Wat is dit achtebaks zeg van die 2 wijven. En Maik is ook in de tang van zijn sexs partner doet precies wat zij wil maar andersom wordt hij vaak gechanteerd als je dat niet doe nomineer ik je.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
gaat lau t even uitvogelen voor jo bij alex??
eerst even kroelen, anders heeft hij t door!
tot donderdag denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang blijft Miss Jo nog pruilen dan?
En toch is het beste voor het programma als Sharon eruit gaat maar als dat niet lukt Aafke. Er worden nu veel te veel mensen eruit gedaan die toch wat spanning of lol brengen in het programma.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
helaas nu het er 3 zijn wordt het dus Aafke.
Hehe mooi geformuleerd, het callcenter vvan Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu maar hopen dat het callcenter van Gerard massaal op Aafke en Sharon gaan stemmen.
En dan geeft ze hem natuurlijk ook nog op zijn kop. Kut ik hoor die rot stem van een Laura weer bleren.quote:
Nee weten ze nog niet volgens mij. Anders was Alex allang tot moes geslagen. Ze had er echt niet op gerekennd he, op die nominatie!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar zijn die nominatievideos nu getoond of weten ze nog niet wie op wie heeft gestemd?
Dat zal vast vandaag of morgen wel gebeuren en anders wordt er wel gesjoemeld met de stemmen. Alles om Jootje in Portugal te houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaan ze tegen haar zeggen dat ze is gedumpt door Dennis, om zo meer "zielige" stemmen voor haar te trekken?
Je ziet haar denken wat moet ik nou nog meer bij de stem doen om te blijven. Maar net ging ze nog haar 24 uur aanvragen maar dat is al niet meer het geval. jammerquote:
O ja natuurlijk. Slim van je. Dat komt waarschijnlijk morgen in de uitzending.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaan ze tegen haar zeggen dat ze is gedumpt door Dennis, om zo meer "zielige" stemmen voor haar te trekken?
Sharon ook genomineerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu maar hopen dat het callcenter van Gerard massaal op Aafke en Sharon gaan stemmen.
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoordquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoord
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam de vraag hoe Jo er over een aantal jaar uit zou zien, hier het antwoord
[ afbeelding ]
Je vergeet dr pruillipjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
echt ze spoort niet, zit ze dan zielug en alleen met breiwerkje op de home trainer
![]()
Ik zei toch dat ze een stream ging opeisen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |