wat fles zei, laat ze chat logs zien en zoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, z'n ouders nemen me niet serieus.
je hebt dat ook voor iets oudere mensen, sensoor of korrelatie ofzo..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of iets als de kindertelefoon?
Als je 14 bent heb je normaliter je handen al meer dan vol aan jezelf jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bel dan de GGD/GGZ
Maar serieus man, get rid of this problem
Vriendschap gaat ver maar er zijn wel grenzen
ja dat dus, ik helaas ookquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat fles zei, laat ze chat logs zien en zo
en ook wat Symp zei, als iemand het er al zolang over heeft dan zoekt hij aandacht.....
iemand die het echt wil praat er niet over, die doet het opeens.
en dan heeft de omgeving vaak zoiets van,we hebben het niet zien aankomen.
ik ken van beide gevallen een voorbeeld...
of eigenlijk ik ken en kon....
Ja, dit kun je niet dragenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bel dan de GGD/GGZ
Ik vind het allemaal heel aardig van jullie, maar niemand hier kent 'm echt zoals ik hem ken. En ik weet 100% zeker dat hij er toe in staat is, omdat ik, zoals ik al eerder zei, 'm echt letterlijk van het spoor heb moeten slepen en tegen 'm heb moeten schreeuwen totdat hij normaal deed. Hij heeft sinds een week geen medicijnen meer en nu is het erger dan ooit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ook wat Symp zei, als iemand het er al zolang over heeft dan zoekt hij aandacht.....
Ik ken ook iemand die zich van het leven genomen heeft, oke heb met die persoon de laatste aantal jaar van zijn leven niet veel gesproken maar toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan bewijs je dat ie het zegt, neem een audiorecorder/mobieltje met spraakopname mee als ie denkt dat ie slim is en het niet via MSN meldt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, z'n ouders nemen me niet serieus.
het is nobel van je, maar echt dit kun jij als 14 jarige niet dragen en dat moet je ondanks de vriendschap ook niet willenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel aardig van jullie, maar niemand hier kent 'm echt zoals ik hem ken. En ik weet 100% zeker dat hij er toe in staat is, omdat ik, zoals ik al eerder zei, 'm echt letterlijk van het spoor heb moeten slepen en tegen 'm heb moeten schreeuwen totdat hij normaal deed. Hij heeft sinds een week geen medicijnen meer en nu is het erger dan ooit.
hoe zit dat met die medicatie dan? wilde hij zelf stoppen of is het aangeraden? Misschien contact opnemen met die arts?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel aardig van jullie, maar niemand hier kent 'm echt zoals ik hem ken. En ik weet 100% zeker dat hij er toe in staat is, omdat ik, zoals ik al eerder zei, 'm echt letterlijk van het spoor heb moeten slepen en tegen 'm heb moeten schreeuwen totdat hij normaal deed. Hij heeft sinds een week geen medicijnen meer en nu is het erger dan ooit.
Ik heb het zelf meermalen overwogen... En heb dat alleen aan mijn beste vriendin verteld, nadat ik de gedachten had,,, Dat zijn dingen die je, als je echt wilt, inderdaad niet aan de grote klok hangtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zich van het leven genomen heeft, oke heb met die persoon de laatste aantal jaar van zijn leven niet veel gesproken maar toch.
Hij is een maand geleden weggelopen, een week weggebleven en ik vond een brief die naar mij geschreven was in m'n schooltas op de dag dat hij weg was. Ik heb een week lang niet te beschrijven kut en diep ongelukkig gevoeld, totdat hij bij me aanbelde en ik ook onbeschrijflijk opgelucht was, echt, het is zo enorm slopend soms.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dit kun je niet dragenIk weet zelf hoe vreselijk het is.. als je dan moet horen van al geschreven afscheidsbrieven en geen contact kunnen krijgen (dagenlang) met die persoon waardoor je er maar van uitgaat dat ie het echt gedaan heeft... Niet doen, je hebt al genoeg aan je hoofd... Ik zou inderdaad chatlogs doorspelen of jouw ouders met zijn ouders laten praten,,,
hmm toch maar niet...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meermalen overwogen... En heb dat alleen aan mijn beste vriendin verteld, nadat ik de gedachten had,,, Dat zijn dingen die je, als je echt wilt, inderdaad niet aan de grote klok hangt
dat moet je meemaken om echt te begrijpen helaas...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom zou iemand zelfmoord willen plegen als hij een vriendin heeft en goede vrienden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is een maand geleden weggelopen, een week weggebleven en ik vond een brief die naar mij geschreven was in m'n schooltas op de dag dat hij weg was. Ik heb een week lang niet te beschrijven kut en diep ongelukkig gevoeld, totdat hij bij me aanbelde en ik ook onbeschrijflijk opgelucht was, echt, het is zo enorm slopend soms.
Daar kan ik in komen dat je het niet aan de grote klok gaat hangenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meermalen overwogen... En heb dat alleen aan mijn beste vriendin verteld, nadat ik de gedachten had,,, Dat zijn dingen die je, als je echt wilt, inderdaad niet aan de grote klok hangtMaar dat wil niet zeggen dat iedereen dat zo doet... En als TFM die persoon zo goed kent... dan vind ik het jammer dat hij niet serieus genomen wordt
Ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom zou iemand zelfmoord willen plegen als hij een vriendin heeft en goede vrienden?
Je weet niet hoe hij denkt, meestal zit je in een neerwaartse spiraal die jarenlang al bezig is voordat je omgeving het doorkrijgt, en het meestal al te laat is.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
Iets met stofjes in je hoofd en in een diep zwart gat zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
echte goede vrienden zijn er niet alleen als t goed gaat imoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bel dan de GGD/GGZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |