Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Weten de meeste van jullie de hartslag van de baby?
Vorige week tijdens het luisteren van het hartje dacht de vlos dat we een meisje kregen. Hartslag was 150. Vond het wel grappig om te horen. Nu was ik benieuwd of jullie dat ook weten.
Ja Mikael en Leander zaten allebei op 160. Dus hecht er ook niet veel waarde aan. Maar vond het wel geinig dat ze meteen zei: Oh hartslag 150, word denk ik een meisje!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.
Haha, nouja ik laat het maar als 'plausibel' waarderen, haha!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef Aventura het volgende:
Het is echt de baby hoor! geloof me nou maar
We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bentquote:
Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:56 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bent![]()
toen die vrouw hier was liet het conserveringsmiddel ruiken, ik dacht "ah dat overleef ik wel"quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritantIk vind MvM een zeer goed initatief, maar het is inderdaad wel even een werkje.
Veel succes!
Haha is goed. Ik denk zelf dat ie de 18 komt. Dus 1 dag te laat. De oudste was precies op tijd. De jongste 10 dagen te laat. We zullen zien. Datumtweeling is ook leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpen![]()
Wij 18 mei!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel spannend dan, wanneer mag jij voor de 20-weken echo? Wij 2 mei
Lekker warm douchen, of in bad (als je dat hebt) of een kruikje en wat thee. En liggen ipv zitten helpt ook...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Aventura het volgende:
Vandaag wederom een keiharde buik. En dat terwijl ik de halve dag thuis heb gewerkt. Had nog wel een afspraak buiten de deur om half 5, maar die heb ik net afgebeld. Dat voelde goed! Dat ik dat gewoon deed. Het bedrijf waar ik werk draait gewoon door, ook zonder dat ik over mijn grenzen heen ga. Nu even letterlijk op adem komen, ik hijg helemaal van de inspanning.
Foto??quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa dat ga ik doen .Ik heb sinds donderdag een nieuwe bank.
Lekker hoog en stevig, gemaakt om te loungen. Elke zwangere zou zo'n bank moeten hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |