Het kan lang duren voor het geld weer terug is weet ik uit ervaring, en dan komt het terug op je paypalrekening. Vanaf daar kun je het weer wel overboeken naar een gekoppelde rekening, volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen hier gebruikt PayPal dus ik vraag het hier even:
Ik heb maandag iets gekocht voor ¤200, maar dat is geannuleerd. De ¤200 is nu wel van mijn ING-rekening afgeschreven.
Het is echter gisteren al terugbetaald, alleen mijn saldo op de Paypal rekening is gewoon ¤0,00.
Er staat nog wel als status ''Tijdelijk blokkeren'', maar daar staat -200 euro 'Van paypal naar paypal rekening'', erg vaag dus.
Krijg ik die ¤200 nog gewoon terug (wachten tot tijdelijk blokkeren is afgelopen), en zo ja, komt dit dan op mijn Paypal rekening of ING? Wil m'n geld terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef Dhaha het volgende:
maken ze eigenlijk winst op 1 cent deals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knopjes op de achterkant, met een pen of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef g0dz0r het volgende:
Dat roze horloge he? Hoe stel je die eigenlijk in?
Ik heb er ook 1 besteld, dacht dat het een armband wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef g0dz0r het volgende:
Dat roze horloge he? Hoe stel je die eigenlijk in?
Nou ja, het is als een hoop stront. Er komen een hoop vliegen op af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef CraHeX het volgende:
0.01$ Deals? Hoe kunnen zij daar winst op maken, of is dit puur iets uit solidariteit? xD
Daar maken ze uiteraard verlies op, het is puur marketing.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef CraHeX het volgende:
0.01$ Deals? Hoe kunnen zij daar winst op maken, of is dit puur iets uit solidariteit? xD
Zelfde hier. heb overigens een zonnebrillen tic..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook die neppe brillen,
Wat een gare brillen zijn dat.
Uiteindelijk een echte gekocht, Oakley Inmate, dezelfde als wat denzel draagt in The Book Of Eli![]()
Die is heel wat duurder dan die $5,- brillen uit HK maar het is wel aanzienlijk beter voor je ogen
Altijd producten van niet meer dan $2, ze zijn nog niet helemaal gek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef CraHeX het volgende:
Je zou maar wat kopen voor $10,- en morgen is ie voor 0.01$ D:
Afgezaagd!
Dag foto's, werkstukken etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef beeklaan het volgende:
Koop nooit geheugen uit China, scheelt weinig maar is crap kwaliteit.
Ik heb een stick van BIC welke niet veel goedkoper was dan in NL maar schrijft met 3,5mb nooit sneller. Voor de rest wel goeie kwaliteit.
En ik heb een MicroSD kaartje van ebay van 16 gig voor 18 euro maar deze is de tweede dag al kapot gegaan. Nu wil die dat ik em opstuur...
Die heb ik ook afgelopen zaterdag besteld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef lipjes het volgende:
nou ik heb ook maar besloten de gok te wagen door het volgende aan te schaffen:
http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Nu bij het bestellen heb ik het volgende:
SKU Product Name Quantity Price Line Total Remove
57770 1080P 7" Multi-Touch Screen Google Android 2.2 Tablet PCWiFi/HDMI/Camera/TF/USB (Cortex-A8 1GHz)
- + $201.90 $201.90 Remove
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days. - + $0.01 $0.01 Remove
00000 Registered Air Mail ##
Package Tracking Service. $0.01 $0.01
maar wat is nou het verschil tussen express en standart check-out?
en daarbij, hoe worden je adres gegevens opgenomen?
Ik heb besloten de gok te wagen en heb hem besteld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Die heb ik ook afgelopen zaterdag besteld.Helaas nog steeds niet verzonden....
Da's snel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:03 schreef thecuriousone het volgende:
Op 22/03 deze batterijtjes besteld. Gisteren zaten ze al in de brievenbus. Voor mij de snelste DX levering tot nu toe.
goeie vraag, als ze uit japan kwamen zou ik zeggen dat ze op kernenergie werken, maar dit vraag ik me ook wel afquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's snel.Ik heb daar een bestelling lopen van 17/03, nog niet ontvangen...
En wat is het voordeel van Chinese batterijen boven degene die in NL verkrijgbaar zijn?
Deze zijn in NL fokkin duur. Heb ze in de remote van mijn autoalarm zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's snel.Ik heb daar een bestelling lopen van 17/03, nog niet ontvangen...
En wat is het voordeel van Chinese batterijen boven degene die in NL verkrijgbaar zijn?
Zoals reeds gezegd. De prijs...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had ze uit Duitsland gehaald laatst, omdat ze dan sneller waren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zoals reeds gezegd. De prijs...
Zo 1 batterijtje kost hier gewoon 5 euro. Bij DX heb ik er dus 5 voor nog geen 2,5 euro!
die heb ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo had ik vorig jaar 100 CR2032-batterijen voor 5 euro, kosten ze hier in Nederland per stuk (nog meer zelfs)En ze doen het prima.
SD proberen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef portabel het volgende:
Ik heb het zonder de afstandbediening gebruikt. Maar zou niet uitmaken denk ik, en JA heb play gedrukt. Ik zal het wel met de afstandbediening gebruiken.
Misschien kan hij gewoon de map niet vinden, had ik ook een keer. Toen had ik het microSD-kaartje uit m'n telefoon er rechtstreeks ingestopt, en dat speelt hij zonder problemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef portabel het volgende:
Hoi,
Ja je kan de frequentie zelf instellen, en dan is het idd stil! Er zit bij mij een USB in.
Iemand fan van Angry Birds?quote:Do you tend to play tricks or to have tricks played on you? What is your reaction?
Tell us a story about a time you were fooled by, or a time you fooled someone else with a hoax or practical joke.Then post it on Pandawill's fan page with [Do not make fool of me, I am an angry bird!] as the title. You may consider to add a suitable image to make your post look good itself, then go ahead and get a Free Angry Bird from June Shaw (make sure PM your Register Pandawill Account to her)
Je krijgt 40% van de verzendkosten terug als shopcredit, maar als het om een laag bedrag gaat en het is de eerste keer dat je een ticket maakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gister twee PS2 controllers van Dealextreme ontvangen, en een daarvan blijkt defect te zijn (de linkse analoge stick blijft op een positie hangen rechtsonder en kraakt als je het beweegt). Ik heb niet hele hele topic doorgezocht naar ervaringen, maar komt het er in het kort op neer dat ik het ding terug kan sturen en kosteloos een nieuwe krijg toegestuurd?
Wie draait op voor de verzendkosten vanaf hier? (want die zijn al hoger dan gewoon een nieuwe bestellen)
SPOILER: $20,00 korting op B2 Dual Balance pre-orderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje
Wacht nog op een Flip Flap flower, drie paar oortjes, twee horloges, custom embroided patches... dus nog véél pakketjes
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
eBay of BIC, zoeken op MD80quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef kloink het volgende:
het ging natuurlijk al even over zo'n minicam een paar pagina's geleden..maar wat is jullie ervaring hiermee? Ik wil wel zo'n kreng meenemen op vakantie om vast te houden/ aan me helm te binden tijdens raften of zo (of iets met minder water).
Welke van de shops heeft de beste waarbij ik het origineel niet meetel omdat die gewoon te duur is met 8 tientjes?
Nooit problemen mee gehad, en dat 'gevaar' geldt voor alle elektronica uit China. Heb eens een kerstsnoer besteld wat helemaal gesmolten was, dat had wel gevaarlijk kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, de batterijen uit China zijn goedkoper (obvious antwoord in dit topic).
Maar hoe zit het qua kwaliteit/veiligheid dan?
*Iemand91 krijgt beelden voor zich van opgeblazen batterijen/accu's.
(Ja, dat laatste heb ik met mijn originele Nokia accu gehad in m'n telefoon...)
Die van DX in ieder geval niet, ik heb een Sony DCR en die filmt alleen de tafel of de lucht als ik hem daarop wil draaien.quote:
Dan heb je het over een "flexible tripod" toch? Niet die zilveren tripod. Want zo'n gorillapod lijkt me wel handig maar om voor de officiele iets van ¤30 te gaan betalen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die van DX in ieder geval niet, ik heb een Sony DCR en die filmt alleen de tafel of de lucht als ik hem daarop wil draaien.
ah thanks. Die of deze dus. Maar wat een hopeloze eindtijd zeg, 4 uur 's nachts...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:40 schreef Synth het volgende:
Ik heb zelf deze en daar zit de spiegelreflex goed op!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah thanks. Die of deze dus. Maar wat een hopeloze eindtijd zeg, 4 uur 's nachts...
EDIT: hier staat nog een oude versterker/radio/receiver met een microfoon input (2 inputs; links & rechts). Kun je die ook gewoon gebruiken als lijningang uit koptelefoon van gsm?
Ofwel; microfoon input gebruiken als lijningang, met zo'n kabeltje:
[ afbeelding ]
mooi, want m'n broer luistert internetradio op z'n telefoon en die wil ie wel luisteren op een heeeel oude versterker/receiver (waarschijnlijk ouder dan ik). Dus nog meer kabeltjes kopen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En als je Realtek hebt kan je dat instellen.
Zo'n kabel kan je bij de Action kopen voor ¤0.69quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
mooi, want m'n broer luistert internetradio op z'n telefoon en die wil ie wel luisteren op een heeeel oude versterker/receiver (waarschijnlijk ouder dan ik). Dus nog meer kabeltjes kopen...
Heb je niet een Leren hoes + Keyboard gekocht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef mtchel112 het volgende:
Heb net die epad 7 voir maar 40 euro besteld incl toetsenbordje op ebay. Hopen datie snel binnen is
nee gewoon epad met n klein bluetooth toetsenbordquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef Koen. het volgende:
[..]
Heb je niet een Leren hoes + Keyboard gekocht?
Goed mogelijk hoor, als alles goed gaat. Dus gelijk op de post en gelijk op de AVION. Want ik heb hier een pakketje. dat in drie dagen na de stempel bij mij thuis was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
daar geloof ik dus nix van. via de site?
De USB werkt in de meeste gevallen niet, gewoon een SD kaartje erin proppen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef portabel het volgende:
Ik heb een simpele FM Transmitter gekocht, zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik heb een USB aangesloten met mp3. Alleen ik hoor niks over de radio, ook met de juiste frequentie. Wie kan mij helpen?
Heb ook 2 keer een pakje van Bic in 7 en 8 dagen binnen gehad, van DX is het record 11 dagen (8 dagen naar verzenden). Het kan allemaal wel snelquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
daar geloof ik dus nix van. via de site?
Gebruik ik ook altijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef alxzhu het volgende:
Go
[..]
Goed mogelijk hoor, als alles goed gaat. Dus gelijk op de post en gelijk op de AVION. Want ik heb hier een pakketje. dat in drie dagen na de stempel bij mij thuis was.
@Iemand91 je kan voor veilingen Gixen gebruiken, dan hoef je niet tot 4 uur in de nacht wakker te blijven. Werkt super goed. Je moet wel een goede reeele maximumbod opgeven, anders kan die nog steeds voor je neus weggesnoept worden, omdat Gixen je bod bij 6s plaatst. Test anders maar een paar keer op die 1 cent search op Ebay. Die kabelwinders of iphone schermfolie zijn super handig.
Jah dat in groep zetten is erg handig. Ik heb door verkeerd groep gebruik echt acht van die iphone beschermfolie gekocht. Maarja de schade is niet zo groot. 1usd hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijdWerkt erg goed. Ik gooi ook regelmatig 10 identieke advertenties in 1 groep, dan stopt hij met bieden zodra je er 1 gewonnen hebt. Met wat mazzel heb je het dan erg goedkoop.
En altijd een raar bedrag invullen - meeste mensen bieden 0.99, 1.04, etc. Als iemand anders ook 1.04 biedt, krijgt het eerste bod voorrang, dus ik bied altijd 1.06 zodat hij wel telt.
Deze was natuurlijk al op toen ik het probeerdequote:Brainwavz M2 Just $5.00 - Limit 5 uses
Code: 3779339ad7
Note: Brainwavz M2 on PREORDER, this will only ship when in stock.
Hele mail:quote:Brainwavz M2 Just $24.50 - Limit 25 uses
Code: ff6718b3c8
quote:The deals:
Brainwavz B2 Just $99.50 - Limit 2 uses:
Code: 4160474693
Note: Brainwavz B2 on PREORDER, this will only ship when in stock.
Brainwavz B2 Just $119.50 - Limit 8 uses:
Code: 0eb769710b
Brainwavz M3 Just $49.50 - Limit 5 uses
Code: 3d0706c134
Brainwavz M2 Just $5.00 - Limit 5 uses
Code: 3779339ad7
Brainwavz M2 Just $24.50 - Limit 25 uses
Code: ff6718b3c8
Brainwavz ProAlpha Just $9.50 - Limit 10 uses
Code: 87d6931aa9
Onda VX610 16GB Just $49.50 - Limit 2 uses
Code: 179648a792
Onda VP90 GPS Navigator Just $49.50 - Limit 2 uses:
Code: d41ba3a008
$20 off any Android tablet in the store - Limit 5 uses:
Code: a6e65cad7e
IP Security Camera Just $49.50 - Limit 10 uses
Code: 6a7ae0715a
Je bent nieuw in dit topic?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef pindaplukker het volgende:
Haha, sommige filmpjes van Tinydeal op youtube![]()
DAMN!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Deze was natuurlijk al op toen ik het probeerde![]()
Dus toen maar deze gedaan, niet omdat ik het per se nodig heb maar omdat ik ze wel eens wil proberen :p Kan ze mooi aan mijn collectie toevoegen..
[..]
Hele mail:
[..]
ik hou zo van mp4nation :p ookal zijn ze echt kut. Ik had zo die brainwavz M1 gewonnen, deed 1 oortje het nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent nieuw in dit topic?
[..]
DAMN!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef mtchel112 het volgende:
Epad van 40 euro was een denderende super coole onvergetelijke 1 april grap
Raar dat ik geen newsletter heb gekregen dan. Oh wacht, had dat uit staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik hou zo van mp4nation :p ookal zijn ze echt kut. Ik had zo die brainwavz M1 gewonnen, deed 1 oortje het niet
idd, geef hem misschien nog wel aan een familielid ofzo die ook op zoek is naar oordoppen. Echt goede aanbiedingen weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Raar dat ik geen newsletter heb gekregen dan. Oh wacht, had dat uit staan.hehe.
In ieder geval voor nog geen 18 euro ook die M2 gedaan.Probeer daar maar eens wat degelijks voor te halen zo bij een elektronicastrore.
Yes dan ben ik een van de laatste.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
De code is al 25 keer gebruikt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef mtchel112 het volgende:
Wat voor zaklamp zoek je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:42 schreef Kabolter het volgende:
Iemand ervaring met een goede zaklamp?
Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik deze topics volgde, maar ik kan beter voor BIC gaan?
Half jaar terug ofzo zat iedereen weken te wachten op bestellingen bij Dealextreme.
je was niet thuisquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef hmmmz het volgende:
Iemand die weet wat dit precies betekend?
unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-04-02
Euhm, goede vraag..quote:
Ik kwam ze volgens mij op BIC goedkoper tegen. Daarnaast was dat een setje van 216.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef Rem-koe het volgende:
Niet écht een Chinese webshop, maar wel net zo belachelijk sommige productenheb net magnetische klei/slijm besteld op www.puttyworld.com
Nu sowieso even wat van die magneten bestellen op dealextreme! Zit te twijfelen tussen deze en deze. Aanraders? Of andere coole magneten, heb eigenlijk alleen op Dealextreme gekeken. Magneten
Wow, goeie! Ik ga sowieso die halenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik kwam ze volgens mij op BIC goedkoper tegen. Daarnaast was dat een setje van 216.
Dit zijn er 100. Ik heb zelf die van 6 mm en ik vind 100 erg tegenvallen.
- Het zijn er te weinig om echt leuke dingen te doen.
- Bij meerdere keren opsplitsen kom je op rot getallen uit.
Daarom kan je er beter een paar extra hebben. En dus voor 216 gaan.
Tevens zijn die filmpjes daar ook op gebaseerd volgens mij.
Even voor je opgezocht.
Hier heb je een betere aanbieding:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2600.html
Verschillende keuzes 14500 batterijen:quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Kabolter het volgende:
Misschien een domme vraag voor de meeste mensen, maar ik snap het even niet met de batterijen.
Ik heb een leuke zaklamp gezien op buyincoins, ondanks dat ik al twijfel aan het aantal Lumen (450 met 1 batterij) snap ik de batterij niet helemaal. Wordt er soms te pas en te onpas met de AA-term geslingerd?
Hij schijnt deze batterij nodig te hebben: Lithium 1x14500 AA 3.7V
Nu lees ik op Wikipedia dat een AA batterij 1,9 volt heeft. Dus een standaard AA-batterij is het dus niet?
Om het nog vager te maken: ik zoek op buyincoins naar die batterij (14500 AA 3.7V) en ik vind het volgende:
TrustFire 10440 AAA 3.7V 600mAh Rechargeable Lithium Battery Blue 4pcs
Verkopen ze alleen maar AAA-batterijen. Ik snap het even niet meer. Is 1 van de 2 gewoon een typefoutje? Dus een A te veel of te weinig?
10" met zwarte stylus erbij:quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Ben maar eens met een Sniper op Ebay items aan het schieten![]()
Wil even een leather case met keyboard voor mijn tablet (die onderweg is).
De verkoper van mijn tablet vroeg $35 voor zo'n ding -.-'
Dank je wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verschillende keuzes 14500 batterijen:
Dealextreme ultrafire 2x $5.80
Buyincoins trustfire 2x $3.87
7'' versie: http://cgi.ebay.nl/Leathe(...)&hash=item2a0f2c793bquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Romanov het volgende:
[..]
10" met zwarte stylus erbij:
http://www.efox-shop.com/(...)it-tastatur-p-132020
18,75 euro
vinden ze leuk, ik kreeg er ook 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Dhaha het volgende:
waarom krijg ik 4 keer hetzelfde mailtje van focalprice dat mn bestelling is verzonden?
quote:In true MP4 Nation form we are kicking of this wonderful April with some coupon madness. Why are we doing this, because we can
Quick rules:
Coupons are limited to a certain amount of uses and can only be used by a customer once (so no hording).
First come first serve, if the coupons have expired by the time you try to use them then its bad luck. Don't open a support ticket asking to extend the coupon and don't knock our service because we won't accommodate.
All coupons are set to expire by tomorrow regardless if they have reached their quota or not.
Coupon codes subject to early termination.
Coupons only valid on http://www.mp4nation.net
How to use:
Each coupon code will discount the given item they work for to the price on this email.
Enter coupon code in the 'Coupon box' at the PAYMENT stage of checkout.
If the coupon shows as being invalid then it means the coupon has been used up.
The deals:
Brainwavz B2 Just $99.50 - Limit 2 uses:
Code: 41cf105864
Brainwavz B2 Just $119.50 - Limit 8 uses:
Code: 3a0834f19b
Brainwavz M3 Just $49.50 - Limit 5 uses
Code: 381ab13355
Brainwavz M2 Just $5.00 - Limit 5 uses
Code: 3cbe9a4614
Brainwavz M2 Just $24.50 - Limit 25 uses
Code: e2f5e5d5ac
Brainwavz ProAlpha Just $9.50 - Limit 10 uses
Code: 7e200d1170
Onda VX610 16GB Just $49.50 - Limit 2 uses
Code: 6b2b71ba27
Onda VP90 GPS Navigator Just $49.50 - Limit 2 uses:
Code: fe745c6605
$20 off any Android tablet in the store - Limit 5 uses:
Code: c9ebe0aa26
IP Security Camera Just $49.50 - Limit 10 uses
Code: 807a2f222e
Please do share the above codes with your friends and other forums and remember coupons will either expire when their set quota for uses has been reached or by the end of Sunday the 3rd of April.
Happy Saturday
Raz
uitleg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef mtchel112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |