je capslock is stuk...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
ZO,ER KIJKEN HEER VEEL MENSEN,JULLIE MAKEN GOEDE KIJKCIJFERS.
kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij zei toch een paar keer Jo-ooo.
JA HEquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
Ik heb lekker toch geen kastjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef poplegend het volgende:
goeie shit hoor ( voor mij tenminstequote:
Vanaf de 2e week wist ik al dat er iets niet klopte, maar ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Verrassend dat je het programma nog geloofwaardig vond voor deze uitzending......
Is u van NET5?
Nee! Gewoon NEEN! Ik heb niets met Audi, maar hybride auto's.... dan heb je het echt niet begrepen en moet je een heel earth hour voor straf nakend in een kooi met bronstige gorilla's!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens TopGear is dat toch echt de Audi
quote:
na week 3 kreeg ik een heel licht vermoedenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf de 2e week wist ik al dat er iets niet klopte, maar ja.
nee, maar wel zo'n kek koninginnedagtsjurt!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar nietquote:
Die heb ik al, meestalquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
Willen jullie ook zo graag droge billetjes tijdens het slapen.
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef D. het volgende:
Waarom zeggen ze de hele tijd 'fans'?
Is 'kijker' niet voldoende?
Noem je mij en jezelf nu een mongeaul?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar met deze missies hebben de NET5 prutsers voor zichzelf bewezen dat er enkel mongeaulen kijken, zodat ze verder gaan met pampers-tv.......
Leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Na Maik zou ik niets meer in Mo stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over iets met Monique en eitje maar ik doe het maar niet
of gewoon een verrekte mongol, junguh!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
Telt het als je al tig keer hebt overwogen om te stoppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je moet wel een echte fan zijn om nu nog te kijken..
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Gert het volgende:
En haar dan de komende drie jaar stalken. "Maar je had ja gezegd!"
Met Miss Windy Mills.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
BINGO SPELEN ONLINE... GRATIS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kan ook, maar dat wilde ik niet over je zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
of gewoon een verrekte mongol, junguh!
Ik begin meteen te gapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef lin1406 het volgende:
Had liever wat andere missies gezien, bijv. Aafke 2 minuten lang niet peuteren
aan je gezicht, en laura 2 minuten niet gapen.
Gaat er mischien wel een belletje rinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |