Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.quote:
Je moet een varken ook niet in de kont neuken, Ang3l.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, zo krijg je altijd wel gelijk.
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
En ja. Maar ik doelde dus op de ranzigheid van het dier zelf. Mensen vinden varkens vieze beesten, maar die gezwellen die in een gemiddelde koe op de slachtbaan hangen zijn nou ook niet echt eetlustopwekkend.
Moslim propagandaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
met die keuzes ga ik voor pannenkoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond varkensvlees en anale sex ?
Pannenkoeken met spek !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuzes ga ik voor pannenkoeken
Living on the edge.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, maar de gedachte dat mijn vriend zich vroeger bruut in zijn reet liet nemen door een kerel vind ik dan weer net ff too much.
Wordt je daar niet zwanger van?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
En catalaanse worstjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Moslim propaganda![]()
Eet het zelf eigenlijk nauwelijks
Heel soms wat ham of leverworst
Mwah, dat klinkt mij een beetje als een argument dat een moslim of jood uit de oudheid heeft mee laten liften naar tegenwoordig. Als je varkensvlees gewoon goed bereidt, dan bak je dat gewoon weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Ik heb ze in Betsie iig niet gezien toen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.
Eitherway, mijn biefstukje smaakt er niet minder om.
Met dat varkensvlees? Je weet 't maar nooitquote:
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het niet eens boeiend vinden als mijn toekomstige kind gay is, maar mijn partner, nee, die gedachte vind ik dan weer net iets te.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemen
We zijn allemaal aandachtstrekkers, niet allemaal bottoms
quote:
Ja joh. Ik begon.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.
Je leest gewoon niet goed en gaat daarna flauw doen, dus ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |