quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk
[..]
Foto's van zoen dame sturen
Nee, maar die van jaar jongerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vindt me dus een oude kop hebben..
Jij bent toch druk aan het daten?quote:
Ja. Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent toch druk aan het daten?.
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Conneryquote:
Je kan ook een soort Stanford wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Connery
Nou, dat is wel HEEL hoog mikken. Iets bescheidener mag welquote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Connery
Das ook weer zoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?
En druk? Dat valt mee hoor.
quote:
Weet ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer zo.
Dat doe je dan zelf.
Het is i.i.g. niet te hopen, dat er wat "uit" groeit.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?
Maar hij is wel... 'lelijk'... En stond ook zo bekendquote:
Wat ben je toch ook lekker gevatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is i.i.g. niet te hopen, dat er wat "uit" groeit.
Ik verwacht altijd meteen getrouwd te zijn, misschien gaat het daar mis?quote:
Lijkt me juist niet. Wel afhankelijk bij welke vrouwen je die troef gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd meteen getrouwd te zijn, misschien gaat het daar mis?.
De verkeerde blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet. Wel afhankelijk bij welke vrouwen je die troef gebruikt
Moet ik hem dan ook in Zeta Jones hangen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hij is wel... 'lelijk'... En stond ook zo bekend
Word maar gewoon een George Clooney
Dat doe ik wel voor jequote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik hem dan ook in Zeta Jones hangen?
Dat vind je alleen maar omdat zij wel met je wilde vozenquote:
Kies mijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De verkeerde blijkbaar.
Ach, ik vind het allemaal best op het moment. Al zou ik eens een keuze moeten maken
.
Huh? Michael Douglas hangt 'm daar toch in?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik hem dan ook in Zeta Jones hangen?
O ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kies mij
[..]
Huh? Michael Douglas hangt 'm daar toch in?
Nee, omdat zij het ook déédquote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind je alleen maar omdat zij wel met je wilde vozen
quote:
George heeft nu wel een vriendin toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja!
Heeft George dat nooit gedaan?
Nee dat was alleen in Intolerable Cruelty.
Het mag altijd nogquote:
Oh ja, wanneer, waar, hoe?quote:
Nuhuh, mag niet.quote:
Winningquote:Op maandag 28 maart 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Twitter:
Charlie Sheen
Like a Dinosaur Stampede from middle earth RAGING atop Col. Kilgore's main rotor, our assault must be EPIC. The Truth is our rocket fuel. c
Sorry, ik trouw al met HWquote:
Vrijdag, in de Jaargetijden, smoking graagquote:
OK, vrijdag kan ik, Jaargetijden vind ik wel, checkquote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik trouw al met HW
[..]
Vrijdag, in de Jaargetijden, smoking graag
Met peu vozenquote:
Daarom kan het nog welquote:
Dat is in Enschedequote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, vrijdag kan ik, Jaargetijden vind ik wel, check.
Moet dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is in EnschedeMag je daarna mee naar the parents.
Nou... Nee. Nee, dat hoeft helemaal niet. 't Peerd moet je wel ontmoetenquote:
Daar heb ik minder problemen mee danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Nee. Nee, dat hoeft helemaal niet. 't Peerd moet je wel ontmoeten
Neeheee, juist nietquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bent gewoon gepikkerd dat ik een beter geconserveerd exemplaar heb gevonden
je ziet emquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem? Of je gunt het Peutje niet
Ohw dacht dat je een verzetje zocht met Peu!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh, van harte. Hij begon met gemeen te doen. Puur en alleen omdat ik 'm afwees toen hij maar langs bleef paraderen in zijn boxershort
Damn, als je t niet zou weten...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dacht dat je een verzetje zocht met Peu!
wees blij dat ik wat aan had als nachtkledingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh, van harte. Hij begon met gemeen te doen. Puur en alleen omdat ik 'm afwees toen hij maar langs bleef paraderen in zijn boxershort
Zou het dan een probleem zijn? Verkeerde lichaam geboren, dus omgebouwd is het gewoon goed. Als de persoon leuk is...quote:
Ik ben allang blij dat ik mijn lenzen uit had.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wees blij dat ik wat aan had als nachtkleding
probleem kan liggen in de voltooiing van de verbouwingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het dan een probleem zijn? Verkeerde lichaam geboren, dus omgebouwd is het gewoon goed. Als de persoon leuk is...
shhht!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar eigenlijk wilde je de kleren van zijn lijf rukken!
Mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik minder problemen mee dan.
Als ik maar niet hoef te paardrijdenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het dan een probleem zijn? Verkeerde lichaam geboren, dus omgebouwd is het gewoon goed. Als de persoon leuk is...
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef clevy het volgende:
[..]
probleem kan liggen in de voltooiing van de verbouwing
op die afstandquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik mijn lenzen uit had.
Joh, je blijft er waarschijnlijk niet eens op zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik maar niet hoef te paardrijden.
wie is er dan de bob?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, je blijft er waarschijnlijk niet eens op zittenJe hoeft alleen maar een keer in de week te rijden naar de manege en daar bier drinken als ik les heb
Ik zie dat gezicht gewoon voor me... Kom je erachter dat je scharrel een penis heeftquote:
Klinkt nou al als een saai huwelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, je blijft er waarschijnlijk niet eens op zittenJe hoeft alleen maar een keer in de week te rijden naar de manege en daar bier drinken als ik les heb
Ja, maar laten we het er even ophouden dat dat helemaal is gebeurt. Is er dan nog een probleem?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef clevy het volgende:
[..]
probleem kan liggen in de voltooiing van de verbouwing
quote:
In het genderdysforie topic zitten er genoeg die het ook willen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik ken ook iemand (een fokker) die daarmee bezig is, maar dan andersom.
Huwelijken zijn toch per definitie saai?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klinkt nou al als een saai huwelijk
ach.. ben je nog zo jongquote:
Ja daar post hij ook geregeld: Wonderer,quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het genderdysforie topic zitten er genoeg die het ook willen.
Dat gevoel laat je een paar dagen volledig van de kaart zijn trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie dat gezicht gewoon voor me... Kom je erachter dat je scharrel een penis heeft
Dat klinkt als uithoudbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als ervaringsdeskundigequote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gevoel laat je een paar dagen volledig van de kaart zijn trouwens.
Ervaring mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gevoel laat je een paar dagen volledig van de kaart zijn trouwens.
Oj, leukquote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klinkt als uithoudbaar.
Ik deed hetzelfde met mijn ex, alleen werd die 3 keer per week kapotgebeten door politiehonden terwijl ik toekeek.
Ik was wel van plan je te slopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, leukIk hoop niet kapot te gaan, overigens.
Maar dat is andersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was wel van plan je te slopen.
/alphamale
Kapotneukuuuhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was wel van plan je te slopen.
/alphamale
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemdquote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar post hij ook geregeld: Wonderer,
Was eerst een zij. Nou ja, fysiek dan.
Ja, je swaffelde me nog net nietquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ja, je was gewoon geil en wilde paal zittenIk heb je wel door
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemd
Ik moet er ook nog aan wennen hij te zeggen ipv zij.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een keer wat gelezen, toen ik me verveelde. Ik vind het maar vreemd
Make the hurting stopquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Deed het zoveel pijn? Arme jij...
Oh, dat wil ik ook niet. Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen en ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik te horen krijg dat m'n vriendin of vriend vroeger van het andere geslacht zou zijn...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.
Ik vind homosekualiteit opzich ook "vreemd" als je het zo bekijkt.
Ja ik vind ook wel eens dingen vreemd. Wil niet zeggen dat ik ze niet respecteerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag toch ook? Zolang je die persoon in het echt niet nadelig behandelt zie ik niet in waarom je dingen niet vreemd meer mag vinden anno 2011.
Ik vind homosekualiteit opzich ook "vreemd" als je het zo bekijkt.
Ik denk dat het schrikken isquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook niet. Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen en ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik te horen krijg dat m'n vriendin of vriend vroeger van het andere geslacht zou zijn...
Zo bedoelde ik het dus ookquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind ook wel eens dingen vreemd. Wil niet zeggen dat ik ze niet respecteer
Peu de reu?quote:
Wij hadden er ook 1 hier op het werk, van man naar vrouw. Jammer van die bek rotte shag tanden "schatje"quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het schrikken is
En heel erg wennen.
Ahaaa!quote:
Ik denk het ook. Ik vraag me ook af of ik het zou kunnen accepteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het schrikken is
En heel erg wennen.
quote:
quote:
Wennen zal het zijn, maar accepteren zal ik het doenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het ook. Ik vraag me ook af of ik het zou kunnen accepteren.
Yes eindelijk heb ik iets afgunstopwekkendsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik haat jou nu natuurlijk eigenlijk omdat je mooie schoenen hebt.
/vrouw
Ik heb wel wifebeatersquote:
quote:
Oehquote:
Dacht dat je homo wasquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehToch niet de eeuwige single!
Mister en Miss Behavin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien is missbehavin wel . . . Nee. NEE.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehToch niet de eeuwige single!
Mister en Miss Behavin!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Nog 1 keer, voor kluts:Ik vind het een soort "boxer met tekenfilmfiguurtje" voor vrouwen, zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
I'm a maaaaaaaaaaaaaneater, make you work hard, make you bla blaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor de maneaters.
Techstomper.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor de maneaters.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien is missbehavin wel . . . Nee. NEE.
Ohw... Neuken!?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een plan! En dan kunnen we zonder problemen rondneuken, want dat vinden we dan toch niet erg van elkaar. Perfect marriage!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een soort "boxer met tekenfilmfiguurtje" voor vrouwen, zullen we maar zeggen.
Meer of ik met zo'n persoon samen wil blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wennen zal het zijn, maar accepteren zal ik het doen
Waarom niet? Wat valt er NIEt aan te accepteren dan? Het is toch al gebeurd? En wat schaadt het jou?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Nog 1 keer, voor kluts:Kek heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Jamaar dat ik dan mijn ding zo in haar dinges leg. En dat we dan kusjes geven en zo.quote:
Als het van mijn hubby mag... Ang3l?quote:
Moet er 1 daarvoor homo zijn danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een plan! En dan kunnen we zonder problemen rondneuken, want dat vinden we dan toch niet erg van elkaar. Perfect marriage!
Hoeveel Kcal?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Belgian Milk Chocolate Coated Butter Toffee Popcorn
100g zakje. 2120kJ energie
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoeldequote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer of ik met zo'n persoon samen wil blijven
Ik weet het gewoon niet.
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het van mijn hubby mag... Ang3l?
Ik zou het respecteren, diegene willen steunen, maar ik word niet ineens lesbisch als beetman een meid wordt nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoelde
Nee met mijn relatie zou ik heet ook niet weten. Tuurlijk val ik op die persoon in de eerste plaats, maar ik val ook op mannenlijven en niet op vrouwen lijven. En sex is een belangrijk deel van een relatie.
Je bent te voorspelbaar Ang3l, ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik daarna mag (Met wicked he!)
Zeg dat wel!quote:
Belgian chocolate klinkt nooit meer hetzelfde na de wallentour die ik heb gehad... schijfje 4quote:
Da's heel donkergrijsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Ik vind die zwarte teennagel trouwens het leukste detail bij de schoenfoto.
kcal of Cal bedoel je?quote:
Ah, dus je lokte het eigenlijk uit?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent te voorspelbaar Ang3l, ik wist dat je dit ging zeggen
Ok ok ok maar op de foto lijkt het zwart, of in ieder geval matchend met de schoenkleur. Mijn ogen zijn niet al te goed, zit op een niet al te beste monitor en de foto is genomen met een niet al te best fotoapparaat, dus ik kan op genoeg dingen de schuld afschuiven.quote:
Zie je nu wat voor een goed team we zijn Ang3l! Ik lok ze en jij maakt het afquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dus je lokte het eigenlijk uit?
Dus je wil? Ja he, je wil!
YAY!
Ja precies. Ik zou er qua steun e.d. in meegaan, maar de relatie als stel zou wel over zijn denk ik. Maar goed, dat zeg ik nu. Geen idee natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren, diegene willen steunen, maar ik word niet ineens lesbisch als beetman een meid wordt nee.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok ok ok maar op de foto lijkt het zwart, of in ieder geval matchend met de schoenkleur. Mijn ogen zijn niet al te goed, zit op een niet al te beste monitor en de foto is genomen met een niet al te best fotoapparaat, dus ik kan op genoeg dingen de schuld afschuiven.
Nee idd, je kan over dat soort dingen niet oordelen als je niet zelf in de situatie zit denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zou er qua steun e.d. in meegaan, maar de relatie als stel zou wel over zijn denk ik. Maar goed, dat zeg ik nu. Geen idee natuurlijk.
Ik begon met twee dingen die aan mij zouden kunnen liggen. Lees je selectief of is je interne geheugenbuffer te klein dat je alleen nog maar het laatste onthoud?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd wordt alles op mij geschoven.
Ja, sorry, drukte me niet helemaal goed uit. Maar dat bedoel ik ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ik dacht dat je EEN vriend bedoelde
Nee met mijn relatie zou ik heet ook niet weten. Tuurlijk val ik op die persoon in de eerste plaats, maar ik val ook op mannenlijven en niet op vrouwen lijven. En sex is een belangrijk deel van een relatie.
Wat ben jij ook eigenlijk een aandachttrekker hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje gevoelig vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begon met twee dingen die aan mij zouden kunnen liggen. Lees je selectief of is je interne geheugenbuffer te klein dat je alleen nog maar het laatste onthoud?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ben jij ook eigenlijk een aandachttrekker he
Is heel donkergrijs trouwens substantieel anders dan antraciet in nagelkleurleer?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij geeft de voorzet en ik loei keihard tegen de bal aan, zo hoepla het doeltje in!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu wat voor een goed team we zijn Ang3l! Ik lok ze en jij maakt het af
Je hebt zin in kip, maar je gaat toch rund eten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Vertel eens, heb ik zin in kip vanavond, of toch rund?
visquote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja dilemma he... maar ik ben toch ook maar weer geweest, alleen om er iets van model in te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik wil naar de kapper. Maar toch ook weer niet.
Ik wil mijn haar lang, maar het zit nu zo voor geen meter dat ik gewoon heel graag wat anders wil.
Maar, als jij al een tijdje wat met iemand hebt, dol op hem bent, en op zijn lijf, en hij zou na een tijdje melden dat hij vroeger een zij was, zou je het dan uitmaken (even niet meerekenend dat hij zoiets verzwijgt, wat ook al uitmaakwaardig isquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, drukte me niet helemaal goed uit. Maar dat bedoel ik ja.
Terwijl ik het typte, dacht ik dat ik ook antraciet zou kunnen zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is heel donkergrijs trouwens substantieel anders dan antraciet in nagelkleurleer?
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dilemma he... maar ik ben toch ook maar weer geweest, alleen om er iets van model in te krijgen.
Kipquote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
gezicht naar de achterkant laten zetten?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.
En wat heeft de backspace jou misdaan dat hij jouw ranke vingers niet meer over zijn bovenlichaam gemasseerd mag krijgen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik het typte, dacht ik dat ik ook antraciet zou kunnen zeggen
Als ik het koop in de winkel is voor mij de keuze heel makkelijk. Kip 20+ euro/kilo, Rund 10~18 euro/kilo.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het zit voor geen meter meer nu, die schuine bob eerst en dus is mijn haar nu aan de voorkant veel langer dan achter.
DAT is een briljant idee!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef clevy het volgende:
[..]
gezicht naar de achterkant laten zetten?
Varken dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het koop in de winkel is voor mij de keuze heel makkelijk. Kip 20+ euro/kilo, Rund 10~18 euro/kilo.
Je snapt het nu toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat heeft de backspace jou misdaan dat hij jouw ranke vingers niet meer over zijn bovenlichaam gemasseerd mag krijgen?
nadeel is wel dat je je tieten niet meer zietquote:
Ja, de achterkant is inmiddels ook tot op mijn schouders, dus dan wordt het gewoon saai halflang.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies mijn probleem! Dus heb ik die lange lok voor maar wat bij laten knippen, nu heb ik dus een saaie bob, maar kan het wel weer mooi groeien.
Wijf !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop tegen die tijd dat ik het niet doe, want ik vind het wat kortzichtig van mezelf. Maar ik vind het idee zo raar.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, als jij al een tijdje wat met iemand hebt, dol op hem bent, en op zijn lijf, en hij zou na een tijdje melden dat hij vroeger een zij was, zou je het dan uitmaken (even niet meerekenend dat hij zoiets verzwijgt, wat ook al uitmaakwaardig is)?
Ben ik toch al op uitgekeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef clevy het volgende:
[..]
nadeel is wel dat je je tieten niet meer ziet
Slecht voor jequote:
quote:
jij misschien.. maar kan me voorstellen dat anderen er nog van willen genieten.. of is dat achterop handiger?quote:
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop tegen die tijd dat ik het niet doe, want ik vind het wat kortzichtig van mezelf. Maar ik vind het idee zo raar.
heb je geen pantone waaier?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is 't meer RAL 7021 of meer RAL 7013?
Ja, het is wel situatie afhankelijk. Maar toch, waar ik zeker over ben is dat ik echt schrikquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.
Ik zou er weinig moeite mee hebben als mijn vriendin zou vertellen dat ze bi was. Behalve als ze alleen op pad ging. Maar om nou als meisje een piemel te zuigen die de avond daarvoor in de bruine drek van een neger aan het roeren was.... nee bedankt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.
Je bent nieuwe kapsels aan het bedenken? Weet je al wat je wilt?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de achterkant is inmiddels ook tot op mijn schouders, dus dan wordt het gewoon saai halflang.
Ik heb niks tegen homo's, maar de gedachte dat mijn vriend zich vroeger bruut in zijn reet liet nemen door een kerel vind ik dan weer net ff too much.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er weinig moeite mee hebben als mijn vriendin zou vertellen dat ze bi was. Behalve als ze alleen op pad ging. Maar om nou als meisje een piemel te zuigen die de avond daarvoor in de bruine drek van een neger aan het roeren was.... nee bedankt.
Ja, ik wil het lang. Maar ik moet eigenlijk wat laten knippen nu, want het ziet er echt niet uit nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent nieuwe kapsels aan het bedenken? Weet je al wat je wilt?
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.quote:
Oh, dat interesseert me dus totaal niet. Vind ik net zo onprettig als wanneer ik twee hetero's zie kopkluiven.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
• Behalve als ze voor mijn neus gaan staan bekken.
• Spray
Varkensvlees is toch echt ongezonder om te eten dan rundvlees.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees.
Mijn ex moet dat al zijn toekomstige vriendinnen gana vertellen, dat ie 3 jaar met een jongen heeft samengewoond. Die reageren ook niet allemaal juichendquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, jij zit in de 'tussenfase'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik wil het lang. Maar ik moet eigenlijk wat laten knippen nu, want het ziet er echt niet uit nu.
Mja, in varkensvlees zitten natuurlijke hormonen die slecht zijn voor de mens, o.a. Stresshormoon die ze standaard aanmaken voor het slachten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.
Ik eet ook amper varkensvlees, daar niet van.
Ja, als ik dat niet had gevonden, dan had ik wel GEZONDER ipv SCHONER getypt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Varkensvlees is toch echt ongezonder om te eten dan rundvlees.
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij zit in de 'tussenfase'
[..]
Mja, in varkensvlees zitten natuurlijke hormonen die slecht zijn voor de mens, o.a. Stresshormoon die ze standaard aanmaken voor het slachten.
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.quote:
Je moet een varken ook niet in de kont neuken, Ang3l.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, zo krijg je altijd wel gelijk.
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
En ja. Maar ik doelde dus op de ranzigheid van het dier zelf. Mensen vinden varkens vieze beesten, maar die gezwellen die in een gemiddelde koe op de slachtbaan hangen zijn nou ook niet echt eetlustopwekkend.
Moslim propagandaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
met die keuzes ga ik voor pannenkoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond varkensvlees en anale sex ?
Pannenkoeken met spek !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuzes ga ik voor pannenkoeken
Living on the edge.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, maar de gedachte dat mijn vriend zich vroeger bruut in zijn reet liet nemen door een kerel vind ik dan weer net ff too much.
Wordt je daar niet zwanger van?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
En catalaanse worstjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Moslim propaganda![]()
Eet het zelf eigenlijk nauwelijks
Heel soms wat ham of leverworst
Mwah, dat klinkt mij een beetje als een argument dat een moslim of jood uit de oudheid heeft mee laten liften naar tegenwoordig. Als je varkensvlees gewoon goed bereidt, dan bak je dat gewoon weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Ik heb ze in Betsie iig niet gezien toen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.
Eitherway, mijn biefstukje smaakt er niet minder om.
Met dat varkensvlees? Je weet 't maar nooitquote:
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het niet eens boeiend vinden als mijn toekomstige kind gay is, maar mijn partner, nee, die gedachte vind ik dan weer net iets te.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemen
We zijn allemaal aandachtstrekkers, niet allemaal bottoms
quote:
Ja joh. Ik begon.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.
Je leest gewoon niet goed en gaat daarna flauw doen, dus ja.quote:
Ik laat ze mij neuken, want ze hebben zo'n leuk kurkentrekkerpiemeltje wat ik er zo lekke rin kan schroevenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet een varken ook niet in de kont neuken, Ang3l.
Nee dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, dat klinkt mij een beetje als een argument dat een moslim of jood uit de oudheid heeft mee laten liften naar tegenwoordig. Als je varkensvlees gewoon goed bereidt, dan bak je dat gewoon weg.
Je leest spoken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Je leest gewoon niet goed en gaat daarna flauw doen, dus ja.
Vrijdag moest ik werken.quote:Geeft niet, snap ik wel, na vrijdag.
Gatver, die ga je toch niet anaal neuken?quote:
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.quote:
Mja, ach, ik stond er ook niet om te springen toen ie hetero werdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het niet eens boeiend vinden als mijn toekomstige kind gay is, maar mijn partner, nee, die gedachte vind ik dan weer net iets te.
Zelfde geldt voor chocola. Type huid, last van puistjes gehad tijdens pubertijd ja/nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.
Daarbij, waarom krijgen alleen sommigen puistjes van varkensvlees?
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gatver, die ga je toch niet anaal neuken?
Het is geen Servië hiero !
nee die hormonen was het geloof ik ook, wat Samz al zei.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.
Daarbij, waarom krijgen alleen sommigen puistjes van varkensvlees?
[..]quote:
quote:Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.
Nou ja, het was toch een kutwedstrijd moet je maar denken.quote:Vrijdag moest ik werken..
Het is ook niet zo ernstig dat je er ziek van wordt. Het is gewoon minder gezond. En zoals ik al zei: Ik mis 't niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.
Deprimerend. Maar ja, NL speelde dan ook wel goed. Dinsdag winnen we met 0-3.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, het was toch een kutwedstrijd moet je maar denken.
Niemand zei dat je er ziek van wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.
Zweefsitequote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
@ Babs:
http://www.centrumhethof.(...)rkensvlees-slecht-is
Onderaan staat een lijstje waarom.
En dat lijkt me een veel betere bron.quote:Gezondheid
Varkensvlees is zogenaamd rood vlees. Het bevat veel eiwit, B-vitamines en mineralen, zoals ijzer. Varkensvlees valt in de Schijf van Vijf onder de groep zuivel, vlees(waren), vis, ei en vleesvervangers. Met het oog op de gezondheid hebben de minder vette soorten varkensvlees de voorkeur.
Risicos
Vanwege schadelijke bacteriën is het belangrijk varkensvlees goed te verhitten en uw handen te wassen voor en na contact met rauw varkensvlees. De varkenspest vormt geen gevaar voor mensen. Bij een uitbraak neemt de overheid doeltreffende maatregelen. Het eten van varkensvlees geeft ook geen risico op besmetting met de MRSA-bacterie, die bij varkens voorkomt.
Hmm, Bronnen:quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
Niemand zei dat je er ziek van wordtAlleen dat het minder gezond is.
Ja, niet echt fijne bronnenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, Bronnen:
NCRV Willem Wever, Prof. L.S Bier, E. van Schijndel, Koran, Tora
Je mag het van mij eten hoor. Ik doe het alleen niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zweefsite
Voedingscentrum zegt:
[..]
En dat lijkt me een veel betere bron.
Ik dwing jou ook niet om het te etenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag het van mij eten hoor. Ik doe het alleen niet.
Heb het meerdere malen gehoord, gezien, gelezen, plus dat ik het minder lekker vind.
Maar ham of een catelaans worstje laat ik niet staan hoort
Alleen als ik de keuze heb, dan kies ik rund of kip.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
Gevaar is wel een groot woord hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dwing jou ook niet om het te eten
Maar ik wilde even aangeven dat ik het gevaar niet zo hoog inschat als jij (of Samzz).
Ik vind het wel lekker, en wissel rund/gevogelte/varken/vis/wild gewoon lekker af
Je post een plaatje van een mannen haterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
.... *mompelt* vrouwen...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevaar is wel een groot woord heEr werd hier alleen gesproken van ongezond. Er zijn wel meer dingen ongezond, maar ook niet direct een gevaar.
Een echte cougar. Na het spotten van hun prooi, slaan ze na 30 seconden toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Binnen 30 seconden met een oudere vrouw? Ransbak.
Alle mannen zijn toch ransbakken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatiefquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
ja best wel.. de opmerking dan.. de repercussies vast nietquote:
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatief
Jij stond erbij en keer ernaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
overigens geen positie waarin ik me heel vervelend voeldequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
ik geloof niet dat hij er bij wasquote:
Ach je kan ook in 30 seconds to Mars!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |