Nah ik heb ooit eens thuis met zo'n tv iq-test meegedaan en kwam toen ergen boven de 135 uit of zo, maar dat zegt niets .. Ik ben alleen niet domquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
zelfde princiepe alleen dan word de maag werkelijk kleiner gemaaktquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan had ik het goed, had wel eens van maagbandjes gehoord dat ze je maag afbinden zoiets .
Voor de liefhebber zo deden wij het als kindjes ook:quote:
echt he...vies ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Day het volgende:
Wat zit die alex ongelooflijk smerig te smakken.
En dan zegt ie terwijl hij luid smakt als een koe, dat ie afknapt als iemand uit z'n mond stinkt.quote:
Daarom staat ie hier uitquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Day het volgende:
Wat zit die alex ongelooflijk smerig te smakken.
Tsja deze links met dodgy crap zijn al eerder voorbij gekomen maar nu word het idd nog meer opgerakeld, goed bezig Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Chanel5 het volgende:
Alle reclame die Jo heeft gemaakt de laatste weken heeft ze binnen de kortste keren teniet gedaan door te zeggen "als de mensen gaan googlen"?
Die heeft alle glazen van zichzelf en Ma ingegooid.
hij heeft zeker een kinder laptopje van cars ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
falex dacht dat skype moeilijk was.........................geeeeeeeeeeez
okequote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
zelfde princiepe alleen dan word de maag werkelijk kleiner gemaakt
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
Vind Alex niet super onaantrekkelijk ofzo.
Heb je zijn hoofd zeker nog niet gezien?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd zeker nog niet gezien?
En zijn tafelmanieren!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd zeker nog niet gezien?
Laura zit op fokquote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef bollokus het volgende:
even nog mijn complimenten voor het oplossen fokkers... ik was daar dus gewoon niet uitgekomenben natuurlijk wel dom want jullie zagen het allemaal meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |