Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat ze zou moeten typen!
Zijn ogen gingen mee toen zijn borsten werden rechtgetrokken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
Heeft Maik ooit een oog operatie gehad ofzo? Vind zijn ogen echt raar
hele enge ogen ja, hij heeft toch 1 blauw en 1 bruin oog?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
Nee dat moet nog. Dringend.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
komt ie weer aan met een appel ....(mute )
Lau heeft een k........ je weet welquote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook..!! Beetje jammer van hem, maar de invloed van Laura is groter dan die van Gerard.
Hij heeft een operatie nodig denk ik..Die bovenoogleden zijn te dik of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Lauzer het volgende:
haha hij is denk ik doorgelopen naar de slaapkamer, kzie hem nie meerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hele enge ogen ja, hij heeft toch 1 blauw en 1 bruin oog?
ik vin hem gewoon heel eng....ook die dikke vislippen brrrrrrrrrrquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.
die bekstekkende valsche nichten, zijn hier in het forum zo, thuis niet hoor, daar zitten ze onder de plak, vandaar die ommezwaaiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf ook jaren lurker geweest hoor, al die bekstekkende valsche nichten hier zijn best eng. No offense.
Hij heeft eskimo-ogenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook zo raar kijken er mee. Zo dom. Vooral na het lachen, echt een hele dode rare uitstraling.
Geef het maar toe...... Mauwra heeft een muts die Faalex maar wat graag wil dragen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lau heeft een k........ je weet wel
Om lid te worden van www.mensa.nl/ wordt bijvoorbeeld een uitgebreide test gedaan om hoogbegaafdheid vast te stellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik heb ooit eens thuis met zo'n tv iq-test meegedaan en kwam toen ergen boven de 135 uit of zo, maar dat zegt niets .. Ik ben alleen niet dom
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
+ 1quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef mazaru het volgende:
Nou, Laura zit er ook weer bij. Dan ga ik maar naar de keuken. Tijd om de streams af te sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |