goeie vraag, als ze uit japan kwamen zou ik zeggen dat ze op kernenergie werken, maar dit vraag ik me ook wel afquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's snel.Ik heb daar een bestelling lopen van 17/03, nog niet ontvangen...
En wat is het voordeel van Chinese batterijen boven degene die in NL verkrijgbaar zijn?
Deze zijn in NL fokkin duur. Heb ze in de remote van mijn autoalarm zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's snel.Ik heb daar een bestelling lopen van 17/03, nog niet ontvangen...
En wat is het voordeel van Chinese batterijen boven degene die in NL verkrijgbaar zijn?
Zoals reeds gezegd. De prijs...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had ze uit Duitsland gehaald laatst, omdat ze dan sneller waren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zoals reeds gezegd. De prijs...
Zo 1 batterijtje kost hier gewoon 5 euro. Bij DX heb ik er dus 5 voor nog geen 2,5 euro!
die heb ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo had ik vorig jaar 100 CR2032-batterijen voor 5 euro, kosten ze hier in Nederland per stuk (nog meer zelfs)En ze doen het prima.
SD proberen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef portabel het volgende:
Ik heb het zonder de afstandbediening gebruikt. Maar zou niet uitmaken denk ik, en JA heb play gedrukt. Ik zal het wel met de afstandbediening gebruiken.
Misschien kan hij gewoon de map niet vinden, had ik ook een keer. Toen had ik het microSD-kaartje uit m'n telefoon er rechtstreeks ingestopt, en dat speelt hij zonder problemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef portabel het volgende:
Hoi,
Ja je kan de frequentie zelf instellen, en dan is het idd stil! Er zit bij mij een USB in.
Iemand fan van Angry Birds?quote:Do you tend to play tricks or to have tricks played on you? What is your reaction?
Tell us a story about a time you were fooled by, or a time you fooled someone else with a hoax or practical joke.Then post it on Pandawill's fan page with [Do not make fool of me, I am an angry bird!] as the title. You may consider to add a suitable image to make your post look good itself, then go ahead and get a Free Angry Bird from June Shaw (make sure PM your Register Pandawill Account to her)
Je krijgt 40% van de verzendkosten terug als shopcredit, maar als het om een laag bedrag gaat en het is de eerste keer dat je een ticket maakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gister twee PS2 controllers van Dealextreme ontvangen, en een daarvan blijkt defect te zijn (de linkse analoge stick blijft op een positie hangen rechtsonder en kraakt als je het beweegt). Ik heb niet hele hele topic doorgezocht naar ervaringen, maar komt het er in het kort op neer dat ik het ding terug kan sturen en kosteloos een nieuwe krijg toegestuurd?
Wie draait op voor de verzendkosten vanaf hier? (want die zijn al hoger dan gewoon een nieuwe bestellen)
SPOILER: $20,00 korting op B2 Dual Balance pre-orderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje
Wacht nog op een Flip Flap flower, drie paar oortjes, twee horloges, custom embroided patches... dus nog véél pakketjes
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
eBay of BIC, zoeken op MD80quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef kloink het volgende:
het ging natuurlijk al even over zo'n minicam een paar pagina's geleden..maar wat is jullie ervaring hiermee? Ik wil wel zo'n kreng meenemen op vakantie om vast te houden/ aan me helm te binden tijdens raften of zo (of iets met minder water).
Welke van de shops heeft de beste waarbij ik het origineel niet meetel omdat die gewoon te duur is met 8 tientjes?
Nooit problemen mee gehad, en dat 'gevaar' geldt voor alle elektronica uit China. Heb eens een kerstsnoer besteld wat helemaal gesmolten was, dat had wel gevaarlijk kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, de batterijen uit China zijn goedkoper (obvious antwoord in dit topic).
Maar hoe zit het qua kwaliteit/veiligheid dan?
*Iemand91 krijgt beelden voor zich van opgeblazen batterijen/accu's.
(Ja, dat laatste heb ik met mijn originele Nokia accu gehad in m'n telefoon...)
Die van DX in ieder geval niet, ik heb een Sony DCR en die filmt alleen de tafel of de lucht als ik hem daarop wil draaien.quote:
Dan heb je het over een "flexible tripod" toch? Niet die zilveren tripod. Want zo'n gorillapod lijkt me wel handig maar om voor de officiele iets van ¤30 te gaan betalen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die van DX in ieder geval niet, ik heb een Sony DCR en die filmt alleen de tafel of de lucht als ik hem daarop wil draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |