Mijn moeder is 3 keer thuis bevallen; van mij in 6 uur en 30 minuten (ben de oudste) en ze had 4 hechtingkjes.
Van broertje onder mij ook iets van 6 uur en mijn jongste broertje iets van 3 uur.
Daar weet ik verder niet van hoe het zit met herstelborduurwerk.
Op zich heb ik net zulke goede zwangerschappen als mn moeder, was ook net zo snel zwanger als mn moeder.
Mijn moeder is de eerste 2 keer op de uitgerekende datum bevallen en dat was direct op een verjaardag van een familielid. Ze was zondag jarig, maar ik loop nog met een dikke toeter; dus het zal wel uitgereknde datum worden. Hoewel de verloskundige vermoed dat het wel eens wat eerder kan komen omdat het al zover is ingedaald.
Nu nog niets van te merken, behalve al 3 dagen soort pijnlijk gevoel in buik dat je hebt als je ongesteld bent. Niet krampen enzo maar gewoon de beursheid die er dan is van het samentrekken van je baarmoeder als je ongesteld bent.
Na ja we zien het wel. We gaan zo ffies de kinderwagen in elkaar zetten.
Paar maanden terug ik tegen mn man; de eerste week kan de kleine wel in de kinderwagen in onze kamer slapen, dan hoeven we geen wiegje. Nee dat kon niet, vieze wielen in je kamer bla di bla di bla.
Komt ie zaterdag thuis, heeft ie met een college gesproken die net papa is geworden, zegt ie 'ja de eerste week kunnen we ook de kinderwagen in de kamer zetten, want die is dan nog niet gebruikt'
Ik zo van 'dat zei ik maanden terug al en toen wilde je dat niet'. Keek ie me aan of k terstond water in vuur veranderde hihi. Maar okay ik vind het goed hoor
Heerlijk die hormenen

Op zich val ik wel mee volgens mijn man en ben ik niet in een monster veranderd. Ook wel eens fijn om te horen. En hij is blij dat ik tot nu toe nog steeds gewoon alles doe; stofzuigen, dweilen, boodschappen etc etc. Meeste van de vrouwen van zijn collegae zijn daar al vrij snel mee gestopt
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~