mooi werk!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Day het volgende:
Oh mevrouw gaat naar de stem, ze wil weer eens naar huis?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Flippie als een hitsige reu er achteraan.
dat is helemaal een teken va zwakheid!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef md89 het volgende:
Ze wil nog voor de exit een 24-uur aanvragen zodat ze niet wordt weggestemd door de kijker? O MY GOD
Joanna, Sharon Aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Even snel tijd voor SST.
Wie zijn er genomineerd ?
Alleen Joanna weten we..omdat die dr mond weer niet kan houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Even snel tijd voor SST.
Jo en Aafke, denken wij.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Even snel tijd voor SST.
ik vermoed alexquote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Er is minimaal een bekstekker volgens Jo en die gaat het vast nog wel te horen krijgen.
Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Even snel tijd voor SST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
Huh? sharon ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Nobodies het volgende:
Sharon, Aafke en Jo
"Jullie zitten er met z'n drieën, dat scheelt ook." - Laura en Mo gaf er daarna commentaar op
Oooh wat is dit heerlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Er is minimaal een bekstekker volgens Jo en die gaat het vast nog wel te horen krijgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laura zei dat er drie genomineerd was en Mo zei direct erna: "Jaa," dus dan blijven de andere 3 meiden overquote:
Lexjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Alex, volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef pullup het volgende:
Mo laat haar iedere avond volproppen alles voor geen stem van Maik.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef itsme het volgende:
Mo: Ik zou me echt niet zo druk maken. Moet je horen wie het zegt. De bitch is zo fanatiek bezig om niet genomineerd te worden en zou helemaal hysterisch worden net als toen Mike weg was.
Ik denk inderdaad dat die nog zwaar de lul is wat later op de dagquote:
helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
Yep flip zegt het nu ..... Jo genomineerd met aafke en sharon
Please JOOOOOOO eruit
ja en alleen maar goeie dingenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Omdat mensen Jo kunnen goochelen gaan mensen niet op haar stemmen?
Ik denk dat er nog te weinig is onderzochtquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Omdat mensen Jo kunnen goochelen gaan mensen niet op haar stemmen?
Yahoooooooooo voor deze keer danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is er dan een keer iets wat Faalex goed gedaan heeft!![]()
![]()
Dus dat ... sharon en aafke gaan er iig beter mee om.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef nancyx1981x het volgende:
Pfff trieste troela! Inpakken en wegwezen.....aub zeg!!
Mevrouw is genomineerd en maakt er meteen een drama van![]()
Wat probeert ze zo? Zieltjes te winnen? Medelijden te krijgen?
Bleghhhh verschrikkelijk......Ik hoop dat ze naar huis gaat!
Aaf hoor je ook niet .... alleen JO loopt te dreinenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef md89 het volgende:
Ze heeft elke keer dat ze iemand genomineerd heeft het eerlijk gezegd tegen diegene? Ook tegen Maik dan?
Niet te vroeg juichen he? Hij wordt nog geconfronteerd met zijn wandaden door Jootje. Kijken hoe hij daarop reageert.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yahoooooooooo voor deze keer dan![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
als sharon er maar inblijft, die gun ik het meer dan wie dan ook van de vrouwen
Dit dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef IGotNoName het volgende:
Allemaal googlen mensen, want dan kom je op haar webshop uit, nog ff snel reclame maken
Ja dagen later, nadat de storm voorbij was pas. Maar madam wil het natuurlijk meteen weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef md89 het volgende:
Ze heeft elke keer dat ze iemand genomineerd heeft het eerlijk gezegd tegen diegene? Ook tegen Maik dan?
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef Flow3r het volgende:
Mo zei dat als het uitkwam wat ze allemaal geflikt had ze ook genomineerd zou zijn?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef suzi1 het volgende:
dat ze wel even moet relitiveren, want slecht heeft ze het niet thuis
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
lol. G: Heb je die dramaqueen gezien op de bank. Iedereen om haar heen? 1e keer genomineerd.
Niet te geloven zeg. Draag het met trots.
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
lol. G: Heb je die dramaqueen gezien op de bank. Iedereen om haar heen? 1e keer genomineerd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef suzi1 het volgende:
dat ze wel even moet relitiveren, want slecht heeft ze het niet thuis
Spijker op zijn kop. Neem een voorbeeld aan aafke en sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
nee joh, ze laten jo eruit en houden aafke erin. Jo doet toch niks met flipje en die aafke is zo gruizig die pakt hem tot de laatste druppel, die smeekt de week erop om het huis uit te mogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.
Hij ziet de dingen scherp de EINDBAAS.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
Inderdaad .... maar Jo moet zoals gewoonlijk alle aandacht opeisenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
Whahahahahaa hilarischhhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
Sharon: Wat is er allemaal op de bank aan de hand?
Gerard~; Ik weet het niet...volgens mij is iemands konijn overleden
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
hahaha prachtig!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
whahahahhahahahahaha nee dat zou een reden zijn om te huilen, deze nominatie is een reden voor een feestje!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
gaat lau t even uitvogelen voor jo bij alex??
eerst even kroelen, anders heeft hij t door!
Mocht die toch al nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jatuurlk. En als dan blijkt dat Lexje op Jo heeft gestemd dan mag hij 2 dagen niet bij Lauwtje in bed slapen.
Sofia was behoorlijk populair, vergis je niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Nobodies het volgende:
Sharon gaat het onderspit delven, deed ze ook al bijna bij Sofia.
Ons NSB meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
Wat is dit achtebaks zeg van die 2 wijven. En Maik is ook in de tang van zijn sexs partner doet precies wat zij wil maar andersom wordt hij vaak gechanteerd als je dat niet doe nomineer ik je.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
tot donderdag denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang blijft Miss Jo nog pruilen dan?
En toch is het beste voor het programma als Sharon eruit gaat maar als dat niet lukt Aafke. Er worden nu veel te veel mensen eruit gedaan die toch wat spanning of lol brengen in het programma.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.
Hehe mooi geformuleerd, het callcenter vvan Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu maar hopen dat het callcenter van Gerard massaal op Aafke en Sharon gaan stemmen.
En dan geeft ze hem natuurlijk ook nog op zijn kop. Kut ik hoor die rot stem van een Laura weer bleren.quote:
Nee weten ze nog niet volgens mij. Anders was Alex allang tot moes geslagen. Ze had er echt niet op gerekennd he, op die nominatie!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar zijn die nominatievideos nu getoond of weten ze nog niet wie op wie heeft gestemd?
Dat zal vast vandaag of morgen wel gebeuren en anders wordt er wel gesjoemeld met de stemmen. Alles om Jootje in Portugal te houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaan ze tegen haar zeggen dat ze is gedumpt door Dennis, om zo meer "zielige" stemmen voor haar te trekken?
Je ziet haar denken wat moet ik nou nog meer bij de stem doen om te blijven. Maar net ging ze nog haar 24 uur aanvragen maar dat is al niet meer het geval. jammerquote:
O ja natuurlijk. Slim van je. Dat komt waarschijnlijk morgen in de uitzending.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaan ze tegen haar zeggen dat ze is gedumpt door Dennis, om zo meer "zielige" stemmen voor haar te trekken?
Sharon ook genomineerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu maar hopen dat het callcenter van Gerard massaal op Aafke en Sharon gaan stemmen.
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoordquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoord
[ afbeelding ]
[..]
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoord
[ afbeelding ]
Je vergeet dr pruillipjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
echt ze spoort niet, zit ze dan zielug en alleen met breiwerkje op de home trainer
![]()
Ik zei toch dat ze een stream ging opeisen?quote:
[ afbeelding ]
niet te geloven,die griet spoort echt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Wat een droeftoeter.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Wat een droeftoeter.
[ link | afbeelding ]
Nee Sharon wordt vrijgesteld waarop ze even een rekenfout maken en Jo wint en mag blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik lees dat Jojanka, Aafke en Sharon zijn genomineerd?
Krijgen we hetzelfde als 2 weken geleden, let maar op
Jojanka wordt aan het begin van de uitzending vrijgesteld van eliminatie, waarna er gebeld moet worden voor Aafke of Sharon.....
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
Nou nog iemand met een bordje ervoor "AANDACHTTREKKER"![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor. Zij is de enige vrouw die bevriend is met Gerard. Anders wordt het weer een te grote groep tegen hem en dat heb ik in DGK al genoeg gezien.quote:
gifjes van mazaruquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is haar weer gelukt.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef Flow3r het volgende:
Mootje is vrij vrolijk nu het haarzelf en Maik niet betreft
Ik zou niet weten waarom....quote:
Haha!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zei Aaf nou dat Gerard helemaal geen "achterband" heeft?
Hoogmoedswaanzin heeft ze...En het google verhaal is gewoon reclamequote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Beppie is bang van wat er op internet gezegt wordt dingen uit haar verleden of zoiets
Ja Ik denk dat we toch eens wat beter moeten gaan googlen. Als ik haar zo hoor is er toch wel wat meer te vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Beppie is bang van wat er op internet gezegt wordt dingen uit haar verleden of zoiets
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Stability het volgende:
aafke en sharon vatten het het sportiefste op.
Zelfs als ze "achterban" gezegd zou hebben, was het niet juistquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
ben toch bang dat Sharon het onderspit gaat delven.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
Aafke eruit.
Sharon is tof en als Joanna eruitgaat wordt het helemaal een dooie boel.
daar zijn het ook beide de types voor!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Stability het volgende:
aafke en sharon vatten het het sportiefste op.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
hij is er niet ingekomen met al een hele achterban, zoals servio wel zal hebben n.a.v. zijn bingo's en optredens in andere programma's ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Dat waren toch alleen maar goeie dingen? Ze wil gewoon dat ze naar haar webshop surfen. That's all.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Juist zonder Jo wordt t idd saai, maar ik hoop dat ze erin blijft met maar 1% verschil. Ze moet niet nog meer naast dr schoenen gaan lopen. Denk dat Sharon eruit gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
Aafke eruit.
Sharon is tof en als Joanna eruitgaat wordt het helemaal een dooie boel.
En dus bedoelt ze er mee dat gerard zelf mensen in dienst heeft genomen om te smsen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ze kan beter bang zijn over het heden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
je weet maar nooitquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen maar goeie dingen? Ze wil gewoon dat ze naar haar webshop surfen. That's all.![]()
Hij is weer vermakelijk!quote:
Enige vergelijk met NSB en een RLS deelnemer gaat niet op en is zwaar uit balans, weet wat je schrijft!quote:
Kijk, ik voorspelde gister al dat ze dat zouden gaan zeggen over de hoge percentages van Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef itsme het volgende:
[..]
En dus bedoelt ze er mee dat gerard zelf mensen in dienst heeft genomen om te smsen?
ze bedoelt dan zien de mensen dat ze een behoorlijk luxe leventje heeft aan de fotoos en zo en dan gunnen ze haar de winst nietquote:
yepquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder. Was dat Stability?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef itsme het volgende:
Ja Ik denk dat we toch eens wat beter moeten gaan googlen. Als ik haar zo hoor is er toch wel wat meer te vinden.
Wat erg he die star en die warwick. Is eps 4 al uit?quote:
nee ik wil niet eens op die site van haar, ik was het dus nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder. Was dat Stability?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
op joanna haar hyves maakt iemand reclame van haar![]()
[ afbeelding ]
Ja er is een forum met enorm veel klachtne over die tietenshop. Moeder heeft al meerdere keren faillisement aangevraagd zodat de schuldeisers heelmaal niets terug kregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder. Was dat Stability?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Karim is de eerste bekstekker! Ze zegt nix tegen hem, valt me vies tegen van Jo
Oh, jammer. Misschien meldt diegene zich nog even.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
nee ik wil niet eens op die site van haar, ik was het dus niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Day het volgende:
Aafke even een steekje naar Mo: mensen die nooit genomineerd worden, omdat ze dan instorten.
Die ben ik nu aan het kijken. Uiteraard heeft Miss Dionne weer een bitchy hoofdrol.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef itsme het volgende:
Wat erg he die star en die warwick. Is eps 4 al uit?
wat een sfkt ook hè, als ze niks gezegd had had ik het niet gewetenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja er is een forum met enorm veel klachtne over die tietenshop. Moeder heeft al meerdere keren faillisement aangevraagd zodat de schuldeisers heelmaal niets terug kregen.
Maffia praktijken.,
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heeft Karim tegen haar gezegd dat hij op Jo heeft gestemd?
Ja echt disturbing shit op die forums, maar wat een bullshit dat ze zich daar nu pas zorgen over maakt, had ze mss eerder aan kunnen denken. Maargoed, al die gratis reclame zal het uiteindelijk wel waard zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder.
dat geldt alleen voor neukgrage hysterische labiele dertigersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef Day het volgende:
Wat is dat nou voor redenatie van Mo? Als je 30 bent, staat er meer over je op google.
Lijkt me dat ze niet bijzonder veel trek heeft bij hem terug te keren....quote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef delfse het volgende:
Het valt wel op dat Jo het alleen maar over haar moeder heeft en geen woord meer over Dennis.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
dit zal wel DE dennis zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
ah even downloaden dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het kijken. Uiteraard heeft Miss Dionne weer een bitchy hoofdrol.
jo heeft gelijk, hij lijkt op maik maar dan andersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |