Ze snapt het concept baby misschien nog niet, maar Lotte weet wel waar de baby is, als je dat vraagt. En hij krijgt ook regelmatig een aai of een kusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
aahhhh zo lief!!! vind het zo leuk voor jullie
Evie is nog iets te jong om te beseffen dat er een broertje of zusje komt denk ik..
en mama dr buik is nou ook nog niet overdreven zichtbaar....
misschien aan het einde van de zwangerschap toch Evie maar er een beetje op proberen voor te bereiden...
hihi, Lottepetot.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en Linda! Wat tof een broertje voor Lottepetot
Middelste valt af, de rest zijn natuurlijk regelrechte kanshebbersquote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Heinrich![]()
Klaus![]()
Bernard![]()
echt sorry, dit is te flauw voor woorden, ik ga maar eens mijn bedje in, lijkt me verstandig...
Even heel snel, want ik hoor hier al lang niet meer. "niet leuk wordt" zo heb ik het eerlijk gezegd niet ervaren. Wel dat het pijn deed hoor, en leuk is misschien niet het goede woord, maar ik vond het ook niet, niet leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef J-net het volgende:
Ik ben vrij rustig onder de bevalling; ik weet dat het heel veel pijn gaat doen, ik weet dat her niet leuk wordt.
Maar daar merk je helemaal niks van hoor. Het hechten was hier wel ff pijnlijk maar ja dan hbe je je verse beeb vast en denk je er eigenlijk niet bij na!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
KD, mooie echo!!
Mijn moeder belde me gisteren en we hadden het even over bevallen. Zij is dus geen enkele keer (3 kinderen) uitgescheurdIk hoop ook zo'n mazzel te hebben! Want dat is eigenlijk het enige waar ik me druk om maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik het ook ervaren (bij een totaalruptuurtje zal dat waarschijnlijk andere koek zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar daar merk je helemaal niks van hoor. Het hechten was hier wel ff pijnlijk maar ja dan hbe je je verse beeb vast en denk je er eigenlijk niet bij na!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef Sannne het volgende:
Och daar gaat mn baarmoeder helemaal van rammelen. Mn eierstokken hebben vakantie
Wow, wat goed zeg, hulde!!! Wat een doorzettingsvermogen heb jij, en met goed resultaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef twentemeisje het volgende:
Wat lief dat je daar naar vraagt Juud! Mijn motto 'de aanlegger wint' heeft mij inderdaad de overwinning gebracht. We zijn er nog niet helemaal, maar Saar krijgt alleen maar mijn eigen melk en geen bijvoeding, en daar ben ik zo blij mee! Ze was in het begin echt te moe (typisch voor te vroeg geboren kindjes) om goed te drinken uit mijn borst en de melkproductie kwam pas heel laat op gang, was de eerste week echt druppelwerk. Maar nu gaat het met grote sprongen vooruit. Ik kolf de voedingen die ze dan in een flesje krijgt en ik leg haar nu ook steeds vaker aan (bijna de helft van de voedingen), en dat gaat ook steeds beter. Dit weekend wilde ze zelfs zomaar ineens zonder tepelhoedje drinken
. Kortom: wat ik zo graag wilde, haar zelf voeden, lukt gewoon!
Tijdens merk je er niks van nee. Achteraf echterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar daar merk je helemaal niks van hoor. Het hechten was hier wel ff pijnlijk maar ja dan hbe je je verse beeb vast en denk je er eigenlijk niet bij na!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |