nee, maar wel zo'n kek koninginnedagtsjurt!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar nietquote:
Die heb ik al, meestalquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef D. het volgende:
Waarom zeggen ze de hele tijd 'fans'?
Is 'kijker' niet voldoende?
Noem je mij en jezelf nu een mongeaul?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar met deze missies hebben de NET5 prutsers voor zichzelf bewezen dat er enkel mongeaulen kijken, zodat ze verder gaan met pampers-tv.......
Leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Na Maik zou ik niets meer in Mo stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar niet
of gewoon een verrekte mongol, junguh!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
Telt het als je al tig keer hebt overwogen om te stoppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Gert het volgende:
En haar dan de komende drie jaar stalken. "Maar je had ja gezegd!"
Met Miss Windy Mills.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kan ook, maar dat wilde ik niet over je zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
of gewoon een verrekte mongol, junguh!
Ik begin meteen te gapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef lin1406 het volgende:
Had liever wat andere missies gezien, bijv. Aafke 2 minuten lang niet peuteren
aan je gezicht, en laura 2 minuten niet gapen.
Gaat er mischien wel een belletje rinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |