Je bedoelt nationale ik-doe-PVV'ers-na-dag.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
Voor mij is het nationale brievenbuspisdag.![]()
en vergeet de PvdA/GL niet natuurlijk, met zo'n partij heb je geen Moslimpartij nodigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik toon jouw ongelijk graag aan, dat weet je
http://www.nederlandsemoslimpartij.nl/
Ja maar dat is voor interpretatie vatbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
en vergeet de PvdA/GL niet natuurlijk, met zo'n partij heb je geen Moslimpartij nodig
Ach, in tegenstelling tot de partij van de gristenfundamentalisten zijn ze niet actief.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor interpretatie vatbaarDe Nederlandse Moslim partij... daar kunnen zelfs notoire 'draaiers' geen draai aan geven
Prima, niemand verbiedt het toch ???? Maar niet opdringen aan anderen, zoals op het werk bv.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat vrijheid alleen maar geldt voor girls die zich als dames van lichte zeden door het leven voortbewegen? Erg krom. Als een vrouw een hoofddoek wil dragen moet dat kunnen.²
Kan ook prima, maar dan niet zeuren als je in bepaalde situaties 'anders' bejegend word.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat vrijheid alleen maar geldt voor girls die zich als dames van lichte zeden door het leven voortbewegen? Erg krom. Als een vrouw een hoofddoek wil dragen moet dat kunnen.²
Nee, je kiest er voor om het ZELF te dragen, overal waar je bent. Dus ook op je werk. Je gaat anderen niet opdragen deze ook te dragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Prima, niemand verbiedt het toch ???? Maar niet opdringen aan anderen, zoals op het werk bv.
Nee dat begrijpen julie dus niet, als het werk het toelaat wel maar anders niet, maar het is geen RECHT.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, je kiest er voor om het ZELF te dragen, overal waar je bent. Dus ook op je werkt. Je gaat anderen niet opdragen deze ook te dragen.²
Dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat begrijpen julie dus niet, als het werk het toelaat wel maar anders niet, maar het is geen RECHT.
Dat bedoel ik. In de Kamer hebben we alleen een anti-moslim partij, dus waar zijn mensen bang voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, in tegenstelling tot de partij van de gristenfundamentalisten zijn ze niet actief.
Ja natuurlijk moet dat kunnen voorzover dat het openbare terrein betreft. Als een werkgever er echter anders over denkt, kun je daar weinig aan doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
voor de PvdA en GL dus, die zijn veel erger dan een Christen Unie of SGP.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In de Kamer hebben we alleen een anti-moslim partij, dus waar zijn mensen bang voor.
Erger in welke zin.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor de PvdA en GL dus, die zijn veel erger dan een Christen Unie of SGP.
Eerder het tegenovergestelde. Je hebt het recht er één te dragen 'tenzij'...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat begrijpen julie dus niet, als het werk het toelaat wel maar anders niet, maar het is geen RECHT.
Doe nou niet of religie en geld niet vaker samengaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Modebedrijven die zich sterk gaan maken voor religieuze uitingen? Dat heeft meer met de ronde god te maken dan met de leer van Allah..
Het moet niet gekker worden
bij mijn oma 97 stond het best gaaf,quote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk is dat niet voor alle moslima's de hoofdreden om een doekje te dragen. Het kan ook cultuur zijn of gewoon modieus. Wat heb je tegen modieuze hoofddoekjes, dat oogt toch alleen maar leuker?
Ok... er is wel sprake van belangenverstrengeling, vaak..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe nou niet of religie en geld niet vaker samengaan.
Boeddhistische modeshow om zieltjes te winnen
http://www.trendhunter.com/trends/monk-fashion-show-buddhist
Priester houdt schoonheidswedstrijd voor nonnen
http://shine.yahoo.com/ch(...)t-looking-nun-244380
Welig bloeiende commercie in Lourdes
[ afbeelding ]
Dat eerste is leuk. Voor het overige kan ik je niet helemaal volgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef C_N het volgende:
[..]
bij mijn oma 97 stond het best gaaf,
nationale hoofddoekjes dag . is dat vrij vertaald als de nationale onderdrukking.
-edit-
Het slaat ook nergens op om een Nationale Hoofddoekjesdag te houden. Wat een belachelijk idee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok... er is wel sprake van belangenverstrengeling, vaak..
Maar het zou eigenlijk niet moeten he?
Net als een oorlog vanwege een religie die vrede predikt.. Het is aan de orde van de dag, maar het slaat nergens op.
Niets is de mens vreemd. Eeuwen geleden kon je al 'relikwieën' van heiligen kopen. Ik moet de eerste volkomen onbaatzuchtige mens nog tegenkomenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok... er is wel sprake van belangenverstrengeling, vaak..
Maar het zou eigenlijk niet moeten he?
Net als een oorlog vanwege een religie die vrede predikt.. Het is aan de orde van de dag, maar het slaat nergens op.
volgend jaar is er de nationale burka maandquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op om een Nationale Hoofddoekjesdag te houden. Wat een belachelijk idee.
Het is toch elke dag hoofddoekjesdag? Wat is er vandaag dan anders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |