Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef Flow3r het volgende:
Mo zei dat als het uitkwam wat ze allemaal geflikt had ze ook genomineerd zou zijn?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef suzi1 het volgende:
dat ze wel even moet relitiveren, want slecht heeft ze het niet thuis
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
lol. G: Heb je die dramaqueen gezien op de bank. Iedereen om haar heen? 1e keer genomineerd.
Niet te geloven zeg. Draag het met trots.
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
lol. G: Heb je die dramaqueen gezien op de bank. Iedereen om haar heen? 1e keer genomineerd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef suzi1 het volgende:
dat ze wel even moet relitiveren, want slecht heeft ze het niet thuis
Spijker op zijn kop. Neem een voorbeeld aan aafke en sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
nee joh, ze laten jo eruit en houden aafke erin. Jo doet toch niks met flipje en die aafke is zo gruizig die pakt hem tot de laatste druppel, die smeekt de week erop om het huis uit te mogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.
Hij ziet de dingen scherp de EINDBAAS.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
Inderdaad .... maar Jo moet zoals gewoonlijk alle aandacht opeisenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
Whahahahahaa hilarischhhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
Sharon: Wat is er allemaal op de bank aan de hand?
Gerard~; Ik weet het niet...volgens mij is iemands konijn overleden
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
hahaha prachtig!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
whahahahhahahahahaha nee dat zou een reden zijn om te huilen, deze nominatie is een reden voor een feestje!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:15 schreef pullup het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
gaat lau t even uitvogelen voor jo bij alex??
eerst even kroelen, anders heeft hij t door!
Mocht die toch al nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jatuurlk. En als dan blijkt dat Lexje op Jo heeft gestemd dan mag hij 2 dagen niet bij Lauwtje in bed slapen.
Sofia was behoorlijk populair, vergis je niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Nobodies het volgende:
Sharon gaat het onderspit delven, deed ze ook al bijna bij Sofia.
Ons NSB meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
gaat lau t even uitvogelen voor jo bij alex??
eerst even kroelen, anders heeft hij t door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |