En dat kan dus ook. Niet zeiken, maar gewoon verpatsen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik had er 2 jaar geleden ook 1 gewonnen. Nog net op het oude adres. Op MP gezet voor ¤175 en was hem meteen kwijt.
Ja, wat moet je er anders mee.
Handige fiets, valt tenminste beetje op als je hem op het station neerzet.quote:
Juist wel, allemaal van die gestresste types die aan de stadse drukte willen ontsnappenquote:
Nederland-Spanje? Heb ik iets gemist? We hebben toch al jaren niet meer tegen elkaar gevoetbald?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik heb vorig jaar een knaloranje fiets gewonnen bij een prijsvraag over het Legioen. Bij een EK of WK is dat ding wel leuk om laveloos mee naar huis te rijden, maar goed dat is elke twee jaar. Hij staat sinds Nederland-Spanje in de schuur.
Jij hebt zeker iets gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nederland-Spanje? Heb ik iets gemist? We hebben toch al jaren niet meer tegen elkaar gevoetbald?
http://www.politie.nl/klp(...)gewapendeoverval.aspquote:Fiets dader
De dader reed op een fiets van de nationale postcodeloterij en kwam vanuit een brandgang aan de Vlaskruid de straat oprijden. Vanaf daar reed hij naar een aangrenzende straat, de Duifkruid. Verder komen die postcodeloterij fietsen veel voor in Zeewolde. Ongeveer een jaar geleden zijn er ruim 1500 exemplaren gewonnen door de deelnemers uit Zeewolde. Mogelijk dus ook door de dader of één van zijn familieleden.
Meneer van harte u heeft een prijs gewonnen! 1200 stuks dakpannen!! de vernieuwde hollandse dakpan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef zatoichi het volgende:
WTF ik ga ook een loterij beginnen en alleen maar kutprijzen uitdelen; lachen man!
De postcodeloterij; epic trolwin
Een Postcodeloterij-folder, maar dan met trappers. Kun je er nog een vermogen voor uittrekken om dat ding uiterlijk te fatsoenneren.quote:
Niet als de hele wijk zo'n fiets heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Handige fiets, valt tenminste beetje op als je hem op het station neerzet.
Zelf heb ik ook een gele fiets
Ik dacht nog dat het wel handig is omdat je zo'n fiets probleemloos onbeheerd met het sleuteltje in het slot achter kunt laten op het station, maar ja, er zíjn dus figuren die zich verlagen door zoiets als vluchtfiets te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/klp(...)gewapendeoverval.asp
Heeft tenminste iemand er plezier van
*grijns* Of 1200 gekleurde floppy disks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Meneer van harte u heeft een prijs gewonnen! 1200 stuks dakpannen!! de vernieuwde hollandse dakpan!
als je al jaren met 16 loten meespeelt heb je die fietsen al bijna zelf betaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Iemand die met 16 loten meespeeltIk heb geen idee hoe duur die fietsen zijn, maar als je 4 of meer wint zul je er toch wel kansspelbelasting over moeten gaan betalen, oftewel 29% van de (showroom)waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |