Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
Maar ja ondanks dat gekanker blijven we gewoon kijken toch
NU insturen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bart gaat straks ook handstand doen!!
Niet ondanks, maar vanwege.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
Maar ja ondanks dat gekanker blijven we gewoon kijken toch
GERTTJEEEEEE????????????quote:
Toffe opdracht. Binnen 2 minuten gefixt, kan ik effe vangen?quote:
Ik kijk al zeker 85 % minderquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe opdracht. Binnen 2 minuten gefixt, kan ik effe vangen?
Staat nu op mijn twitter! compleet met #quote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
NU insturen!
Nu Faalex hahahahaha!
helemaaal niet verdacht neequote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Waarom begint iemand dat deuntje al te neurieen??????
Ja logisch, overduidelijk dat dit een missie was.quote:
Ik dacht dat ik het me verbeeldequote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Waarom begint iemand dat deuntje al te neurieen??????
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Roguee het volgende:
Ja doei mijn klomp breekt echt. Hij komt net aan lopen en iemand neuriet 'daar komt de bruid'.
YEAH RIGHT.
wat ziek zegt ie.. ik kan em alleen maar gelijk geven!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef jesje1982 het volgende:
maar wat heeft ie nou verdient met die misse?
oh gerard 30 sec. rappen over joanne
met vliegende telefoons!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja ja we weten allemaal hoe een TV Bruiloft kan worden he, het begint als een sprookje maar eindigt in een drama
goede vraagquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Niki.P het volgende:
Hoe gaan ze in vredesnaam het feestje van Laura er uit laten zien dat het uit de hand loopt...
Verrassend dat je het programma nog geloofwaardig vond voor deze uitzending......quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef byah het volgende:
Gerard, ondanks dat je rap niet over Joanna was verdien je toch 100,-
De geloofwaardigheid van dit programma daalt deze aflevering per minuut
Ik ben bang dat de gemiddelde leeftijd van de kijker minderjarige is dus heel goed is dat die hier niet zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
ligt de gemiddelde leeftijd hier zoveel hoger dan bij de kijkers?
ik snap er geen zak van
Hij zei toch een paar keer Jo-ooo.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Lachen, het ging niet over Jo maar toch geslaagd.
ik geef het gemiddelde iq van de kijkers maar de schuldquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
ligt de gemiddelde leeftijd hier zoveel hoger dan bij de kijkers?
ik snap er geen zak van
je capslock is stuk...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
ZO,ER KIJKEN HEER VEEL MENSEN,JULLIE MAKEN GOEDE KIJKCIJFERS.
kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij zei toch een paar keer Jo-ooo.
JA HEquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
Ik heb lekker toch geen kastjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
goeie shit hoor ( voor mij tenminstequote:
Vanaf de 2e week wist ik al dat er iets niet klopte, maar ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Verrassend dat je het programma nog geloofwaardig vond voor deze uitzending......
Is u van NET5?
Nee! Gewoon NEEN! Ik heb niets met Audi, maar hybride auto's.... dan heb je het echt niet begrepen en moet je een heel earth hour voor straf nakend in een kooi met bronstige gorilla's!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens TopGear is dat toch echt de Audi
quote:
na week 3 kreeg ik een heel licht vermoedenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf de 2e week wist ik al dat er iets niet klopte, maar ja.
nee, maar wel zo'n kek koninginnedagtsjurt!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar nietquote:
Die heb ik al, meestalquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef D. het volgende:
Waarom zeggen ze de hele tijd 'fans'?
Is 'kijker' niet voldoende?
Noem je mij en jezelf nu een mongeaul?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar met deze missies hebben de NET5 prutsers voor zichzelf bewezen dat er enkel mongeaulen kijken, zodat ze verder gaan met pampers-tv.......
Leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Na Maik zou ik niets meer in Mo stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar niet
of gewoon een verrekte mongol, junguh!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
Telt het als je al tig keer hebt overwogen om te stoppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Gert het volgende:
En haar dan de komende drie jaar stalken. "Maar je had ja gezegd!"
Met Miss Windy Mills.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kan ook, maar dat wilde ik niet over je zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
of gewoon een verrekte mongol, junguh!
Ik begin meteen te gapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef lin1406 het volgende:
Had liever wat andere missies gezien, bijv. Aafke 2 minuten lang niet peuteren
aan je gezicht, en laura 2 minuten niet gapen.
Gaat er mischien wel een belletje rinkelen
Nopequote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef farscapevr8 het volgende:
worden vandaag de nominaties bekent op tv en wie voor wie gestemd heeft?
Nee morgenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef farscapevr8 het volgende:
worden vandaag de nominaties bekent op tv en wie voor wie gestemd heeft?
Tja, ze zijn op tv hequote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Poezewoes het volgende:
Een ding is zeker ze zitten netjes rechtop !
swambadquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Roguee het volgende:
#sstnl laat de beste zwemmen iemand uit het swambad redden
Kijk, dit is nog eens een leuke opdracht!
Familie?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is bart trouwens de broer van faalex? allebei falende kneusjes
Ben ook heel benieuwd, las het op twitter. Misschien een geheime kamer ofzoquote:
want er zal heus geen opdracht al verzonnen zijn waarvoor alle attributen geheel toevallig ook helemaal niet klaar liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
We hebben nog 10 minuten om onze briljante missies door te geven.
ga jij maar eerst BQquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
Ik heb net voorgesteld om Aafke en Alex armpje te laten drukken. In de hoop dat laatstgenoemd verliest uiteraard.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
Nou toe danquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
want er zal heus geen opdracht al verzonnen zijn waarvoor alle attributen geheel toevallig ook helemaal niet klaar liggen
Een echte opdracht heeft spelvauden......quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
De kaarsjes gaan niet uit , het loopt uit de hand!!
Sarcasme, herken je het?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
want er zal heus geen opdracht al verzonnen zijn waarvoor alle attributen geheel toevallig ook helemaal niet klaar liggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
Daar had Bartje het over, Hij keek zeker naar een oude afleveringquote:
De relkaarsjesquote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze op briljante missies zitten te wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef versabommie het volgende:
Er zijn veel stumpers die opdrachten doorgeven voor Gerard en Philip als clue voor hun geheim.. dusssssssss
Ik ook!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wil ook wel een knuffel van Fenneke.
dat bedoel ik dus.. het gros weet niet dat die geheimen er al uit zijnquote:
NEE! IK! IK!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wil ook wel een knuffel van Fenneke.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Dan weet ik er ook nog wel één, laat Laura een lijk nadoen. Gegarandeerd succes.
Blij dat ik daar niet bij dan hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
We zijn vast gewoon te cynisch hier. Momenteel zitten er 180.000 kijkers te dijenkletsen op de sofa.
Ja, wij wel, sommigen geloven dat nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
Lachen, Geer weet dat pablolaatje Fenneke is.
Wij cynisch? Sinds wanneer?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
We zijn vast gewoon te cynisch hier. Momenteel zitten er 180.000 kijkers te dijenkletsen op de sofa.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef shomila het volgende:
Bart zegt sexy hoor Joanne me man zegt tjonge kijkt hij zeker met zijn ogen dicht.
nou, ik geloof dat ik je na deze uitzending hard nodig heb!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het is zo flauw dat het leuk is whahahahaha
ja jammer he, zo zonder rooie broek!quote:
Dat is weer een stapje te ver natuurlijkquote:
Datquote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
WTF?? Geen sanctie voor het niet uitvoeren van een missie????
Ik vind het geniaal :'Dquote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef byah het volgende:
De tering wat is dit triest zeg, echt voor het eerst dat ik me helemaal kapot erger hier.
Ja stel je voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is weer een stapje te ver natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |