Daarom kan het nog welquote:
Dat is in Enschedequote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, vrijdag kan ik, Jaargetijden vind ik wel, check.
Moet dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is in EnschedeMag je daarna mee naar the parents.
Nou... Nee. Nee, dat hoeft helemaal niet. 't Peerd moet je wel ontmoetenquote:
Daar heb ik minder problemen mee danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Nee. Nee, dat hoeft helemaal niet. 't Peerd moet je wel ontmoeten
Neeheee, juist nietquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bent gewoon gepikkerd dat ik een beter geconserveerd exemplaar heb gevonden
je ziet emquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem? Of je gunt het Peutje niet
Ohw dacht dat je een verzetje zocht met Peu!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh, van harte. Hij begon met gemeen te doen. Puur en alleen omdat ik 'm afwees toen hij maar langs bleef paraderen in zijn boxershort
Damn, als je t niet zou weten...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dacht dat je een verzetje zocht met Peu!
wees blij dat ik wat aan had als nachtkledingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh, van harte. Hij begon met gemeen te doen. Puur en alleen omdat ik 'm afwees toen hij maar langs bleef paraderen in zijn boxershort
Zou het dan een probleem zijn? Verkeerde lichaam geboren, dus omgebouwd is het gewoon goed. Als de persoon leuk is...quote:
Ik ben allang blij dat ik mijn lenzen uit had.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wees blij dat ik wat aan had als nachtkleding
probleem kan liggen in de voltooiing van de verbouwingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het dan een probleem zijn? Verkeerde lichaam geboren, dus omgebouwd is het gewoon goed. Als de persoon leuk is...
shhht!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar eigenlijk wilde je de kleren van zijn lijf rukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |