Ik nuanceer pas als mensen interesse hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Fogel het volgende:
Da's al een betere verklaring dan 'beetje veel'
Dat is het toch al jaren?quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, popo, maak eens een reeks van dit topic, joh.
We hebben de 'Open nieuw deel knop' tegenwoordig. Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:27 schreef wonderer het volgende:
Nou en, is handig voor straks als ie vol is.
Ja, maar als het een reeks is, komt het nieuwe topic toch automatisch in je AT? Of gebeurt dat ook al als er een nieuw topic gekoppeld wordt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben de 'Open nieuw deel knop' tegenwoordig. Of is dat niet wat je bedoelt?
Weet ik niet precies, ik heb 't niet allemaal zo gevolgd. 't Leek me niet zo belangrijk en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar als het een reeks is, komt het nieuwe topic toch automatisch in je AT? Of gebeurt dat ook al als er een nieuw topic gekoppeld wordt?
Okee, dan wachten we gewoon af tot deze vol isquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik heb 't niet allemaal zo gevolgd. 't Leek me niet zo belangrijk en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.
Dat zijn er maar 34 en met de search is dat zo gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef popolon het volgende:
... en we moeten dan alle topics handmatig aan elkaar gaan linken.
Het zou een mooi tribute zijn aan de meest succesvolle reeks in KAA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 34 en met de search is dat zo gedaan!
Ik zeg; doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:50 schreef Shivo het volgende:
Het zou een mooi tribute zijn aan de meest succesvolle reeks in KAA.
Ja, we zetten een vrijmarkt op!quote:Op donderdag 21 april 2011 04:42 schreef Diconnected het volgende:
Gaan jullie trouwens iets aan Koninginnedag doen?
Geen probleem. 't Is maar wat je handig vindt natuurlijk, ik vind het één grote onoverzichtelijke kermislayout nu.quote:
Nou ja, als je wil hertrouwen of zo, of terug naar Nederland gaat, iets in die richting?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef devzero het volgende:
Maar wie verteld het nederlands consulaat dat je gescheiden bent?
Als je de twee nationaliteiten eenmaal hebt, dan kan deze niet meer afgenomen worden. Een eventuele dood of scheiding maakt dan niet meer uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Hee Maarten, als jij onverhoopt zou scheiden, he, kun je dan nog steeds twee nationaliteiten behouden? Getrouwd zijn was toch de enige uitzondering om te naturaliseren terwijl je je NL'se paspoort mocht houden?
Zeepost is goedkoper.... zeker als het gaat om "een pakket met mijn spullen".quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil straks eind mei een pakket naar NL sturen met mijn spullen, nou weet ik dus niet wat de beste optie is, of met luchtpost of met zeepost. Iemand ervaring hiermee wat het goedkoopste is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |