Ik nuanceer pas als mensen interesse hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Fogel het volgende:
Da's al een betere verklaring dan 'beetje veel'
Dat is het toch al jaren?quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, popo, maak eens een reeks van dit topic, joh.
We hebben de 'Open nieuw deel knop' tegenwoordig. Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:27 schreef wonderer het volgende:
Nou en, is handig voor straks als ie vol is.
Ja, maar als het een reeks is, komt het nieuwe topic toch automatisch in je AT? Of gebeurt dat ook al als er een nieuw topic gekoppeld wordt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben de 'Open nieuw deel knop' tegenwoordig. Of is dat niet wat je bedoelt?
Weet ik niet precies, ik heb 't niet allemaal zo gevolgd. 't Leek me niet zo belangrijk en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar als het een reeks is, komt het nieuwe topic toch automatisch in je AT? Of gebeurt dat ook al als er een nieuw topic gekoppeld wordt?
Okee, dan wachten we gewoon af tot deze vol isquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik heb 't niet allemaal zo gevolgd. 't Leek me niet zo belangrijk en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.
Dat zijn er maar 34 en met de search is dat zo gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef popolon het volgende:
... en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.
Het zou een mooi tribute zijn aan de meest succesvolle reeks in KAA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 34 en met de search is dat zo gedaan!
Ik zeg; doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:50 schreef Shivo het volgende:
Het zou een mooi tribute zijn aan de meest succesvolle reeks in KAA.
Ja, we zetten een vrijmarkt op!quote:Op donderdag 21 april 2011 04:42 schreef Diconnected het volgende:
Gaan jullie trouwens iets aan Koninginnedag doen?
Geen probleem. 't Is maar wat je handig vindt natuurlijk, ik vind het één grote onoverzichtelijke kermislayout nu.quote:
Nou ja, als je wil hertrouwen of zo, of terug naar Nederland gaat, iets in die richting?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef devzero het volgende:
Maar wie verteld het nederlands consulaat dat je gescheiden bent?
Als je de twee nationaliteiten eenmaal hebt, dan kan deze niet meer afgenomen worden. Een eventuele dood of scheiding maakt dan niet meer uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Hee Maarten, als jij onverhoopt zou scheiden, he, kun je dan nog steeds twee nationaliteiten behouden? Getrouwd zijn was toch de enige uitzondering om te naturaliseren terwijl je je NL'se paspoort mocht houden?
Zeepost is goedkoper.... zeker als het gaat om "een pakket met mijn spullen".quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil straks eind mei een pakket naar NL sturen met mijn spullen, nou weet ik dus niet wat de beste optie is, of met luchtpost of met zeepost. Iemand ervaring hiermee wat het goedkoopste is?
In 2005 heb ik eens 3 dozen met boeken door de PTT naar de VS laten sturen. Het duurde maar liefst 9 maanden voordat die dozen uiteindelijk in de VS aankwamen. Hartstikke onder het vuil en stof. Ik neem aan dat die verzending indertijd met de boot is gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:46 schreef devzero het volgende:
Ik moest een tijdje geleden ook een pakket (40 pond) versturen, maar zowel usps, ups en fedex doen alleen maar luchtpost. Ik had weinig zin om alles uit te zoeken, dus misschien kan ik iets gemist hebben, maar welke maatschappij verstuurt er tegenwoordig nog zeepost (en dan heb ik het niet over verhuisbedrijven waar je halve of hele containers kunt huren).
http://reasonstohateamerica.wordpress.com/2008/08/12/los-angeles/quote:The worst thing about LA besides the horrible people, and pollution is it stretches throughout southern California. Orange county contains the absolute scum of earth. People with no sense of reality and no worth on this planet.
Kadafi? Pol pot? Ferdinand aus der Fünten? Nee, het is Hugh Hefner.quote:Honkey Devil Famous for the Desecration of Women's Bodies
quote:Op maandag 25 april 2011 02:16 schreef Illiberal het volgende:
Maartena jij woonde toch in Orange County?
http://reasonstohateamerica.wordpress.com/2008/08/12/los-angeles/
Kans is groot dat die dozen in een zeecontainer zaten die in beslag is genomen door U.S. Customs. Dat overkwam ons BIJNA toen we de pallet met spullen die wij vanuit Nederland naar de VS stuurden in 2002.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:04 schreef Lyrebird het volgende:
In 2005 heb ik eens 3 dozen met boeken door de PTT naar de VS laten sturen. Het duurde maar liefst 9 maanden voordat die dozen uiteindelijk in de VS aankwamen. Hartstikke onder het vuil en stof. Ik neem aan dat die verzending indertijd met de boot is gedaan.
Jerry, Jerry, Jerry!quote:
quote:
Luchtvracht is 10x sneller dan zeevracht, dat is ook wat waard. Ik heb de prijzen niet direct vergeleken met offertes maar bij even bekijken weet ik nog dat het dicht bij elkaar lag (luchtvracht iets duurder)quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil straks eind mei een pakket naar NL sturen met mijn spullen, nou weet ik dus niet wat de beste optie is, of met luchtpost of met zeepost. Iemand ervaring hiermee wat het goedkoopste is?
Wat ik begrijp uit de eerste post gaat het om een Amerikaan die druk bezig is om een ander land te zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep ik woon in Orange County, en er zal vast een goede reden zijn waarom er geen enkele naam bij dat blogje te vinden is.....
Weer zo'n heerlijke lading onzin. Ik heb er een paar doorgelezen, er zit wel wat humor tussen. Lijkt me geschreven door iemand die OF zelf niet in de VS woont, OF ergens hele diepe haatgevoelens heeft voor iedereen om hem/haar heen.
In de jaren negentig was dat die geacteerde toestanden. Biertje erbij en met m'n broer de rare Amerikanen uitlachen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 03:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel eens een aflevering gezien ja, maar dat was in de jaren negentig, volgens mij. Toen zei ik nog "ik wil echt NOOIT naar de VS"
Een omgekeerde StefanP dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef popolon het volgende:
In de jaren negentig was dat die geacteerde toestanden. Biertje erbij en met m'n broer de rare Amerikanen uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |