jij hebt een hypotheek van 320k,quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zelf wel in kunt vullen.
Nee. Ik vind ¤ 325.000 een arbitraire grens.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zelf wel in kunt vullen.
Maar je staat wel te klappen bij de aangekondige maatregel van Donnerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen gaan dan kopje onder, ik weiger een dergelijke maatregel goed te keuren.
Kijk eens aan, ze zijn 't met me eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou zijn er volgens mij ook maar zeer weinig serieuze economen die pleiten voor onmiddellijke afschaffing.......
Nee hoor een beetje meer, geeft niks het gaat niet om de waarde van de woning maar om de afgesloten hypotheek.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Want hij heeft een huis van 325.000 euro. Duh!
mijn hypotheek ligt veel en veel lager.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Soohr het volgende:
[..]
jij hebt een hypotheek van 320k,
zodat het jou net niet treft?
Waarom? Ik niet. Het is een mooie grens.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ik vind ¤ 325.000 een arbitraire grens.
HRA-grens heeft natuurlijk ook invloed op de prijs van woningen die boven die grens liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor een beetje meer, geeft niks het gaat niet om de waarde van de woning maar om de afgesloten hypotheek.
Ik vind huursubsidie tot bruto 1000 euro per maand ook een mooie grens. Zorgtoeslag idem dito. Kinderbijslag tot bruto 1000 euro per maand als verzamelinkomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Ik niet. Het is een mooie grens.
Zijn er werkelijk mensen die 1000 bruto p/m verdienen? Met zo'n bedrag kun je toch niet rondkomen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind huursubsidie tot bruto 1000 euro per maand ook een mooie grens. Zorgtoeslag idem dito. Kinderbijslag tot bruto 1000 euro per maand als verzamelinkomen.
Idd, en ze zijn het oneens met de huidige regering en hun fracties.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ze zijn 't met me eens.
Dan komt de achterban in opstand.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, en ze zijn het oneens met de huidige regering en hun fracties.![]()
Zelfs de partijeconomen van VVD en CDA willen eigenlijk van de HRA af, maar goed, dat mogen ze niet te hard roepen natuurlijk.
Er zijn in mijn wijk ook geen mensen met een hypotheek van < ¤ 325.000,-quote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk mensen die 1000 bruto p/m verdienen? Met zo'n bedrag kun je toch niet rondkomen?
Ik vind de grens die jij stelt nogal laag.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn in mijn wijk ook geen mensen met een hypotheek van < ¤ 325.000,-
Maar daar ging het toch niet om?
Waaronder ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan komt de achterban in opstand.
Elke grens is te betwisten. Ik kan ook 2000 bruto noemen, maar dan krijg je weer de armoedeval.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind de grens die jij stelt nogal laag.
Las laatst nog dat zelfs die achterban nog te porren is voor inperking van de HRA. Een ruime meerderheid van alle Nederlanders is ervoor. Alleen zijn de regeringspartijen alle feeling met het volk kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan komt de achterban in opstand.
Dat mag jij vinden. Niks mis mee als jij dat een mooi rond bedrag vind..quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind huursubsidie tot bruto 1000 euro per maand ook een mooie grens. Zorgtoeslag idem dito. Kinderbijslag tot bruto 1000 euro per maand als verzamelinkomen.
De grens is nu vastgesteld op 24.000 euro bruto. Prima bedrag.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke grens is te betwisten. Ik kan ook 2000 bruto noemen, maar dan krijg je weer de armoedeval.
Ah, gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Niks mis mee als jij dat een mooi rond bedrag vind..
Dat snap ik, de waarde zal minder worden en ik zal er geen minuut minder om wakker liggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
HRA-grens heeft natuurlijk ook invloed op de prijs van woningen die boven die grens liggen
Ach, uiteindelijk moet de overheid zich gewoon terugtrekken uit de gehele woningmarkt. Huurtoeslag, HRA en alle andere interventies zijn gewoon het rondpompen van geld. Die 28 miljard op jaarbasis kunnen we beter aan lastenverlagingen besteden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat snap ik, de waarde zal minder worden en ik zal er geen minuut minder om wakker liggen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Kunnen we een dealtje sluiten dat beperking tot 325k ook de genoemde beperkingen op huur-, zorg- en kindertoeslag invoert?
Jammer. Dan houden we de HRA nog even vastquote:
Te beginnen met het afschaffen van de overdrachtsbelastingquote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk moet de overheid zich gewoon terugtrekken uit de gehele woningmarkt. Huurtoeslag, HRA en alle andere interventies zijn gewoon het rondpompen van geld. Die 28 miljard op jaarbasis kunnen we beter aan lastenverlagingen besteden.
Is goed, die houden we vast tot de grens van 325.000 euro.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer. Dan houden we de HRA nog even vast
En de BTW op nieuwbouwwoningenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Te beginnen met de overdrachtsbelasting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |