Nah ik heb ooit eens thuis met zo'n tv iq-test meegedaan en kwam toen ergen boven de 135 uit of zo, maar dat zegt niets .. Ik ben alleen niet domquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
zelfde princiepe alleen dan word de maag werkelijk kleiner gemaaktquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan had ik het goed, had wel eens van maagbandjes gehoord dat ze je maag afbinden zoiets .
Voor de liefhebber zo deden wij het als kindjes ook:quote:
echt he...vies ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Day het volgende:
Wat zit die alex ongelooflijk smerig te smakken.
En dan zegt ie terwijl hij luid smakt als een koe, dat ie afknapt als iemand uit z'n mond stinkt.quote:
Daarom staat ie hier uitquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Day het volgende:
Wat zit die alex ongelooflijk smerig te smakken.
Tsja deze links met dodgy crap zijn al eerder voorbij gekomen maar nu word het idd nog meer opgerakeld, goed bezig Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Chanel5 het volgende:
Alle reclame die Jo heeft gemaakt de laatste weken heeft ze binnen de kortste keren teniet gedaan door te zeggen "als de mensen gaan googlen"?
Die heeft alle glazen van zichzelf en Ma ingegooid.
hij heeft zeker een kinder laptopje van cars ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
falex dacht dat skype moeilijk was.........................geeeeeeeeeeez
okequote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
zelfde princiepe alleen dan word de maag werkelijk kleiner gemaakt
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
Vind Alex niet super onaantrekkelijk ofzo.
Heb je zijn hoofd zeker nog niet gezien?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd zeker nog niet gezien?
En zijn tafelmanieren!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laura zit op fokquote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef bollokus het volgende:
even nog mijn complimenten voor het oplossen fokkers... ik was daar dus gewoon niet uitgekomenben natuurlijk wel dom want jullie zagen het allemaal meteen
quote:
Hahaha ja ik weet niet, vind Gerard wel leuker om te zien maar vind Alex echt niet afgrijslijk ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hooooo, je weet dat ik Alex niet snel in discridiet zou brengen. Maaaar. Als je iemand verteld dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en vervolgens nomineerd? En daarbij heb ik Alex een paar x betrapt op het niet steunen van zijn "vrienden" Alex wil met iedereen vriendjes zijn en dat kan gewoon niet, op den duur moet je een keuze maken en dan krijg je hommeles maar dat hoort erbij. Ik ben niet vergeten dat het Gerard was die Alex niet heeft laten vallen terwijl hij door de rest van de bewoners uitgekokts werd. Hij is dat blijbaar wel vergeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom omdat hij niet gestemd heeft wat Gerard graag wilde? Dat kan nooit een reden zijn hij heeft toch een eigen mening.... euhhh nee wacht effe dat kan niet...
je mag hem hebben hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
Hahaha ja ik weet niet, vind Gerard wel leuker om te zien maar vind Alex echt niet afgrijslijk ofzo.
quote:
hier heb je helemaal gelijk in, ik heb een zwak voor alex maar dit doet ie niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hooooo, je weet dat ik Alex niet snel in discridiet zou brengen. Maaaar. Als je iemand verteld dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en vervolgens nomineerd? En daarbij heb ik Alex een paar x betrapt op het niet steunen van zijn "vrienden" Alex wil met iedereen vriendjes zijn en dat kan gewoon niet, op den duur moet je een keuze maken en dan krijg je hommeles maar dat hoort erbij. Ik ben niet vergeten dat het Gerard was die Alex niet heeft laten vallen terwijl hij door de rest van de bewoners uitgekokts werd. Hij is dat blijbaar wel vergeten.
Ja, toch maar prioriteiten gesteld na mijn verjaardag.. wat een topfeest was dat he trouwens!!!!quote:
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hooooo, je weet dat ik Alex niet snel in discridiet zou brengen. Maaaar. Als je iemand verteld dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en vervolgens nomineerd? En daarbij heb ik Alex een paar x betrapt op het niet steunen van zijn "vrienden" Alex wil met iedereen vriendjes zijn en dat kan gewoon niet, op den duur moet je een keuze maken en dan krijg je hommeles maar dat hoort erbij. Ik ben niet vergeten dat het Gerard was die Alex niet heeft laten vallen terwijl hij door de rest van de bewoners uitgekokts werd. Hij is dat blijbaar wel vergeten.
Bovendien is het, naast onprettig, ook helemaal niet taktisch, het gaat tegen je werken. Als je er gewoon eerlijk over bent levert het misschien éven gelazer op. Maar als mensen er pas naderhand achterkomen dat je met twee tongen spreekt, word je als een onbetrouwbare gluiperd gezien. En terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog steeds lief, leuk en aardig. Maar ik kan pissig worden als je met alle winden meedraait en je vrienden niet steuntquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hier heb je helemaal gelijk in, ik heb een zwak voor alex maar dit doet ie niet goed
Nee, stel je voor dat ze zou moeten typen!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit klopt wel maar ze is een lurker en post zelf niet.
Sterker nog, hij werd zelfs een tijdje door zijn vriendinnetje uitgekotst, omdat ze niet bij het pispaaltje wou horen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook..!! Beetje jammer van hem, maar de invloed van Laura is groter dan die van Gerard.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
27, dus de yquote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke letter staat er dan voor 28?
ecxatomondoquote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien is het, naast onprettig, ook helemaal niet taktisch, het gaat tegen je werken. Als je er gewoon eerlijk over bent levert het misschien éven gelazer op, als mensen er pas naderhand achterkomen wordt je als een onbetrouwbare gluiperd gezien. En terecht.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
geer is omgevallen
Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat ze zou moeten typen!
Zijn ogen gingen mee toen zijn borsten werden rechtgetrokken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
Heeft Maik ooit een oog operatie gehad ofzo? Vind zijn ogen echt raar
hele enge ogen ja, hij heeft toch 1 blauw en 1 bruin oog?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
Nee dat moet nog. Dringend.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
komt ie weer aan met een appel ....(mute )
Lau heeft een k........ je weet welquote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook..!! Beetje jammer van hem, maar de invloed van Laura is groter dan die van Gerard.
Hij heeft een operatie nodig denk ik..Die bovenoogleden zijn te dik of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
haha hij is denk ik doorgelopen naar de slaapkamer, kzie hem nie meerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hele enge ogen ja, hij heeft toch 1 blauw en 1 bruin oog?
ik vin hem gewoon heel eng....ook die dikke vislippen brrrrrrrrrrquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.
die bekstekkende valsche nichten, zijn hier in het forum zo, thuis niet hoor, daar zitten ze onder de plak, vandaar die ommezwaaiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.
Hij heeft eskimo-ogenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.
Geef het maar toe...... Mauwra heeft een muts die Faalex maar wat graag wil dragen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lau heeft een k........ je weet wel
Om lid te worden van www.mensa.nl/ wordt bijvoorbeeld een uitgebreide test gedaan om hoogbegaafdheid vast te stellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik heb ooit eens thuis met zo'n tv iq-test meegedaan en kwam toen ergen boven de 135 uit of zo, maar dat zegt niets .. Ik ben alleen niet dom
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
+ 1quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef mazaru het volgende:
Nou, Laura zit er ook weer bij. Dan ga ik maar naar de keuken. Tijd om de streams af te sluiten
beter dan de Deur uit rennenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze doen er ook niks voor in het huis. Ze kunnen een ton winnen. Liggen de hele dag op bed, komt er een clue/puzzel op het scherm gaan ze rondjes rennen. Snap het niet hoor. Ze verdienen het ook niet.
Ik ben tijdens de RLS' ook heel vaak lurker geweest, maar dat kwam omdat ik heel vaak een ban heb gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Neejoh anders was het inmiddels al een veel beter programma geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Urb het volgende:
Hahaha ze hebben de spelvaud eruit gehaald. zullen ze echt meelezen hier?
Oef, dat zal nog minder kijkers opleveren, als ik zelf een uitzending mis ivm werk ofzo dan kijk ik hem zowieso liever terug via de SST site ( want die staat er savonds ook al opquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
ff ter info maar de herhaling van SST vanavond is verplaatst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk zodat ze binnen ook de telefoon horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |