Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
Maar ja ondanks dat gekanker blijven we gewoon kijken toch
NU insturen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bart gaat straks ook handstand doen!!
Niet ondanks, maar vanwege.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
Maar ja ondanks dat gekanker blijven we gewoon kijken toch
GERTTJEEEEEE????????????quote:
Toffe opdracht. Binnen 2 minuten gefixt, kan ik effe vangen?quote:
Ik kijk al zeker 85 % minderquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe opdracht. Binnen 2 minuten gefixt, kan ik effe vangen?
Staat nu op mijn twitter! compleet met #quote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
NU insturen!
Nu Faalex hahahahaha!
helemaaal niet verdacht neequote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Waarom begint iemand dat deuntje al te neurieen??????
Ja logisch, overduidelijk dat dit een missie was.quote:
Ik dacht dat ik het me verbeeldequote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Waarom begint iemand dat deuntje al te neurieen??????
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Roguee het volgende:
Ja doei mijn klomp breekt echt. Hij komt net aan lopen en iemand neuriet 'daar komt de bruid'.
YEAH RIGHT.
wat ziek zegt ie.. ik kan em alleen maar gelijk geven!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef jesje1982 het volgende:
maar wat heeft ie nou verdient met die misse?
oh gerard 30 sec. rappen over joanne
met vliegende telefoons!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja ja we weten allemaal hoe een TV Bruiloft kan worden he, het begint als een sprookje maar eindigt in een drama
goede vraagquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Niki.P het volgende:
Hoe gaan ze in vredesnaam het feestje van Laura er uit laten zien dat het uit de hand loopt...
Verrassend dat je het programma nog geloofwaardig vond voor deze uitzending......quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef byah het volgende:
Gerard, ondanks dat je rap niet over Joanna was verdien je toch 100,-
De geloofwaardigheid van dit programma daalt deze aflevering per minuut
Ik ben bang dat de gemiddelde leeftijd van de kijker minderjarige is dus heel goed is dat die hier niet zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
ligt de gemiddelde leeftijd hier zoveel hoger dan bij de kijkers?
ik snap er geen zak van
Hij zei toch een paar keer Jo-ooo.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Lachen, het ging niet over Jo maar toch geslaagd.
ik geef het gemiddelde iq van de kijkers maar de schuldquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
ligt de gemiddelde leeftijd hier zoveel hoger dan bij de kijkers?
ik snap er geen zak van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |