abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:03:00 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802975
Het is echt de baby hoor! geloof me nou maar :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:08:52 #252
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94803181
Gefeliciteeerd Chocolateaddict!

En Nienna gefeliciteerd!!

Vanmorgen (vandaag 30 wkn) groei echo gehad. Ze is 29 weken :). Volgens de echografiste mooi binnen de normale normen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_94804061
Weten de meeste van jullie de hartslag van de baby?
Vorige week tijdens het luisteren van het hartje dacht de vlos dat we een meisje kregen. Hartslag was 150. Vond het wel grappig om te horen. Nu was ik benieuwd of jullie dat ook weten.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_94804137
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Weten de meeste van jullie de hartslag van de baby?
Vorige week tijdens het luisteren van het hartje dacht de vlos dat we een meisje kregen. Hartslag was 150. Vond het wel grappig om te horen. Nu was ik benieuwd of jullie dat ook weten.
Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94804204
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat bakerpraatje is hier al vaker vergeleken en er was geen peil op te trekken. Mijn jochie zat ook op 150.
Ja Mikael en Leander zaten allebei op 160. Dus hecht er ook niet veel waarde aan. Maar vond het wel geinig dat ze meteen zei: Oh hartslag 150, word denk ik een meisje!!
pi_94804700
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef Aventura het volgende:
Het is echt de baby hoor! geloof me nou maar :P
Haha, nouja ik laat het maar als 'plausibel' waarderen, haha!

De hartslag van mijn kindje is altijd zo'n 160 ofzo. Geen idee nog wat het wordt :P
Tralalalaaa
pi_94804797
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Geen idee nog wat het wordt :P
We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bent :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:01:54 #258
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94804993
2 weken terug was hartslag 160, vorige week weet ik niet en nu was het 149.

Mijn VK voorspelde net dat het een knul wordt die tussen de 7 en 7,5 pond weegt.

Wij weten niet wat het wordt; veel mensen kijken naar hoe ik draag en voorspellen een meisje.

Ik heb echt geen idee; ik ga het wel zien als het er uitkomt.

Verder was de check up weer helemaal goed; bloeddruk ietsjes hoger: 130 over 75. Verder ligt de baby echt al goed met het hoofdje vast in het bekken en verder merkte de VK ook wel dat baby en ik een strijd voeren om het middenrif; kleine duwt billen daar heel hard in en ik wil graag nog een beetje ademruimte.

Ach we gaan het allemaaaaaaaal wel zien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94806900
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:56 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

We lopen ook gelijk op. Ben 1 dag verder dan jij bent :D
Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpen :P ;)
Tralalalaaa
pi_94808840
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef J-net het volgende:

[..]

Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritant ;) Ik vind MvM een zeer goed initatief, maar het is inderdaad wel even een werkje.
Veel succes!
toen die vrouw hier was liet het conserveringsmiddel ruiken, ik dacht "ah dat overleef ik wel"

nu zit er plas in.....doe ik het open voor nog een plas....man man wat een geur!!! ik ging bijna over mijn nek.... :r

Aventura: ik zou ook schrikken...gelukkig zijn hier zoveel mensen die het al eerder hebben mee gemakt :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94809717
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we nog een wedstrijdje doen wie het eerste gaat werpen :P ;)
Haha is goed. Ik denk zelf dat ie de 18 komt. Dus 1 dag te laat. De oudste was precies op tijd. De jongste 10 dagen te laat. We zullen zien. Datumtweeling is ook leuk :Y
pi_94810905
Nou ik denk dus dat het 2 weken te vroeg komt, haha :P
Tralalalaaa
pi_94812055
Tja dat kan ook. We hebben hier ook maar een gok datum. De vlos wist het niet helemaal zeker. Rond de 20 weken echo kon ze meer zekerheid geven. Dus misschien word het allemaal ook nog wel weer anders!!
pi_94812400
Wel spannend dan, wanneer mag jij voor de 20-weken echo? Wij 2 mei :)
Tralalalaaa
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:06 #265
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94812733
Ik heb weer een stickertje verdiend, vandaag exact 31 weken zwanger. *O*
Bloeddruk was 120/75, mijn HB was 7.9. Erg goed dus, ik blij... :)
Hoogte van mijn BM zat de vorige keer op 1/4 tussen navel en borstbeen en nu op 1/3, dus weer volgens schema gegroeid.
Mijn gewicht zit op +7, maar daar ga ik me niet meer mee bezig houden. Ik let op wat ik eet en het stijgt gelukkig maar heel langzaam en voor de rest wijst alles erop dat mijn lijf het gewoon goed doet.

Ook nog over mijn pijn in de buik rondom maag en aan de achterkant gehad. Ik moet gewoon kalmer aan doen, goed letten op mijn houding en hoe ik beweeg en even iets doen, dan rusten en dan nog iets doen, niet te lang achter elkaar doorgaan. Daar was ik al een weekje mee begonnen en dat helpt ook idd wat.

Na thuiskomst kwam mijn mams fijn even helpen op mijn vrije dag. Samen de keukenkasten en koelkast opgeruimd en gesopt. Heerlijk!

Nu lekker op de bank, met wat thee en fruit, eens even bijlezen......

@TAP, dat is je ukje!!! *O*
Je darmen zitten daar heul niet meer joh.... ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:52 #266
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_94812777
Ik heb dit keer ook niet meegedaan aan MvM, al heb ik daar nu wel een beetje spijt van. Maar ik weet nog van de vorige keer hoe misselijk ik was van die geur.

Verder voel ik me nu echt goed, eindelijk! Niet meer zo moe, zin om dingen te doen (kinderkamer!!) en genietend van mijn buik! O+ Het bewegen wordt steeds flinker en het zal niet lang duren voordat het echt soms pijn gaat doen, maar wat blijft het toch bijzonder!
Ik heb wel 's avonds enorm last van mijn 'bovenbuik', aan een kant. Het zullen wel banden zijn, er helpt weinig tegen.
En de naam, we zijn er uit denk ik! Nu nog een kaartje kiezen/ maken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_94812905
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel spannend dan, wanneer mag jij voor de 20-weken echo? Wij 2 mei :)
Wij 18 mei!
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:23:59 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94813097
Ow ja, we hebben een proefdruk van het geboortekaartje binnen, zo-onwijs-mooi-erg-blij-mee. *O*
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:27:00 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94813243
Vandaag wederom een keiharde buik. En dat terwijl ik de halve dag thuis heb gewerkt. Had nog wel een afspraak buiten de deur om half 5, maar die heb ik net afgebeld. Dat voelde goed! Dat ik dat gewoon deed. Het bedrijf waar ik werk draait gewoon door, ook zonder dat ik over mijn grenzen heen ga. Nu even letterlijk op adem komen, ik hijg helemaal van de inspanning.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:32:31 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94813482
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Aventura het volgende:
Vandaag wederom een keiharde buik. En dat terwijl ik de halve dag thuis heb gewerkt. Had nog wel een afspraak buiten de deur om half 5, maar die heb ik net afgebeld. Dat voelde goed! Dat ik dat gewoon deed. Het bedrijf waar ik werk draait gewoon door, ook zonder dat ik over mijn grenzen heen ga. Nu even letterlijk op adem komen, ik hijg helemaal van de inspanning.
Lekker warm douchen, of in bad (als je dat hebt) of een kruikje en wat thee. En liggen ipv zitten helpt ook... ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:35:51 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94813613
Jaaaa dat ga ik doen .Ik heb sinds donderdag een nieuwe bank.
Lekker hoog en stevig, gemaakt om te loungen. Elke zwangere zou zo'n bank moeten hebben!!
pi_94813671
Lekker warm douchen inderdaad! Altijd fijn na een lange werkdag...

Morgen ga ik in de duimstand dat mijn verlof-afbouw-idee doorgang vindt!
pi_94813839
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa dat ga ik doen .Ik heb sinds donderdag een nieuwe bank.
Lekker hoog en stevig, gemaakt om te loungen. Elke zwangere zou zo'n bank moeten hebben!!
Foto??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:45:29 #274
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94814085
Linda, een jongetje!! Wat leuk! *O*

KD, wat een mooie en duidelijke echo... wow! O+

Nienna, gefeliciteerd *O* met jullie meisje en wat een mooie naam! O+

Ik zag ook nog een paar nieuwe zwangeren voorbij komen... gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

Wij hebben afgelopen maandagavond een pretecho laten maken bij Babyview O+ ... we hebben de foto's nog niet ingescand, dus die volgen nog... maar het was weer genieten!! Later meer hierover... ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94814151
Welkom choco
TAP dat klinkt als jullie kindje hoo je darmen zitten nu een stuk hoger
Cyntiaa hopelijk mag je gaan afbouwen

Ik heb wel mee gedaan met mvm vond de geur niet eens zo heel erg maar heb toen in het z-huis gelegen en hoefde niet zovaak te plassen dus of ze veel aan mij hebben gehad betwijfel ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')