Dan is het dus extra zuur dat als je iets wint, het rommel is. Daar mag je best over klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef Codiac het volgende:
[..]
Loterij = heel veel niets, dan heel veel rotzooi en een paar echt goede/hoge prijzen. Dat weet iedereen toch?
Zoek ander de definitie eens op van loterij ...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan is het dus extra zuur dat als je iets wint, het rommel is. Daar mag je best over klagen.
Moet je dan elke week gaan kijken of de prijzen wel leuk zijn, gaan opzeggen en weer meedoen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zoek ander de definitie eens op van loterij ...
Je bent toch een IDIOOT als je meedoet aan een loterij en alleen maar topprijzen te winnen? Of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan is het dus extra zuur dat als je iets wint, het rommel is. Daar mag je best over klagen.
Mensen die eisen stellen aan oplichtingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moet je dan elke week gaan kijken of de prijzen wel leuk zijn, gaan opzeggen en weer meedoen?
Ik vind dat je best iets van een loterij mag verwachten.
Wat is er rommel aan een prima fiets?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou. Het is nogal logischquote:Op maandag 28 maart 2011 15:14 schreef Codiac het volgende:
[..]
Je bent toch een IDIOOT als je meedoet aan een loterij en alleen maar topprijzen te winnen? Of ligt dat aan mij?
Ordeel zelfquote:Op maandag 28 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er rommel aan een prima fiets?
Verhuren aan toeristen. Het is een boerderij - vast wel gekken die dat willenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De geldprijzen zijn bij de postcodeloterij niet belastingvrij, maar ik heb het even opgezocht en de prijzen in natura betalen zijn dat wel. Dus er is helemaal geen reden dat ze zo moet zeuren, zet die fietsen desnoods op Marktplaats.
Met dezelfde moeite geef je de winnaars gewoon geld. Of een fatsoenlijke fiets die niet uit een circusact komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ok, duidelijk man. Wat zegt dit nu over het feit dat het rommel is dan ?
Daar komen geen toeristenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Verhuren aan toeristen. Het is een boerderij - vast wel gekken die dat willen
Fietsen, wat moet ze nou met fietsen, ze heeft er al 3 ... geld heeft ze ook, ze zit tenslotte in een huis van 6 ton.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Met dezelfde moeite geef je de winnaars gewoon geld. Of een fatsoenlijke fiets die niet uit een circusact komt.
Het is op het platteland he, dus waarschijnlijk 6 duizendquote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Fietsen, wat moet ze nou met fietsen, ze heeft er al 3 ... geld heeft ze ook, ze zit tenslotte in een huis van 6 ton.
Een gewone fiets kun zonder moeite nog verkopen of bewaren en later gebruiken. Het is stompzinnig van de postcodeloterij dat ze zulke kermisfietsen zonder versnellingen uitdelen die massaal op marktplaats belanden. Als ze normale fietsen hadden uitgedeeld, had er niemand geklaagd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Fietsen, wat moet ze nou met fietsen, ze heeft er al 3 ... geld heeft ze ook, ze zit tenslotte in een huis van 6 ton.
Nee, je betaalt voor een kans op een prijs, het is geen gunst van het bedrijf om jou een prijs te geven. Er is geloot en het lot is gevallen op jouw loten, dan heb je recht op de beloofde prijzen. De prijzen voldoen echter niet aan de verwachtingen, daar mag een consument best over klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, het is een loterij, het had dus ook helemaal niets kunnen zijn.
Nee, pas vanaf 6 fietsen als ik het goed begrijp. In de wetenschap dat mensen die van fietsen houden doorgaans al een fiets hebben, dat mensen specifieke wensen met fietsen hebben en dat je meer loten per postcode kunt kopen, is dat gewoon een hele slechte prijs.quote:Helaas denken mensen alleen maar aan geld en geld en geld.
Je kan zo'n fiets dus inruilen voor geld, wat jij noemt "de bijbehorende prijs" .. geld dus.
Ik had er 2 jaar geleden ook 1 gewonnen. Nog net op het oude adres. Op MP gezet voor €175 en was hem meteen kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar van die fietsen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |