Bron: Spitsnieuwsquote:Wie het kleine niet eert...
"Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd", zo luidt een bekend Nederlands gezegde. Waarschijnlijk heeft prijswinnaar Lisbeth Bolijn uit Goudswaard (Zuid-Holland) daar nog nooit van gehoord. Zij won vier stadsfietsen in de Postcodeloterij, maar is nou niet bepaald blij met het cadeautje. "We zijn maar met z'n drieën en we hebben allemaal al een fiets, met versnellingen."
Lisbeth woont op het platteland. Daar heb je helemaal níets aan een stadsfiets, zegt ze tegenover RTV Rijnmond.
Waarschijnlijk gaat ze haar familie 'verrassen' met de overbodige tweewielers. FILMPJE!
Je kunt ze tenslotte niet overschilderen .......quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef OeJ het volgende:
Ik zou ook niet blij zijn, als ik met een logo van de NPL moest rondfietsen.
Een gegeven paard, ok.. Maar zoals in 't filmpje, iemand die 16 gegeven paarden krijgt is ook wel 'n beetje too muchquote:
Dat wordt dus wachten op de Postcode Loterij-tractor of de Postcode Loterij-inseminatiehandschoen.quote:Lisbeth woont op het platteland. Daar heb je helemaal níets aan een stadsfiets, zegt ze tegenover RTV Rijnmond.
Gegeven? Het is toch een loterij?quote:gegeven paard..
Volgens mij is de postcodeloterij net zoals de staatsloterij belastingvrij.quote:Iemand die met 16 loten meespeelt Ik heb geen idee hoe duur die fietsen zijn, maar als je 4 of meer wint zul je er toch wel kansspelbelasting over moeten gaan betalen, oftewel 29% van de (showroom)waarde.
De geldprijzen zijn bij de postcodeloterij niet belastingvrij, maar ik heb het even opgezocht en de prijzen in natura betalen zijn dat wel. Dus er is helemaal geen reden dat ze zo moet zeuren, zet die fietsen desnoods op Marktplaats.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgens mij is de postcodeloterij net zoals de staatsloterij belastingvrij.
450 Euro dacht ik .. en vanaf 6 fietsen krijg je er geld voor terug en dat is toch aardig wat als je met 16 loten mee speelt. Het had ook niets kunnen zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Iemand die met 16 loten meespeeltIk heb geen idee hoe duur die fietsen zijn, maar als je 4 of meer wint zul je er toch wel kansspelbelasting over moeten gaan betalen, oftewel 29% van de (showroom)waarde.
Inderdaad. Er rijden hier belachelijk veel van die krengen rond.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
Dit doen ze vaker. Half Alphen aan den Rijn rijdt rond op die dingen, ik heb niemand horen klagen.
Er schijnt zelfs iemand met zo'n fiets een aanklacht in te hebben gediend tegen de Postcodeloterij.. Zij heeft nu zo'n Postcodeloterij-fiets in de garage staan maar ziet elke dag haar buurman (die niet meedoet) op een vet coole Gazelle rijden. De emotionele schade wil ze verhalen op de Postcodeloterij.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef OeJ het volgende:
Ik heb al van mensen gehoord die hun loten opzeggen, om niet het risico te lopen zo'n fiets thuis te krijgen.
Echt?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs iemand met zo'n fiets een aanklacht in te hebben gediend tegen de Postcodeloterij.. Zij heeft nu zo'n Postcodeloterij-fiets in de garage staan maar ziet elke dag haar buurman (die niet meedoet) op een vet coole Gazelle rijden. De emotionele schade wil ze verhalen op de Postcodeloterij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |