Ik dwing jou ook niet om het te etenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag het van mij eten hoor. Ik doe het alleen niet.
Heb het meerdere malen gehoord, gezien, gelezen, plus dat ik het minder lekker vind.
Maar ham of een catelaans worstje laat ik niet staan hoort
Alleen als ik de keuze heb, dan kies ik rund of kip.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
Gevaar is wel een groot woord hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dwing jou ook niet om het te eten
Maar ik wilde even aangeven dat ik het gevaar niet zo hoog inschat als jij (of Samzz).
Ik vind het wel lekker, en wissel rund/gevogelte/varken/vis/wild gewoon lekker af
Je post een plaatje van een mannen haterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
.... *mompelt* vrouwen...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevaar is wel een groot woord heEr werd hier alleen gesproken van ongezond. Er zijn wel meer dingen ongezond, maar ook niet direct een gevaar.
Een echte cougar. Na het spotten van hun prooi, slaan ze na 30 seconden toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Binnen 30 seconden met een oudere vrouw? Ransbak.
Alle mannen zijn toch ransbakken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatiefquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
ja best wel.. de opmerking dan.. de repercussies vast nietquote:
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatief
Jij stond erbij en keer ernaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
overigens geen positie waarin ik me heel vervelend voeldequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
ik geloof niet dat hij er bij wasquote:
Ach je kan ook in 30 seconds to Mars!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |