Als vrouw zou je er goed aan doen je grappen aan te kondigenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
Ik zal nog eens een poging tot sarcasme doen.
Ik vraag nergens zelf omquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ze vragen er zelf om.
Ik reageer alleen normaal op mensen die ook normaal kunnen communiceren, dat er kwa moderatie niets aan gedaan word is niet mijn probleem en ben zeker niet verantwoordelijk voor dit draadje.
Het begint hier een beetje op een kleuterklas te lijken en daar heb ik geen zin in.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag nergens zelf om
Ik communiceer prima, ik zeg in dit topic dat die gemaakte date van je gewoon not done was, en dat jij het niet kan hebben dat dat meerdere malen genoemd wordt in dit topic is niet mijn probleem.
Dat jij iemand een ongeneeslijke ziekte toewenst geeft al aan hoe zo'n zielig mannetje jij bent en daarom ben ik enorm blij voor je vriendin dat je het gaat uitmaken. Want na jou kan het alleen maar beter worden
De Fok! diagnoses zijn altijd juist he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef goofy_goober het volgende:
TS heeft zekersteweten een bi-polaire en narcistische persoonlijkheidsstoornis. En nog beweren dat ie normaal communiceert terwijl die bij het eerste beetje kritiek gelijk met beledigingen begint te strooien. Faalhaas.
Dat jij tekort komt aan inlevingsvermogen en gewoon simpelweg niet de capaciteit hebt om dieper na te denken zegt genoeg over jou kortzichtige gedachtegang. En dat geldt niet alleen voor jou maar voor de meeste die hier hebben gereageerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag nergens zelf om
Ik communiceer prima, ik zeg in dit topic dat die gemaakte date van je gewoon not done was, en dat jij het niet kan hebben dat dat meerdere malen genoemd wordt in dit topic is niet mijn probleem.
Dat jij iemand een ongeneeslijke ziekte toewenst geeft al aan hoe zo'n zielig mannetje jij bent en daarom ben ik enorm blij voor je vriendin dat je het gaat uitmaken. Want na jou kan het alleen maar beter worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Dat jij tekort komt aan inlevingsvermogen en gewoon simpelweg niet de capaciteit hebt om dieper na te denken zegt genoeg over jou kortzichtige gedachtegang. En dat geldt niet alleen voor jou maar voor de meeste die hier hebben gereageerd.
Ga lekker ergens anders bijdehand doen, of duik de keuken in, verder dan dat zul je toch nooit komen.
Ik heb 2 posts gelezen, ik denk dat ik wel weet waar de ruzies vandaan komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef SebasM het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel ruzies en frustraties over in het weekend? Je zegt dat dat haar schuld is; waar gaan die ruzies over dan?
Uhm.....je hoeft niet errug veel mensenkennis te hebben om te zien wie hier de schuld steeds bij 'n ander legt (of t nu zijn toekomstige ex-vriendin is of posters hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Fok! diagnoses zijn altijd juist he?
Nou ben ik dat eigenlijk wel weer met hem eens; ben namelijk nog weinig vrouwen tegengekomen die lekkerder kunnen koken dan ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen hier die het niet met jou eens is heeft een tekort aan inlevingsvermogen.
Volgens mij heb JIJ een issue met zelfkennis
En moet wel zeggen dat je héél origineel bent met je opmerkingen over vrouwen en keukens.
Verkapte 1 April grap...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef fusion85 het volgende:
Er is geen dilemma meer, case closed.
Morgen ga ik een einde aan de relatie maken.
Ik sluit af met wat lyrics die de spijker op de kop slaat.
Uh, Use to be valentines
Together all the time
Thought it was true love, but you know women lie
Its like I sent my love with a text two times
Call cause I care but I aint get no reply
Tryna see eye to eye but its like we both blind
Fuck it lets hit the club, i rarely sip but pour me some
Cause when its all said and done,
I aint gon be the one that she can always run to
I hate liars, fuck love Im tired of tryin
My heart big but it beat quiet
I don’t never feel like we vibin
Cause every time we alone its a awkward silence
So leave your keys on the kitchen counter
And gimme back that ruby ring with the big diamond
Shit is over, whatchu trippin for?
I don’t wanna have to let you go
But baby I think its better if I let you know
Yep, toch een dikke troll...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef Hank- het volgende:
[..]
Verkapte 1 April grap..., allemaal erin getuind!
Dat hoop ik wel ja, dat zou betekenen dat TS zich alleen maar zo sneu voordoet. Hoewel, aan de andere kant, 1 april grap of niet, hij wenst nog steeds mensen een dodelijke ziekte toe. Dat vind ik niet zo grappig, 1 april of niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |