SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan lang duren voor het geld weer terug is weet ik uit ervaring, en dan komt het terug op je paypalrekening. Vanaf daar kun je het weer wel overboeken naar een gekoppelde rekening, volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen hier gebruikt PayPal dus ik vraag het hier even:
Ik heb maandag iets gekocht voor ¤200, maar dat is geannuleerd. De ¤200 is nu wel van mijn ING-rekening afgeschreven.
Het is echter gisteren al terugbetaald, alleen mijn saldo op de Paypal rekening is gewoon ¤0,00.
Er staat nog wel als status ''Tijdelijk blokkeren'', maar daar staat -200 euro 'Van paypal naar paypal rekening'', erg vaag dus.
Krijg ik die ¤200 nog gewoon terug (wachten tot tijdelijk blokkeren is afgelopen), en zo ja, komt dit dan op mijn Paypal rekening of ING? Wil m'n geld terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef Dhaha het volgende:
maken ze eigenlijk winst op 1 cent deals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knopjes op de achterkant, met een pen of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef g0dz0r het volgende:
Dat roze horloge he? Hoe stel je die eigenlijk in?
Ik heb er ook 1 besteld, dacht dat het een armband wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef g0dz0r het volgende:
Dat roze horloge he? Hoe stel je die eigenlijk in?
Nou ja, het is als een hoop stront. Er komen een hoop vliegen op af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef CraHeX het volgende:
0.01$ Deals? Hoe kunnen zij daar winst op maken, of is dit puur iets uit solidariteit? xD
Daar maken ze uiteraard verlies op, het is puur marketing.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef CraHeX het volgende:
0.01$ Deals? Hoe kunnen zij daar winst op maken, of is dit puur iets uit solidariteit? xD
Zelfde hier. heb overigens een zonnebrillen tic..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook die neppe brillen,
Wat een gare brillen zijn dat.
Uiteindelijk een echte gekocht, Oakley Inmate, dezelfde als wat denzel draagt in The Book Of Eli![]()
Die is heel wat duurder dan die $5,- brillen uit HK maar het is wel aanzienlijk beter voor je ogen
Altijd producten van niet meer dan $2, ze zijn nog niet helemaal gek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef CraHeX het volgende:
Je zou maar wat kopen voor $10,- en morgen is ie voor 0.01$ D:
Afgezaagd!
Dag foto's, werkstukken etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef beeklaan het volgende:
Koop nooit geheugen uit China, scheelt weinig maar is crap kwaliteit.
Ik heb een stick van BIC welke niet veel goedkoper was dan in NL maar schrijft met 3,5mb nooit sneller. Voor de rest wel goeie kwaliteit.
En ik heb een MicroSD kaartje van ebay van 16 gig voor 18 euro maar deze is de tweede dag al kapot gegaan. Nu wil die dat ik em opstuur...
Die heb ik ook afgelopen zaterdag besteld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef lipjes het volgende:
nou ik heb ook maar besloten de gok te wagen door het volgende aan te schaffen:
http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Nu bij het bestellen heb ik het volgende:
SKU Product Name Quantity Price Line Total Remove
57770 1080P 7" Multi-Touch Screen Google Android 2.2 Tablet PCWiFi/HDMI/Camera/TF/USB (Cortex-A8 1GHz)
- + $201.90 $201.90 Remove
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days. - + $0.01 $0.01 Remove
00000 Registered Air Mail ##
Package Tracking Service. $0.01 $0.01
maar wat is nou het verschil tussen express en standart check-out?
en daarbij, hoe worden je adres gegevens opgenomen?
Ik heb besloten de gok te wagen en heb hem besteld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Die heb ik ook afgelopen zaterdag besteld.Helaas nog steeds niet verzonden....
Da's snel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:03 schreef thecuriousone het volgende:
Op 22/03 deze batterijtjes besteld. Gisteren zaten ze al in de brievenbus. Voor mij de snelste DX levering tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |