abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94751140
Och daar gaat mn baarmoeder helemaal van rammelen. Mn eierstokken hebben vakantie ;)
Fijn die positieve verhalen te horen hoor! Wat een heerlijke foto TM!

Ik probeer me ook af te sluiten voor de negatieve verhalen. Je weet toch nooit hoe het lopen gaat.
Ach dat bevallen, kom maar op :D
Als ze maar met die hechtnaald, catheters, ruggenprikken en scharen uit de buurt blijven :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:40:12 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94751173
Wat lief dat je daar naar vraagt Juud! Mijn motto 'de aanlegger wint' heeft mij inderdaad de overwinning gebracht :). We zijn er nog niet helemaal, maar Saar krijgt alleen maar mijn eigen melk en geen bijvoeding, en daar ben ik zo blij mee! Ze was in het begin echt te moe (typisch voor te vroeg geboren kindjes) om goed te drinken uit mijn borst en de melkproductie kwam pas heel laat op gang, was de eerste week echt druppelwerk. Maar nu gaat het met grote sprongen vooruit. Ik kolf de voedingen die ze dan in een flesje krijgt en ik leg haar nu ook steeds vaker aan (bijna de helft van de voedingen), en dat gaat ook steeds beter. Dit weekend wilde ze zelfs zomaar ineens zonder tepelhoedje drinken *O*. Kortom: wat ik zo graag wilde, haar zelf voeden, lukt gewoon!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:40:40 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94751183
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef Sannne het volgende:
Och daar gaat mn baarmoeder helemaal van rammelen. Mn eierstokken hebben vakantie ;)
:D
pi_94751235
Wat goed TM!! :D
pi_94751273
Oh TM wat een plaatje is het toch O+ En dan die blonde haartjes!!

Ik heb altijd gedacht dat mijn moeder thuis bevallen is, hoor ik vorige week ineens dat ze beide keren in het ziekenhuis is bevallen :o Ik weet eigenlijk niet eens meer of dit poliklinisch was, of dat ze is ingeleid want mijn zusje en ik zijn allebei 2 weken langer blijven zitten.
Nou ja, ze komt straks, zal ik het eens aan haar vragen. Als mijn vergiethoofd het niet vergeet :@
pi_94751302
Post its? ;)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:49:13 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94751370
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef twentemeisje het volgende:
Wat lief dat je daar naar vraagt Juud! Mijn motto 'de aanlegger wint' heeft mij inderdaad de overwinning gebracht :). We zijn er nog niet helemaal, maar Saar krijgt alleen maar mijn eigen melk en geen bijvoeding, en daar ben ik zo blij mee! Ze was in het begin echt te moe (typisch voor te vroeg geboren kindjes) om goed te drinken uit mijn borst en de melkproductie kwam pas heel laat op gang, was de eerste week echt druppelwerk. Maar nu gaat het met grote sprongen vooruit. Ik kolf de voedingen die ze dan in een flesje krijgt en ik leg haar nu ook steeds vaker aan (bijna de helft van de voedingen), en dat gaat ook steeds beter. Dit weekend wilde ze zelfs zomaar ineens zonder tepelhoedje drinken *O*. Kortom: wat ik zo graag wilde, haar zelf voeden, lukt gewoon!
Wow, wat goed zeg, hulde!!! Wat een doorzettingsvermogen heb jij, en met goed resultaat.
Dan zal het vast niet lang duren voordat ze alles zelf kan drinken, groeien en wat sterker worden is alles wat er nodig is volgens mij, dat moet op mamamelk wel lukken. ;)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:56:59 #108
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94751574
Mijn moeder is 3 keer thuis bevallen; van mij in 6 uur en 30 minuten (ben de oudste) en ze had 4 hechtingkjes.
Van broertje onder mij ook iets van 6 uur en mijn jongste broertje iets van 3 uur.
Daar weet ik verder niet van hoe het zit met herstelborduurwerk.

Op zich heb ik net zulke goede zwangerschappen als mn moeder, was ook net zo snel zwanger als mn moeder.
Mijn moeder is de eerste 2 keer op de uitgerekende datum bevallen en dat was direct op een verjaardag van een familielid. Ze was zondag jarig, maar ik loop nog met een dikke toeter; dus het zal wel uitgereknde datum worden. Hoewel de verloskundige vermoed dat het wel eens wat eerder kan komen omdat het al zover is ingedaald.
Nu nog niets van te merken, behalve al 3 dagen soort pijnlijk gevoel in buik dat je hebt als je ongesteld bent. Niet krampen enzo maar gewoon de beursheid die er dan is van het samentrekken van je baarmoeder als je ongesteld bent.
Na ja we zien het wel. We gaan zo ffies de kinderwagen in elkaar zetten.

Paar maanden terug ik tegen mn man; de eerste week kan de kleine wel in de kinderwagen in onze kamer slapen, dan hoeven we geen wiegje. Nee dat kon niet, vieze wielen in je kamer bla di bla di bla.
Komt ie zaterdag thuis, heeft ie met een college gesproken die net papa is geworden, zegt ie 'ja de eerste week kunnen we ook de kinderwagen in de kamer zetten, want die is dan nog niet gebruikt'
Ik zo van 'dat zei ik maanden terug al en toen wilde je dat niet'. Keek ie me aan of k terstond water in vuur veranderde hihi. Maar okay ik vind het goed hoor ;)

Heerlijk die hormenen ;) Op zich val ik wel mee volgens mijn man en ben ik niet in een monster veranderd. Ook wel eens fijn om te horen. En hij is blij dat ik tot nu toe nog steeds gewoon alles doe; stofzuigen, dweilen, boodschappen etc etc. Meeste van de vrouwen van zijn collegae zijn daar al vrij snel mee gestopt ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94752068
Oooohhh TM wat een dotje! En wat fijn dat de BV goed gaat!

Sannne, ze moeten idd met al die meuk maar uit mn buurt blijven. Ik bedoel, inknippen, het idee alleen al :'(
Mijn broer is 2 weken te vroeg geboren, ik 3 weken te vroeg en mn broertje 5 weken te vroeg. De geboorte van mn broertje was in het ziekenhuis (want hij was wel erg vroeg, moest ook in een couveuse), mn broer en ik zijn thuis geboren.

Mn schoonzus was dus wel ingescheurd en zij voelde het wel... dat soort verhalen wil ik dus niet horen, haha! Ik hoop echt dat ik niet inscheur of inderdaad dat ik er niks van voel!
Tralalalaaa
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:42:01 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94752992
mijn moeder is van mijn zus en mij beide te vroeg bevallen ( 5 en 2 weken), mijn schoonmoeder van alledrie, en mijn zus ook van alledrie...
zelf de eerste keer dus bijna 4 weken te vroeg, en maar 1 klein hechtinkje na een stortbevalling...
ik durf nog wel 10 keer bevallen.. (ondanks dat een weeenstorm echt geen pretje is).
en de tip van Mef; dat is echt de beste; probeer gewoon alles te laten gebeuren, ontspannen....

en ik wil ook ff zeggen dat ik het zooooo fijn vind TM, dat het voeden zo goed gaat!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94753180
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Maar daar merk je helemaal niks van hoor. Het hechten was hier wel ff pijnlijk maar ja dan hbe je je verse beeb vast en denk je er eigenlijk niet bij na!
Tijdens merk je er niks van nee. Achteraf echter :X :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:02 #112
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94753190
TM, wat een dotje!!!! En *O* *O* *O* *O* dat het met BV toch gaat lukken! De aanlegger wint inderdaad!

Mijn moeder heeft van mij een helse bevalling gehad (van maandagnacht tot vrijdagmorgen, is misschien ook wel de reden dat ik enig kind ben B-) ) Jorja was bij mij een spoedks, maar heb wel 22 uur weeën gehad. Ik ben bang dat mijn genen van de lange bevallingen zijn. Maar you never know natuurlijk!

Oh ja, en meldt zonder boeiende info!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:50:44 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94753290
die ene hechting heb ik ook niets van gemerkt; maar idd, de dagen erna was het heeeeel irritant :)
gelukkig had ik een heeeeeel lieve VK (die jullie allen kennen) die mij werkelijk heeft 'verlost' van dat venijnige touwtje..
(was ook het enige waar ik postpartum last van had... naast onwijze tepelkloven ;))
pi_94753363
Ik heb overigens de meeste pijn, nu nog steeds, van het niet meer kunnen ontspannen van mijn bekkenbodem nadat er zoveel druk op heeft gestaan. Dus niet alleen scheuren en hechtingen doen pijn.

Tot zover mijn opbeurende praatje :')
The way you rock'n'roll
pi_94753503
Hier een flinke knip, vacuum en hechtingen, maar ik doe het zo weer opnieuw!! Binnen 8 uurtjes na de eerste wee bevallen (wel ingeleid, maar geen weeënstorm) en alleen de eerste week was wat ongemakkelijk ;) maar in die week heb je ook je kraamhulp!

En de tip van Mefke inderdaad, probeer, hoe lastig ook, te ontspannen! Dat heeft bij mij wel voor vlotte ontsluiting gezorgd (mede mogelijk gemaakt dankzij Remifentanil :P)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:59:43 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94753565
pfff van mij mag het de volgende keer wel iets rustiger; hier 1 uur en 48 minuten na de eerste wee (die direct volgde na het breken van de vliezen, wat spontaan gebeurde zonder voorwerk).
pi_94753567
Al (3) mijn vriendinnen zijn in 2010 bevallen en ik heb daardoor 2 voorbeelden hoe het niet moet (na zwaar lichamelijk verval, toch nog tot ruim 41 weken door laten lopen om er een spoedkeizersnee van te maken, de 2e had een totaalruptuur) en 1 voorbeeld hoe het wel moet (op de uitgerekende datum binnen 7 uur bevallen).
Ik ga voor de laatste :+
pi_94753674
Sannne, dat je de heggescharen etc verre van je wil houden, snap ik heel goed, maar die ruggeprik kom je misschien te heroverwegen.
Ik hoefde ook niet zo nodig. Dacht ik. Toch gehad en ik vond m de bom. Een van de beste dingen die me tijdens de bevalling overkomen zijn (de pethidine staat ook hoog op de lijst :)).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94754150
Bluh vind hem doodeng :D
Ben echt niet bang voor pijn maar prikken en stekende voorwerpen.. Yak!
pi_94754278
Niet bijgelezen, want ben nog behoorlijk wiebelig...

Onze dochter besloot 1 april niet af te wachten en is afgelopen zaterdagnacht 26 maart om 01.36 geboren.
Weeën begonnen vrijdagavond om half 9...ik had eerst niet door dat het echt begonnen was. Het werd snel heftiger en om half 12 hebben we het ziekenhuis gebeld, half 1 waren we in het ziekenhuis, bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben. Direct klaargemaakt voor de keizersnee en om 01.36 uur was ze er dan:

Marinde Renée, 47 cm en 2645 gram.
(tweede naam is een vernoeming naar mijn vorig jaar overleden vader René)

Ik ben gister weer thuis gekomen, het is me ontzettend mee gevallen, maar ben nog wel erg wiebelig. Dus tot zo ver even mijn update...fotootje volgt zodra ik me nog wat beter voel.

Oh ja...1 dag BV geprobeerd...te kleine...teruggetrokken tepels plus veel pijn dus toch besloten over te stappen op FV en daar doet ze het heel goed op! Wij zijn hartstikke verliefd !!
pi_94754393
Och Nienna!! Wat een varrassing!! Toch zomaar lekker haar eigen geboortedatum uitgekozen, wat zal dat even een omschakeling geweest zijn!
Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! *O* Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voortaan met zn 3tjes! Ik wens je een hele fijne kraamtijd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94754400
Gefeliciteerd Nienna!! Wat fijn dat ze er al is!! En wat een kleintje O+
Veel geluk samen!
pi_94754460
En een broertje voor Lotte *O* Wat gaaaaaf!!

En een prachtig mooi kindjekloontje in t buuksken van KD! Zó fijn! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:27:31 #124
238474 Jeetjejom
pi_94754611
Nienna!!! Gefeliciteerd met je meisje zeg! Geniet er lekker van, rust goed uit en laat je lekker verwennen!
Jouw warmte is genoeg
pi_94754612
Oooh Nienna wat een verrassing! O+ En wat een haast had ze zeg!
Mooie namen hebben jullie gekozen!

Geniet lekker van jullie moppie en ik ben uiteraard heeeeeeel nieuwsgierig naar de foto. :*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:28:11 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94754649
oh Nienna! Van harte gefeliciteerd! Ik kijk uit naar de foto! Wat een prachtige naam en mooie verwijzing!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94754678
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Nienna!!!! Geniet, geniet, geniet! *O*
Tralalalaaa
pi_94754823
Van harte met de geboorte van jullie dochter, Nienna! *O* Geniet van jullie kraamtijd!
pi_94755040
Nienna, je meisje had duidelijk zin om bij jullie te zijn! Van harte gefeliciteerd *O*
The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:38:35 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94755050
Nienna, gefeliciteerd! *O*
pi_94755143
*O* Gefeliciteerd Nienna! *O*

*O* een broertje voro Lotte *O*

O+ O+ Prachtige echo KD! :Y O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94755305
:o OMG, wat doe ik in de top 5?? :o
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:45:47 #133
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94755312
Gefeliciteerd Nienna!
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94755405
gefeliciteerd Nienna, mooie naam heeft je meiske :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:57:20 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94755730
gefeliciteerd Nienna!
in de haak.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:04:01 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94755971
Van harte Nienna.

Kom net terug van ziekenhuis. Ga ws. Meedoen met een onderzoek naar het beste beleid van behandelen van zwangeren met essentiele hoge bloeddruk. Ik kan in de groep komen waarbij mijn bd met medicijnen rond de 85 gehouden wordt. Of ik kom in de groep die de bd laat gaan tot 100 en dan kijkt wat het beste is. Nadeel van methode 1, die bv in Canada standaard is, is dat kind lichter blijft. Nadeel van methode 2 is dat er eventueel alsnog complicaties bij moeder kunnen ontstaan. Ik twijfel nog of ik meedoe. Als ik niet meedoe, hangt het van mijn arts af wat er gebeurt. Maar in nl hebben artsen meestal de passieve houding, geen pillen dus.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:08:41 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94756129
Oja, mijn onderdruk was 95. De vp legde uit dat ik tot nu toe een zgn mid pregnancy dip heb gehad, maar dat nu mijn ware bd weer de kop opsteekt. Echter, voor mij is dit normaal en nog geen reden tot alarm.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:12:00 #138
238474 Jeetjejom
pi_94756236
Aventura, lijkt me moeilijk om de beslissing te moeten maken. Waar gaat je gevoel zelf naar uit?

Heb ik hier trouwens al gemeld dat ik helemaal hoteldebotel ben van de Isoki Petite Travellers:

Ik ben niet zo iemand die graag met luiertassen sleept, dus dit is voor mij een ideale oplossing!
Jouw warmte is genoeg
pi_94757731
*O* Nienna, van harte gefeliciteerd!! en wat een mooie naam voor je dochtertje!! *O*
pi_94757751
Nienna! Gefeliciteerd! Een meisje O+ Wat leuk O+

Jeetjejom we staan nu in de top 3 :o ;)

Hier, behalve verbouwingen van binnen, geen nieuws :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:58:51 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94757790
NIenna gefeliciteerd *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:03:40 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94757968
Nienna gefeliciteerd met Marinde! Ze is er *O*. Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid toe met jullie nieuwe gezinnetje!!

De begin-april-baby's willen kennelijk graag in maart geboren worden ;) .
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:33 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_94757994
Nienna, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_94759212
Gefeliciteerd Nienna!

Wat leuk, een zoon voor Linda en broertje voor Lotte *O* jongetjes zijn echt heel leuk

oh KD wat een mooie duidelijke echo, echt al een mini mensje te zien O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94759410
nienna daar is jullie meisje gewoon al!
van harte! heel veel geluk met elkaar (en mooi haar tweede naam :*)

tm wat een mooi plaatje heb je daar gebakken zeg!
pi_94759592
ooooooooooooh Nienna en Nienna-man, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje! O+ *O* *O*
ze kon niet wachten om bij jullie te zijn :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:46:07 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94759699
Nienna van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Marinde!!! wat leuk!

ben heeeeeel benieuwd naar de schoonheid in kwestie (L)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:48:41 #148
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94759789
Nienna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marinde!
Leuke naam, erg orgineel, komt niet zo vaak voor volgens mij.

Geniet ervan de komende tijd! :)
pi_94759952
Nienna daar is ze al. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter

@tm wat goed dat je zo doorzet en fijn dat jullie meid het er goed op doet
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:21:36 #150
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_94760935
Gefeliciteerd met Marinde. *O*

KD, mooie echo! O+

tm, wat fijn dat het goed gaat met de bv. Het geven van is bv heel goed voor een moeder met MS, het werkt beter dan remmende medicijnen. Bron :)

Hier weinig te melden, net begonnen met MvM, geen klachten op wat vermoeidheid na, maar dat laatste kan ook komen doordat Annicka een stuk of 5 keer over haar nek ging gedurende de nacht. :O Had wel een bloeding, weer schrikken natuurlijk, maar was een gesprongen adertje. Ik ken het nog wel van Annicka.

[ Bericht 6% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 29-03-2011 14:29:44 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')