lezen van mijn verhaaltje.
Zegguh Fusion85 doe eens normaal. Er word je serieuze feedback gegeven.

Tuurlijk is het raar om jou enerzijds te horen zeggen dat je niets kunt met de onzekerheid, en anderzijds heb je vast een 'voorbereidende' date met een ander. Dan ben je toch ook een flapdrol? ;)

Wat ik lees over:

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef fusion85 het volgende:
Zo ga ik het de hele week gewoon doen, minder aandacht schenken, haar nog meer de ruimte geven, geen lief gedoe meer, en vooral niet zeggen dat ik haar mis.
En dan zul je zien dat er vragen komen zoals "is er iets?".
Het is nooit goed ;)
Hoe bedoel je nu weer minder aandacht schenken? Denk dat er gewoon een verschil in behoefte is tussen jou en haar betreffende het contact. Dat wil dan toch normaliter (!) niet zeggen dat haar gevoel minder zou hoeven zijn?
Wellicht kun je eens kijken hoe dat komt dat je zo'n behoefte aan bevestiging hebt? No offence hoor, maar daar ligt wellicht iets waar je voor jezelf aan kunt werken zonder dat je weer direct het praatgebouw in moet?
Strek je eens uit !
pi_94779852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ik geef haar ruimte genoeg, en nu helemaal.
Verstikkend hmm zou kunnen dat zij het zo ervaart, misschien wil ik ook wel TE graag.
Je hebt gelijk dat ik over-analyserend(?) bezig ben, ben nu eenmaal een denker.
De rede waarom ik stresserig ben is dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan onduidelijkheid.
Mede omdat ze ook al een twijfelgevoel had vorige week, dat is uitgepraat maar dat zit me nog steeds niet lekker, omdat ik geen feedback krijg dat zij ook om mij geeft.
Ik ben diegene die zegt "ik mis je", en ja dan krijg ik te horen dat ze mij ook mist. Maar het komt altijd vanuit mij.
Nu laat ik sinds gister dus niets uit mezelf horen, en dat schijnt dan weer wel te werken. Want meteen krijgt meneer een sms de volgende ochtend.
En dan zul je zien dat er vragen komen zoals "is er iets?".Het is nooit goed ;)
Wat zou je antwoorden op die vraag?
pi_94780918
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Zegguh Fusion85 doe eens normaal. Er word je serieuze feedback gegeven.

Tuurlijk is het raar om jou enerzijds te horen zeggen dat je niets kunt met de onzekerheid, en anderzijds heb je vast een 'voorbereidende' date met een ander. Dan ben je toch ook een flapdrol? ;)

Wat ik lees over:

[..]

Hoe bedoel je nu weer minder aandacht schenken? Denk dat er gewoon een verschil in behoefte is tussen jou en haar betreffende het contact. Dat wil dan toch normaliter (!) niet zeggen dat haar gevoel minder zou hoeven zijn?
Wellicht kun je eens kijken hoe dat komt dat je zo'n behoefte aan bevestiging hebt? No offence hoor, maar daar ligt wellicht iets waar je voor jezelf aan kunt werken zonder dat je weer direct het praatgebouw in moet?
Sorry, word gewoon een beetje moe van datzelfde gebrabbel dat al 10x herhaalt is.
Sommige lezen alleen maar dat stukje over die date die er NIET komt. :)

Het zou kunnen dat zij evenveel voelt voor mij als ik voor haar, dat hoop ik natuurlijk wel.
Vooralsnog komt dat niet op mij over en ook dat heb ik recht in haar gezicht gezegd, dat ik dat niet voelde.
Ik wil het gewoon leuk hebben, zonder wekelijks gezeik of ruzie. Zij zegt dat ook te willen, alleen het is ZIJ die ervoor zorgt dat wij ruzie gaan maken. Dat ligt absoluut niet aan mij, immers ik doe gewoon normaal.
Ik hoef geen dagelijkse bevestiging dat ze "oh zoveel om mij geeft, of mij zo erg mist".
Maar soms mag ze best eens aantonen dat ze om me geeft vind ik.
pi_94781543
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat zou je antwoorden op die vraag?
Mocht die vraag er nu nog komen ergens deze week, dan steek ik voor deze keer mijn kop in het zand.
Voor mijn gevoel genoeg energie ingestoken, het is nu aan haar.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:09:31 #98
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94784299
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Sorry, word gewoon een beetje moe van datzelfde gebrabbel dat al 10x herhaalt is.
Sommige lezen alleen maar dat stukje over die date die er NIET komt. :)

Het zou kunnen dat zij evenveel voelt voor mij als ik voor haar, dat hoop ik natuurlijk wel.
Vooralsnog komt dat niet op mij over en ook dat heb ik recht in haar gezicht gezegd, dat ik dat niet voelde.
Ik wil het gewoon leuk hebben, zonder wekelijks gezeik of ruzie. Zij zegt dat ook te willen, alleen het is ZIJ die ervoor zorgt dat wij ruzie gaan maken. Dat ligt absoluut niet aan mij, immers ik doe gewoon normaal.
Ik hoef geen dagelijkse bevestiging dat ze "oh zoveel om mij geeft, of mij zo erg mist".
Maar soms mag ze best eens aantonen dat ze om me geeft vind ik.
Waar hebben jullie ruzie over dan? Toch niet over het feit dat jij vindt dat ze te weinig toont dat ze van je houdt hoop ik?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 23:02:04 #99
70532 loveli
N
pi_94788028
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef fusion85 het volgende:
Ach mijn exen, het merendeel was nog vele malen erger als die ik nu heb.
De een ging vreemd met een vriend, of ze hadden borderline of andere psygische mankementen, de ander had weer last van geesten op der kamer. Noem het maar op.
Heb maar 1 relatie gehad waarbij het op een normale gezonde manier uitging. Omdat er op een normale manier gepraat kon worden.
Hoe kies jij je vriendinnen uit?
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:24:19 #100
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94789082
Aan jou ligt het niet roep je, maar je kiest wel allemaal van die mafketels uit. :')

Ik ken jouw soort wel: jij bent zo'n type die denkt de koene ridder op het witte paard te zijn die het vrouwtje wel even uit haar lastige leventje komt bevrijden... en jullie leefden nog lang en gelukkig. Althans, dat is de bedoeling.

Volgens mij verstik je haar gewoon met je geemmer om aandacht en liefde. Ben jij niet degene met borderline? :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door goofy_goober op 29-03-2011 23:30:31 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94789529
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Mocht die vraag er nu nog komen ergens deze week, dan steek ik voor deze keer mijn kop in het zand.
Voor mijn gevoel genoeg energie ingestoken, het is nu aan haar.
Eindelijk, een verstandige keuze. Heb overigens in een grijs verleden op jonge leeftijd wel een soortgelijk iets meegemaakt. Al was het bij mij nog veel subtieler, maar toch was ik haar binnen no time kwijt. Dat is ook het verrotte van iemand heel leuk vinden. Vandaar misschien ook wel die haat, omdat ze juist zo leuk is dat ze zoveel los kan maken door haar gedrag. Maar dat is grissen voor mij.

Door het gedrag wat je nu doet houd je die negatieve sfeer van vorig weekend springlevend. En mensen haten negatieve sferen. Hang inderdaad gewoon de underdog uit. Zie de relatie als verloren en handel daar naar. Zie het nog 2 weekjes aan. Spreek met jezelf af dat je alleen contact met haar hebt als het vanuit haar komt. Volgens mij ben je wel een type die hierover met zich zelf afspraken moet maken.

Vergeet in de weekenden dat je elkaar ziet de frustratie. Plan iets leuks met zn 2-en en laat dit impulsief overkomen. Zet haar hierbij niet centraal. Dus geen viergangenmenu enzo.

Nog één puntje van kritiek. Vissen naar complimentjes is toch wel de grootste downer voor een meisje. Ik ben niet zo van de rolverdeling op basis van sekse, maar zelfs ik zie dit toch echt als iets typisch voor vrouwen. Die zijn over het algemeen toch wat onzekerder aangelegd. Dan heb jij al als nadeel dat je heel erg open bent en dan doe je er nog een schepje bovenop door te vissen naar een bevestiging. Als het er zo dik bovenop lag dan zou ik als man hier zelfs niet eens op in gaan, mocht mijn vriendin dit gedrag vertonen.
pi_94789560
Weet je wat ik nou zo frappant vindt? Het zijn altijd heren die hier de laatste strootjes van hun relatie bij elkaar proberen te houden. Helaas eindigt het altijd op een breuk. En elke keer zeggen we het weer op Fok! dat zij allang haar keuze heeft gemaakt en nooit wordt er geluisterd. En dan krijg je uiteindelijk weer een topic van 12 pagina's lang waarin fokkers TS proberen te overtuigen dat hij niet zo dom moet doen en dat borderline wicht gewoon moet dumpen.

Ik weet niet of ik met dit topic het precies zo is, ik heb alleen de OP gelezen. Maar iets laat mij vermoeden dat het precies weer zo is. Want vriending is echt anders dan de rest en ze bedoelt het niet zo. Of we hebben al zoveel meegemaakt, ze is momenteel haarzelf niet.

Dus, ga ik door voor de koelkast?
Doe eens lief!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:44:20 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94789956
Ik zou ook gestresst raken van zo'n figuur (vrouwelijk voor mij dan) die alles altijd maar wil uitpraten terwijl je even met rust gelaten wil worden. Als ze dan voor de zoveelste keer op een dag belt of sms't met de boodschap: 'Maar we kunnen er toch gewoon over praten, schatje?' zou ik ook zoiets hebben van: flikker op mens! Je begrijpt de hint niet ofzo??
pi_94790058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Weet je wat ik nou zo frappant vindt? Het zijn altijd heren die hier de laatste strootjes van hun relatie bij elkaar proberen te houden. Helaas eindigt het altijd op een breuk. En elke keer zeggen we het weer op Fok! dat zij allang haar keuze heeft gemaakt en nooit wordt er geluisterd. En dan krijg je uiteindelijk weer een topic van 12 pagina's lang waarin fokkers TS proberen te overtuigen dat hij niet zo dom moet doen en dat borderline wicht gewoon moet dumpen.

Ik weet niet of ik met dit topic het precies zo is, ik heb alleen de OP gelezen. Maar iets laat mij vermoeden dat het precies weer zo is. Want vriending is echt anders dan de rest en ze bedoelt het niet zo. Of we hebben al zoveel meegemaakt, ze is momenteel haarzelf niet.

Dus, ga ik door voor de koelkast?
Daar heb je wel gelijk in. De kans dat een relatie dood is is erg aanwezig als het erg slecht gaat en het lijkt alsof de interesse van 1 van de partijen is verloren.

De topics die voortkomen uit zulk soort problemen hebben de insteek om advies in te winnen om dit te voorkomen. Dan is het niet meer dan logisch om dan toch te kijken naar de mogelijkheden. Hoe TS bij velen overkomt is nou niet echt positief (qua gedrag dan). Dan is het toch logisch dat je daarop reageert? Vooral als hij uit wanhoop met een andere meisje een date aan het plannen is. Dit lokt nou eenmaal reacties uit.

Ik vind dit topic aardig verrassend qua reacties. Had erger verwacht.
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:18:51 #105
340454 Jean-Pierre-Le
I'M NOT A MAN, IM AN IDEA
pi_94793485
Dit topic slaat echt precies op mij, nu met mijn huidige vriendin... Ze reageert altijd kortaf (misschien 1/2 zinnen) terwijl ik meestal wel uitgebreid vertel wat ik heb gedaan. Zo vervelend, en ik heb ook precies hetzelfde als TS met dat altijd ik degene bent die zegt: Ik mis je... ik ben ook altijd de initatief-nemer wanneer ik haar weer kan zien, en als ik haar eenmaal zie ben ik ook de gene die altijd zelf een kusje geeft. Ik weet dit al een tijdje, en ik wordt hier ook doodmoe van, ik heb het er ook al met erover geprobeerd te hebben, maar dan ontwijkt ze alle vragen.

Ik ga ook gewoon een punt hierachter zetten, je kan dan wel nu hard to get doen en niks van je laten horen. En dan zie je ook wel dat zij naar je toe trekt... Maar wil je nou echt de gehele relatie lang hard to get spelen om alleen wat aandacht van haar te krijgen?

Ik heb haar alleen wel voor een korte vakantie van d'r een setje boxen geleend voor haar iPod t.w.v 100eu, misschien is het wel verstandig om eerst deze terug te krijgen en daarna het slechte nieuws mede te delen.

(Excuses voor mijn grammatica, ik kom oorspronkelijk uit frankrijk, en moet nog beter de taal leren schrijven :))
pi_94795067
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:18 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
Dit topic slaat echt precies op mij, nu met mijn huidige vriendin... Ze reageert altijd kortaf (misschien 1/2 zinnen) terwijl ik meestal wel uitgebreid vertel wat ik heb gedaan. Zo vervelend, en ik heb ook precies hetzelfde als TS met dat altijd ik degene bent die zegt: Ik mis je... ik ben ook altijd de initatief-nemer wanneer ik haar weer kan zien, en als ik haar eenmaal zie ben ik ook de gene die altijd zelf een kusje geeft. Ik weet dit al een tijdje, en ik wordt hier ook doodmoe van, ik heb het er ook al met erover geprobeerd te hebben, maar dan ontwijkt ze alle vragen.

Ik ga ook gewoon een punt hierachter zetten, je kan dan wel nu hard to get doen en niks van je laten horen. En dan zie je ook wel dat zij naar je toe trekt... Maar wil je nou echt de gehele relatie lang hard to get spelen om alleen wat aandacht van haar te krijgen?

Ik heb haar alleen wel voor een korte vakantie van d'r een setje boxen geleend voor haar iPod t.w.v 100eu, misschien is het wel verstandig om eerst deze terug te krijgen en daarna het slechte nieuws mede te delen.

(Excuses voor mijn grammatica, ik kom oorspronkelijk uit frankrijk, en moet nog beter de taal leren schrijven :))
Uh, wat is er mis met het eerst uitmaken en dan zeggen dat ze nog boxen van je heeft?
Of is je vriendin echt zó erg dat ze het niet meer terug wil geven omdat je de relatie hebt beeïndigd? :D
  Redactie Frontpage woensdag 30 maart 2011 @ 10:04:02 #107
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_94798797
quote:

[..]

Lol, je bent toch zelf zo gevoelig? Als je je dan niet kan inleven in gevoelens van anderen heb ik meer het idee dat je hier een epische troll aan het uitvoeren bent.

Een geplande date terwijl je een relatie hebt is gewoon not-done. Wees dan een man en maak het nu direct uit.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:10:56 #108
340454 Jean-Pierre-Le
pi_94799000
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 03:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Uh, wat is er mis met het eerst uitmaken en dan zeggen dat ze nog boxen van je heeft?
Of is je vriendin echt zó erg dat ze het niet meer terug wil geven omdat je de relatie hebt beeïndigd? :D
Ja helaas wel als ik haar moet geloven bij d'r ex-vriendjes... Ze had verteld dat ze bij paar vriendjes alles hield als soort van wraak. Daarom het zekere voor het onzekere :)
pi_94805227
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:18 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:

Dan weet je ook hoe vervelend en vermoeiend dat is inderdaad.
Ik raad je gewoon aan om hetzelfde als mij te doen, laat haar het initiatief nemen, stel geen vragen of kaart geen dingen aan die conflicten kunnen opwekken. Kijk er relaxter tegenaan.
Van binnen maak ik me ook druk maar als je relativeert is dat echt de moeite niet waard, je maakt je druk om dingen die je toch niet in de hand hebt.
Zo kijk ik er deze week een beetje tegenaan en gedraag me daar ook na.
Voel me nu ook een stuk relaxter moet ik zeggen, alsof er een last van me afgevallen is, maar toch knaagt het van binnen. ;)
Maargoed, het initiatief komt nu vanuit haar, nu ook vandaag weer dat ze dingen begint te vragen en interresse toont, zie dat als een positief iets.
Ik ga het gewoon relaxter aanpakken, ben nu ook meer met andere dingen bezig in plaats van altijd met haar.
Ik zie wel hoe het loopt deze week, en in het weekend.
pi_94805484
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ik raad je gewoon aan om hetzelfde als mij te doen, laat haar het initiatief nemen, stel geen vragen of kaart geen dingen aan die conflicten kunnen opwekken. Kijk er relaxter tegenaan.
Van binnen maak ik me ook druk maar als je relativeert is dat echt de moeite niet waard, je maakt je druk om dingen die je toch niet in de hand hebt.
Voel me nu ook een stuk relaxter moet ik zeggen, alsof er een last van me afgevallen is, maar toch knaagt het van binnen. ;)
Maargoed, het initiatief komt nu vanuit haar, nu ook vandaag weer dat ze dingen begint te vragen en interresse toont, zie dat als een positief iets.
Ik ga het gewoon relaxter aanpakken, ben nu ook meer met andere dingen bezig in plaats van altijd met haar.
Complimenten Fusion85, dat doe je goed.

Vraag jezelf wel af of je dit doet voor haar, of dat je het doet voor jezelf.
In de eerste optie ga je dus buiten jezelf staan. Dat gaat knagen, geeft gedrag wat niet bij je past e.d. en dat gaat verdere ruis tussen jullie versterken.
In de tweede optie is het helemaal prima. Dan ben je niet meer bezig voor haar te denken :) . Voor een ander denken is zowiezo hartstikke vermoeiend want het enige wat je dan doet is speculeren en jezelf van alles in je hoofd halen..... ;)
Strek je eens uit !
pi_94806339
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Complimenten Fusion85, dat doe je goed.

Vraag jezelf wel af of je dit doet voor haar, of dat je het doet voor jezelf.
In de eerste optie ga je dus buiten jezelf staan. Dat gaat knagen, geeft gedrag wat niet bij je past e.d. en dat gaat verdere ruis tussen jullie versterken.
In de tweede optie is het helemaal prima. Dan ben je niet meer bezig voor haar te denken :) . Voor een ander denken is zowiezo hartstikke vermoeiend want het enige wat je dan doet is speculeren en jezelf van alles in je hoofd halen..... ;)
Dankje, ik heb dus zeker wel wat aan de adviezen/reacties hier gehad wat me aan het denken heeft gezet.
Erg vermoeiend om je een maand lang druk te maken, te denken voor een ander en met vragen te zitten waar je misschien wel nooit antwoord op krijgt.
Ik doe dit absoluut niet voor haar, puur voor mezelf. Ik wil niet weer dat mijn studie er onder gaat lijden nu het zo lekker gaat.
Kortom ik voel me goed vandaag, lekker relaxt, het enige wat ontbreekt is het zonnetje. :(
pi_94806772
Oh man, sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt onwijs irritant.

Eerst loop je popi-jopi te zeggen hoe goed je wel niet over je gevoelens kan praten, dat je je voor 1000% inzet voor de relatie, dat alles van jouw kant komt en dat het allemaal haar schuld is. Dan ben je opeens het slachtoffer, zit je te zeuren dat je het niet aankan als het uitgaat, dat je je al een maand druk maakt etc. En dan nog die date erbij, heel loyaal tegenover je vriendin hoor.

Zoals mensen al zeggen, als je zo enorm veel van haar houdt dan stap je in de auto en ga je met haar praten. Als ze niet met je wil of kan praten (omdat ze dat moeilijk vind en dat niet zo "goed" kan als jij) dan zeg je daar wat van en geef je haar een kans om dat te veranderen. Doet ze dit niet, dan passen jullie niet bij elkaar en moet je ermee stoppen.

En als je er dan mee stopt, ga dan niet meteen daten maar ga bij jezelf na waarom je altijd meiden uitzoeken die jou 'lief en goedheid' niet waarderen of misbruiken. Er is een reden waarom je zulke meiden uitzoekt en geen toeval. Verander jezelf zodat je wel de juiste uitzoekt, dan hoef je ook niet te zeuren over hoe niet begrepen je wordt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:14:48 #113
340454 Jean-Pierre-Le
pi_94807890
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ja, ik ga vanaf vandaag echt even helemaal niet met haar bezig zijn. Het is zo time consuming en je denkt jezelf de meest paranoide toe. Nu is het tijd voor haar om maar even intresse te tonen. Heb wel is als een testje niks van me laten horen, en na 3 dagen had ik nog niks gehoord van d'r. Ik snap echt niet wat het is, is ze communicatie gestoord, of heeft ze niet zo een behoefte om elke dag iets te laten horen. Heb het wel is gevraagd, maar dan draait ze er om heen.

Nu ik dit allemaal zo type, besef ik eigenlijk dat ik zelf eent topic moet openen :P.
pi_94808265
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef Lauren. het volgende:
Oh man, sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt onwijs irritant.

Eerst loop je popi-jopi te zeggen hoe goed je wel niet over je gevoelens kan praten, dat je je voor 1000% inzet voor de relatie, dat alles van jouw kant komt en dat het allemaal haar schuld is. Dan ben je opeens het slachtoffer, zit je te zeuren dat je het niet aankan als het uitgaat, dat je je al een maand druk maakt etc. En dan nog die date erbij, heel loyaal tegenover je vriendin hoor.

Zoals mensen al zeggen, als je zo enorm veel van haar houdt dan stap je in de auto en ga je met haar praten. Als ze niet met je wil of kan praten (omdat ze dat moeilijk vind en dat niet zo "goed" kan als jij) dan zeg je daar wat van en geef je haar een kans om dat te veranderen. Doet ze dit niet, dan passen jullie niet bij elkaar en moet je ermee stoppen.

En als je er dan mee stopt, ga dan niet meteen daten maar ga bij jezelf na waarom je altijd meiden uitzoeken die jou 'lief en goedheid' niet waarderen of misbruiken. Er is een reden waarom je zulke meiden uitzoekt en geen toeval. Verander jezelf zodat je wel de juiste uitzoekt, dan hoef je ook niet te zeuren over hoe niet begrepen je wordt.
:Z

Leer begrijpend lezen, kortzichtig mens.
Ik geef toe dat ik teveel nadenk over dingen, maar mensen zoals jij kunnen wel wat meer inlevingsvermogen gebruiken.
Ik gruwel van jou soort, en bestempel je bij deze als een "dom" mens.

Verder ga ik er niet op in.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:37 #115
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94808350
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik teveel nadenk over dingen, maar mensen zoals jij kunnen wel wat meer inlevingsvermogen gebruiken.

Waar heb je zoveel ruzies en frustraties over in het weekend? Je zegt dat dat haar schuld is; waar gaan die ruzies over dan?
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:40 #116
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94808354
Geen wonder dat je vriendin er geen zin meer in heeft, je bent gewoon een naar beledigend mannetje. Heb je haar soms ook verteld dat ze maar de keuken in moest? :')
pi_94808744
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef goofy_goober het volgende:
Geen wonder dat je vriendin er geen zin meer in heeft, je bent gewoon een naar beledigend mannetje. Heb je haar soms ook verteld dat ze maar de keuken in moest? :')
Sorry TS, maarre.......QFT.....zodra je maar een beetje terechte kritiek krijgt sta je op je achterste hoeven.....
Strek je eens uit !
pi_94809261
Terechte kritiek?
Noem eens een voorbeeld dan?
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:59:53 #119
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94809616
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef fusion85 het volgende:
Terechte kritiek?
Noem eens een voorbeeld dan?
Iedereen in dit topic die commentaar heeft op jou heeft ongelijk.

Oftewel; iedereen is gek behalve jij.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:01:04 #120
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94809686
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ. ;)
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef fusion85 het volgende:

[..]

Je komt in ieder geval erg volwassen over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')