abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94800261
Gefeliciteeeerd Choco!!

De vrouw van MvM was hier...heeft veel flessen achter gelaten.....pfoe. Ik denk dat na 10 weken zal ik wel blij zijn als ik gewoon op de wc mag zitten plassen en door spoelen hoor!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:51:58 #227
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94800368
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef bitterend het volgende:

De vrouw van MvM was hier...heeft veel flessen achter gelaten.....pfoe. Ik denk dat na 10 weken zal ik wel blij zijn als ik gewoon op de wc mag zitten plassen en door spoelen hoor!
Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritant ;) Ik vind MvM een zeer goed initatief, maar het is inderdaad wel even een werkje.
Veel succes!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94800559
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef J-net het volgende:
Jeetjejom & Tally; bij jullie inleidingen ofzo? of bij jullie net als hier wachten tot het moment daar is?

Inleiding? Nee keizersnede :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94800609
En urine opvangen voor MvM vond ik geen probleem. Ik vond het niet stinken. En normaal gesproken hebben we geen wc boven dus vond ik het zelfs handig :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:03:07 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94800761
Beetje smerig verhaal. Vanmorgen moest ik plassen en toen ik opstond rolde er nog een drupje langs been, doorzichtig/wit. Nu wil ik zonet onder de douche stappen, drupt er weer zoiets op de grond. Wat is dit denken jullie, ik heb dit nog niet eerder gehad...VK bellen of overdreven?
Sorry voor de details...
pi_94800769
M'n broeken passen nog wel, maar ik denk niet dat het heel erg lang duurt voordat ik positiebroeken aan ga schaffen :)

Ik hoop dat ik snel mn kindje ga voelen. Ik probeer elke dag wel even te liggen en dan hoop ik dat ik wat voel, maar ik voel nog niks waarvan ik denk, dat is het. ja, soms wel, maar dan denk ik, 'dat zit toch te hoog?'
Ik weet echt niet op welke hoogte ik het moet gaan voelen. Ben nu 15,5 week :)

Ohja, gefeliciteerd chocolateaddict en welkom!!
Tralalalaaa
pi_94800787
Aventura, kan dit geen afscheiding zijn oid?
Tralalalaaa
pi_94800864
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Aventura het volgende:
Beetje smerig verhaal. Vanmorgen moest ik plassen en toen ik opstond rolde er nog een drupje langs been, doorzichtig/wit. Nu wil ik zonet onder de douche stappen, drupt er weer zoiets op de grond. Wat is dit denken jullie, ik heb dit nog niet eerder gehad...VK bellen of overdreven?
Sorry voor de details...
Afscheiding. Word alleen maar erger. Ik dacht later dat mijn vliezen al gebroken waren zo veel verloor ik. Niet alleen als ik sta :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:07:43 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94800932
Ja, ik vermoedde al zoiets. Maarja een angstig stemmetje zegt dan: ms vruchtwater?

Maar daar gaan we niet vanuit na 25 weken :)

Thanks! Zal de inlegkruisjes eens afstoffen. Tis echt veel.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:10:35 #235
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94801052
als je het niet vertrouwt ffies de VK bellen; ik heb vorige week een test gehad met een soort oorstokje dat verklikt of het vruchtwater is of niet.
Bij mij was het afscheiding en geen vruchtwater.
pi_94801053
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik vermoedde al zoiets. Maarja een angstig stemmetje zegt dan: ms vruchtwater?

Maar daar gaan we niet vanuit na 25 weken :)

Thanks! Zal de inlegkruisjes eens afstoffen. Tis echt veel.
Sla ze maar goed in :') Ik had later (nu gelukkig minder) gewoon echt maandverband nodig zo veel was het.
pi_94801304
take a picture ik voel ons baby'tje af en toe en is toch ook al hoog.. rond mijne navel en als ik luister met angelsound moet ik ook lang navel luisteren om hartje te horen..

afscheiding zwijg me er van.. hier is het ook weer begonnen |:(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_94801353
Gister tijdens het eten zeg ik opeens: En weer een dag voorbij! Meer in de zin van nog even en dan is ons dochtertje er *O*
Zegt mijn man: Ja de tijd vliegt voorbij. Ik: Mja die paar dagen kruipen voorbij.
Na wat happen eten zeg ik opeens: Nog even en dan zitten we hier met een puber aan tafel :o
Dat vond mijn man minder om te horen :D
pi_94801524
Jeutje Luxaja dat zit wel hoog dan! Ik dacht dat ik het moest voelen net boven mn schaambeen ofzo :P Ik heb echt geen idee!

Waar ik vandaag echt last van heb zijn hormonen!! Zat ik in de auto naar 3FM te luisteren en Giel ging een liedje draaien welke Nederlandse artiesten hebben opgenomen voor Japan. Een ongelooflijke kutplaat (vind ik dan) maar de tranen biggelden over mn wangen. Ik huil nooit bij kutplaten (helemaal niet als Lange Frans dan ook eens sjijn rep djoet yo) en nu.... :') :') :')
Tralalalaaa
pi_94801594
vond het ook hoog.. maar misschien omdat het hier ons 5de zwangerschap en 4de kindje is...

ken dat huilen om niks... en dan zo aan de schoolpoort je kindjes zien spelen en dan even andere kant opkijken omdat je je toch beetje schaamt omdat die tranen weer rollen |:(
Kyan
pi_94801676
ik kwam dit tegen of het klopt weet ik niet

maar denk voor eerste zwangerschap dat je wel ongeveer idee kunt krijgen hiermee
Kyan
pi_94801931
Ja dat zou wel goed kunnen inderdaad dat je het daarom al hoger voelt.
Nou, ben benieuwd... kan me gewoon niet voorstellen dat ik zondag as alweer 16 weken ben.
Als ik de 17 weken heb gehaald doe ik een dansje! *O* haha :P
Tralalalaaa
pi_94801954
Zo heb ik zondag 3 uur lang gejankt omdat mn broertje geen milkshake voor me meebracht toen hij hier kwam :D En er zelf wel een had!
Draaaama's!

Handig plaatje lujaxa!
Ik ben bijna 22 wk en mijn baarmoeder zit op navelhoogte.
Maar je kan ook een hoge smalle baarmoeder hebben werd mij verteld, dus groot kans dat ie dan wat hoger ligt.

Gefeliciteerd cholateaddict!
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:37:23 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802065
Dat van dat plaatje klopt wel als ik mijn buik zie.
Ik heb vlak onder mijn borstbeen echt een soort hoekige rand waar vanaf mijn buik opzwelt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:38:36 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802111
Janken, ik barstte gister in tranen uit toen ik om half 10 voor de balie van het zkh stond, terwijl ik om half 11 een afspraak had. :')

Vriend pakte het heel laconiek op en nam me mee voor een kop koffie, en ik me maar rot, schuldig en dement voelen...
pi_94802669
Leuk he, hormonen!!! Met de kleinste dingetjes vandaag krijg ik al tranen in mn ogen :') Waar slaaaaaat dat op?? Hahahaha.

En nu hebben we het over het kindje voelen. Ik voel net allemaal plopjes net boven mn schaambeen en ik meteen paranoia. Is dit het nou? Of beeld ik het me in? Zijn het dan toch mn darmen? Wel heeeeel toevallig dat ik het nu ineens zou voelen etc etc etc.
Tralalalaaa
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:56:20 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94802735
Ik jankte de ogen uit mijn opgezwollen hoofd omdat Philips een cheque twv 250.000 euro langs kwam brengen in het Glazen Huis van 3FM... Gelukkig ben ik nu hormonaal weer wat meer in balans :D.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:57:36 #248
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802789
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk he, hormonen!!! Met de kleinste dingetjes vandaag krijg ik al tranen in mn ogen :') Waar slaaaaaat dat op?? Hahahaha.

En nu hebben we het over het kindje voelen. Ik voel net allemaal plopjes net boven mn schaambeen en ik meteen paranoia. Is dit het nou? Of beeld ik het me in? Zijn het dan toch mn darmen? Wel heeeeel toevallig dat ik het nu ineens zou voelen etc etc etc.
Ha ha, herkenbaar! Maar je kunt er wel vanuit gaan dat het je kind is hoor. Let maar op, vanaf nu voel je het vaker en opeens is het normaal.
pi_94802901
Nou ik heb dus eigenlijk nooit last van mn darmen ofzo, en als ik wat voel dan zit dat echt veel hoger. Nu voelde ik net dus allemaal plopjes, maar ik vind het zo vreemd dat ik echt precies net het voor het eerst voel, net nadat ik hier kom mekkeren 'ik weet niet waar ik het moet voelen bladiebladiebla'.
Tralalalaaa
pi_94802930
Omdat je er nu extra op let ;)
Ik heb een paar weken (nouja, 2 ofzo) niet durven geloven de baby te voelen, net zoals jij het omschrijft. Achteraf denk ik dat ze het toch echt was!
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:03:00 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802975
Het is echt de baby hoor! geloof me nou maar :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:08:52 #252
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94803181
Gefeliciteeerd Chocolateaddict!

En Nienna gefeliciteerd!!

Vanmorgen (vandaag 30 wkn) groei echo gehad. Ze is 29 weken :). Volgens de echografiste mooi binnen de normale normen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_94804061
Weten de meeste van jullie de hartslag van de baby?
Vorige week tijdens het luisteren van het hartje dacht de vlos dat we een meisje kregen. Hartslag was 150. Vond het wel grappig om te horen. Nu was ik benieuwd of jullie dat ook weten.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_94804137
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Weten de meeste van jullie de hartslag van de baby?
Vorige week tijdens het luisteren van het hartje dacht de vlos dat we een meisje kregen. Hartslag was 150. Vond het wel grappig om te horen. Nu was ik benieuwd of jullie dat ook weten.
Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94804204
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.
Ja Mikael en Leander zaten allebei op 160. Dus hecht er ook niet veel waarde aan. Maar vond het wel geinig dat ze meteen zei: Oh hartslag 150, word denk ik een meisje!!
pi_94804700
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef Aventura het volgende:
Het is echt de baby hoor! geloof me nou maar :P
Haha, nouja ik laat het maar als 'plausibel' waarderen, haha!

De hartslag van mijn kindje is altijd zo'n 160 ofzo. Geen idee nog wat het wordt :P
Tralalalaaa
pi_94804797
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Geen idee nog wat het wordt :P
We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bent :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:01:54 #258
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94804993
2 weken terug was hartslag 160, vorige week weet ik niet en nu was het 149.

Mijn VK voorspelde net dat het een knul wordt die tussen de 7 en 7,5 pond weegt.

Wij weten niet wat het wordt; veel mensen kijken naar hoe ik draag en voorspellen een meisje.

Ik heb echt geen idee; ik ga het wel zien als het er uitkomt.

Verder was de check up weer helemaal goed; bloeddruk ietsjes hoger: 130 over 75. Verder ligt de baby echt al goed met het hoofdje vast in het bekken en verder merkte de VK ook wel dat baby en ik een strijd voeren om het middenrif; kleine duwt billen daar heel hard in en ik wil graag nog een beetje ademruimte.

Ach we gaan het allemaaaaaaaal wel zien.
pi_94806900
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:56 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bent :D
Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpen :P ;)
Tralalalaaa
pi_94808840
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef J-net het volgende:

[..]

Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritant ;) Ik vind MvM een zeer goed initatief, maar het is inderdaad wel even een werkje.
Veel succes!
toen die vrouw hier was liet het conserveringsmiddel ruiken, ik dacht "ah dat overleef ik wel"

nu zit er plas in.....doe ik het open voor nog een plas....man man wat een geur!!! ik ging bijna over mijn nek.... :r

Aventura: ik zou ook schrikken...gelukkig zijn hier zoveel mensen die het al eerder hebben mee gemakt :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94809717
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpen :P ;)
Haha is goed. Ik denk zelf dat ie de 18 komt. Dus 1 dag te laat. De oudste was precies op tijd. De jongste 10 dagen te laat. We zullen zien. Datumtweeling is ook leuk :Y
pi_94810905
Nou ik denk dus dat het 2 weken te vroeg komt, haha :P
Tralalalaaa
pi_94812055
Tja dat kan ook. We hebben hier ook maar een gok datum. De vlos wist het niet helemaal zeker. Rond de 20 weken echo kon ze meer zekerheid geven. Dus misschien word het allemaal ook nog wel weer anders!!
pi_94812400
Wel spannend dan, wanneer mag jij voor de 20-weken echo? Wij 2 mei :)
Tralalalaaa
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:06 #265
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94812733
Ik heb weer een stickertje verdiend, vandaag exact 31 weken zwanger. *O*
Bloeddruk was 120/75, mijn HB was 7.9. Erg goed dus, ik blij... :)
Hoogte van mijn BM zat de vorige keer op 1/4 tussen navel en borstbeen en nu op 1/3, dus weer volgens schema gegroeid.
Mijn gewicht zit op +7, maar daar ga ik me niet meer mee bezig houden. Ik let op wat ik eet en het stijgt gelukkig maar heel langzaam en voor de rest wijst alles erop dat mijn lijf het gewoon goed doet.

Ook nog over mijn pijn in de buik rondom maag en aan de achterkant gehad. Ik moet gewoon kalmer aan doen, goed letten op mijn houding en hoe ik beweeg en even iets doen, dan rusten en dan nog iets doen, niet te lang achter elkaar doorgaan. Daar was ik al een weekje mee begonnen en dat helpt ook idd wat.

Na thuiskomst kwam mijn mams fijn even helpen op mijn vrije dag. Samen de keukenkasten en koelkast opgeruimd en gesopt. Heerlijk!

Nu lekker op de bank, met wat thee en fruit, eens even bijlezen......

@TAP, dat is je ukje!!! *O*
Je darmen zitten daar heul niet meer joh.... ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:52 #266
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_94812777
Ik heb dit keer ook niet meegedaan aan MvM, al heb ik daar nu wel een beetje spijt van. Maar ik weet nog van de vorige keer hoe misselijk ik was van die geur.

Verder voel ik me nu echt goed, eindelijk! Niet meer zo moe, zin om dingen te doen (kinderkamer!!) en genietend van mijn buik! O+ Het bewegen wordt steeds flinker en het zal niet lang duren voordat het echt soms pijn gaat doen, maar wat blijft het toch bijzonder!
Ik heb wel 's avonds enorm last van mijn 'bovenbuik', aan een kant. Het zullen wel banden zijn, er helpt weinig tegen.
En de naam, we zijn er uit denk ik! Nu nog een kaartje kiezen/ maken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_94812905
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel spannend dan, wanneer mag jij voor de 20-weken echo? Wij 2 mei :)
Wij 18 mei!
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:23:59 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94813097
Ow ja, we hebben een proefdruk van het geboortekaartje binnen, zo-onwijs-mooi-erg-blij-mee. *O*
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:27:00 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94813243
Vandaag wederom een keiharde buik. En dat terwijl ik de halve dag thuis heb gewerkt. Had nog wel een afspraak buiten de deur om half 5, maar die heb ik net afgebeld. Dat voelde goed! Dat ik dat gewoon deed. Het bedrijf waar ik werk draait gewoon door, ook zonder dat ik over mijn grenzen heen ga. Nu even letterlijk op adem komen, ik hijg helemaal van de inspanning.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:32:31 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94813482
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Aventura het volgende:
Vandaag wederom een keiharde buik. En dat terwijl ik de halve dag thuis heb gewerkt. Had nog wel een afspraak buiten de deur om half 5, maar die heb ik net afgebeld. Dat voelde goed! Dat ik dat gewoon deed. Het bedrijf waar ik werk draait gewoon door, ook zonder dat ik over mijn grenzen heen ga. Nu even letterlijk op adem komen, ik hijg helemaal van de inspanning.
Lekker warm douchen, of in bad (als je dat hebt) of een kruikje en wat thee. En liggen ipv zitten helpt ook... ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:35:51 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94813613
Jaaaa dat ga ik doen .Ik heb sinds donderdag een nieuwe bank.
Lekker hoog en stevig, gemaakt om te loungen. Elke zwangere zou zo'n bank moeten hebben!!
pi_94813671
Lekker warm douchen inderdaad! Altijd fijn na een lange werkdag...

Morgen ga ik in de duimstand dat mijn verlof-afbouw-idee doorgang vindt!
pi_94813839
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa dat ga ik doen .Ik heb sinds donderdag een nieuwe bank.
Lekker hoog en stevig, gemaakt om te loungen. Elke zwangere zou zo'n bank moeten hebben!!
Foto??
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:45:29 #274
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94814085
Linda, een jongetje!! Wat leuk! *O*

KD, wat een mooie en duidelijke echo... wow! O+

Nienna, gefeliciteerd *O* met jullie meisje en wat een mooie naam! O+

Ik zag ook nog een paar nieuwe zwangeren voorbij komen... gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

Wij hebben afgelopen maandagavond een pretecho laten maken bij Babyview O+ ... we hebben de foto's nog niet ingescand, dus die volgen nog... maar het was weer genieten!! Later meer hierover... ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94814151
Welkom choco
TAP dat klinkt als jullie kindje hoo je darmen zitten nu een stuk hoger
Cyntiaa hopelijk mag je gaan afbouwen

Ik heb wel mee gedaan met mvm vond de geur niet eens zo heel erg maar heb toen in het z-huis gelegen en hoefde niet zovaak te plassen dus of ze veel aan mij hebben gehad betwijfel ik.
pi_94814271
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Welkom choco

Ik heb wel mee gedaan met mvm vond de geur niet eens zo heel erg maar heb toen in het z-huis gelegen en hoefde niet zovaak te plassen dus of ze veel aan mij hebben gehad betwijfel ik.
Ik hoop het ook! Zou een enorme domper en erg niet collegiaal zijn als het niet door gaat...
pi_94815514
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Welkom choco

Elke druppel is er 1 :)
pi_94815859
Maar kost het ophalen niet veel meer.
Ik heb het met een goed gevoel gedaan maar voelde mij niet erg nuttig
En een hypotheek gesprek voeren als ik net gegeten heb moet ik ook niet meer doen. Ik heb de helft maar mee gekregen
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:52:40 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94816995
welkom choco! Wat een verrassing was dat!
En hier zitten de broeken met 10 weken ook niet lekker meer hoor. Gelukkig heb ik nog wat grote maten hangen, maar ook die beginnen nu strak te zitten!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94817358
ik ben vandaag 11 weken en ook ik heb nog maar 1 broek die dicht kan met een knoop..de rest sjoemel ik met elastiekje door t knoopsgat :D
pi_94817384
Susie wanneer krijgen we je buik te zien? O+
pi_94818947
Ik heb tot 22wk in mijn eigen kleding gepast. Maar dit is dan ook mijn 1e zwangerschap.
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:07:28 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94820220
Hm tja, Bitterend, hij is wel dikker, maar je ziet ook duidelijk een vetrand/rol zeg maar, dus nog even wachten vind ik :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94820319
Dan moet je gewoon je hand onder je borsten leggen en je buik een beetje strak trekken :o

Maar dat doe ik nooit hoor! :7
pi_94821585
Pfff.. Ik word gebruikt als trampoline. Ze is zo druk dat mijn buik er pijn van doet.
Ze heeft een rave party in mijn buik met dat getrappel :')
pi_94821858
Strak strak in mijn moeders buik buik. Hack ik mij eruit. oid
pi_94821958
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Strak strak in mijn moeders buik buik. Hack ik mij eruit. oid
Zoiets ja. Kolere hej .
pi_94822910
Herkenbaar Tally, ons meisie geeft ook soms echt de indruk dat ze het liefst via de rechterbovenkant van mijn buik eruit wil. Ik heb ook regelmatig een voet oid vast en die moet ik dan echt een beetje tegendruk geven om het niet zo'n pijn te laten doen. Als ik mijn hand dan vlak met enige druk erop leg, trekt ze hem uiteindelijk wel weer een stukje in.
Maar idd kolere af en toe hihi
pi_94823017
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef danic het volgende:
Herkenbaar Tally, ons meisie geeft ook soms echt de indruk dat ze het liefst via de rechterbovenkant van mijn buik eruit wil. Ik heb ook regelmatig een voet oid vast en die moet ik dan echt een beetje tegendruk geven om het niet zo'n pijn te laten doen. Als ik mijn hand dan vlak met enige druk erop leg, trekt ze hem uiteindelijk wel weer een stukje in.
Maar idd kolere af en toe hihi
Bij mij zit ze met haar voetje/voetjes boven mijn schaambeen en voel ik echt de hele tijd stamp stamp stamp.. En daardoor kan ik ook moeilijk lopen omdat het gewoon erg veel pijn doet en zo :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:57:31 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_94827128
dag dames. Ik heb net de kaart van de vorige zwangerschap gevonden en alles eens in een grafiekje gegooid. Conclusie: ik kom veel minder aan dan de vorige keer, maar de baarmoederhoogten van deze keer zijn bijna identiek of zelfs wat eerder in tijd dan de vorige keer. Ik mag mezelf dus geen zorgen meer maken.
Ook grappig: het draaien van stuit naar hoofdligging is rond dezelfde termijn geweest. Benieuwd of het indalen dat ook weer is. Tweede kindjes dalen minder snel in, maar de vorige keer was dat ook pas bij 36 weken...

Verder vandaag op mijn vrije dag veel te veel en veel te hard moeten werken. Ben wel erg blij dat mijn vervanger volgende week begint, dan kan hij gewoon gebeld worden, ben ik daar ook weer vanaf.

En voetjes vastpakken kan nu nog wel, nog even en dan is het weer alleen een knietje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:04:03 #291
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94827588
Ik heb echt nog nooit een voetje vast kunnen pakken, ik voel ook nooit benen. Volgens mij liggen haar voeten ook veelal onderin aan de achterkant en soms aan de zijkant.

Ze was overigens niet gedraaid, zoals ik eerder deze week wel dacht. Ze lag nog keurig met haar hoofdje naar beneden, dat was goed te voelen zei de verloskundige.
pi_94827696
Hier weer een stickertje gekregen. Weer even baby mogen spieken, krijg elke een echo steeds, dat is wel luxe.
Morgen 17 weken, over 3 weekjes alweer de 20 weken echo *O*

Dus ik vraag nog even na ivm met de ct-scan die ik heb gehad toen ik 6 weekjes zwanger was. Reactie was 'O.... Dat staat niet vermeld in het dossier...' :')
Ze gaat even overleggen, misschien is aanvullende echo nodig. Lekkere communicatie zeg in dat ziekenhuis.

Nu maar even bijlezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:08:03 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_94827827
Juud, mijn placenta ligt aan de achterkant en er ligt nog een beentje/voetje niet klem onder mijn ribben. Het kan ook zijn dat het nog twee voetjes zijn, maar dat durf ik niet meer te zeggen. Er komt dadelijk een moment dat ze allebei klemliggen onder mijn ribben. Ben benieuwd of dit ukje dus ook weer geboren gaat worden met een dubbelgevouwen voetje.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:14:31 #294
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94828223
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef mefke79 het volgende:
Juud, mijn placenta ligt aan de achterkant en er ligt nog een beentje/voetje niet klem onder mijn ribben. Het kan ook zijn dat het nog twee voetjes zijn, maar dat durf ik niet meer te zeggen. Er komt dadelijk een moment dat ze allebei klemliggen onder mijn ribben. Ben benieuwd of dit ukje dus ook weer geboren gaat worden met een dubbelgevouwen voetje.
Ow, verrek die van mij natuurlijk aan de voorkant voor een heel groot deel. Grin, daar ben ik helemaal niet meer mee bezig.

Klem onder je ribben, lijkt me niet fijn, ik voel me ribben aan het eind vd dag, als ik teveel heb gedaan. Zelfs douchen verlicht dan maar iets, echt een rotgevoel.
pi_94828352
Ik heb ook een stootkussen aan de voorkant liggen. Ik ben al blij als ik wat voel en dan nog kan onderscheiden of het een voetje of handje is. Een voetje voelt harder naar mijn idee
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:22:16 #296
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94828705
Nienna, heuj, dat had ik even gemist! Enorm gefeliciteerd joh, wat geweldig!! *O*

Nieuwe zwangeren, ook gefeliciteerd! *O*
3!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:27:00 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94829005
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een stootkussen aan de voorkant liggen. Ik ben al blij als ik wat voel en dan nog kan onderscheiden of het een voetje of handje is. Een voetje voelt harder naar mijn idee
In mijn buik voel ik het wel, dan kan ik het idd ook onderscheiden, een handje voelt als een zacht tikje en een schop echt als boink. Ik kan wel de schopjes aan de buitenkant ook voelen, maar niet het voetje zelf.
pi_94829301
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij mij zit ze met haar voetje/voetjes boven mijn schaambeen en voel ik echt de hele tijd stamp stamp stamp.. En daardoor kan ik ook moeilijk lopen omdat het gewoon erg veel pijn doet en zo :')
Elin lag met 1 handje naast r hoofd ingedaald en dan was ze steeds aan t krabbelen met r nageltjes ;( verschrikkelijk gevoel.. kon t eerst niet plaatsen, tot ze dus in de supermanhouding naar buiten kwam en ik die vlijmscherpe nageltjes zag
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:36:27 #299
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94829581
Sticker gekregen, groei begint te minderen nu, maar nog binnen de lijntjes, dus geen reden tot paniek.
Heb niet bij gelezen, ben doodop (mede door een sinds gister ontwikkelde angry birds verslaving)
Tot morgen dames!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:01:47 #300
100412 mefke79
komt goed!
pi_94831359
Kleurdoos, rot gevoel is dat ja. Driekus lag ook met handje naast hoofd tot ze de vliezen braken, toen koos ie eieren voor zijn geld en trok het handje terug. Helaas wel te laat voor zijn oor. Dat zat enorm dubbbel en is dat nog weken blijven zitten. Sterker nog, je ziet het nog steeds een beetje. Een randje oorschelp dat aan die kant gewoon krom gebleven is.

Jeetjejom, binnen de lijnen is goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')