Succes.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hallo en dag![]()
Ik ga cursussen... tot 16 uur. Hopelijk nog wel even tussen de middag een pauze.
Ik mag mijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whatevs. Ik magnu vriendje noemen. Verdien ik wel de Yoda status voor.
jij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag mijnnu ook officieel m'n vriend noemen
Gefeliciteerd
Oeh, dat is wel een valkuil denk ik hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jij ookmijne had wel een catch
'dat je me dat mag noemen betekent niet dat ik jou ook zo noem'
![]()
![]()
ik maak me niet zo druk er overquote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een valkuil denk ik hoorIk heb de mijne zelfs officieel gevraagd
Zo makkelijk als je het antwoord toch wel al weet
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Dan komt het vast wel goedJij kent 'm tenslotte
Weltrusten.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!zo tof dat dat m uiteindelijk ook werd
naaahhh ik vind dat een leukequote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima
Moet de mijne nu ook een nieuwe nickname krijgen hier?
Nu is hij toch wel Mr Etcie.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima
Moet de mijne nu ook een nieuwe nickname krijgen hier?
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
naaahhh ik vind dat een leuke
de mijne heeft nog geen nickname :/
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitquote:
Iedere keer "het vriendje van Etcetera" typen is wel lastig.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitEn een nickname is geen must toch
Wat vind je van Ed? Als in Ed Cetera of Ed Etcetera?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitEn een nickname is geen must toch
Heeft hij steeds mooie maar ietwat dubieuze handeltjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan Kareltje, daar ben ik al aan gewend
Heel erg gezelligquote:
Er is een gezegde(hier op Fok): "Bipolair? Rennen!"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!zo tof dat dat m uiteindelijk ook werd
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij steeds mooie maar ietwat dubieuze handeltjes?
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold isquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft wel handeltjes, maar dubieus zijn ze niet echt
pc's/laptops repareren
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold is
Wanneer ik m'n eigen pc gemold heb bedoel jequote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold is
Nee, toevallig nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en Etc, woont mrEtc in Groningen toevallig?
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het wordt nog erger. Ik vind het voorstel van Donner om alle sociale huurwoningen maar even met 25 punten te verhogen zodat de huur voor die woningen met ¤ 120,= per maand omhoog gaat ook te belachelijk voor woorden.
Oh, jammerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje bijgedraaid qua meeten
Whehehe, met jou natuurlijk, en dan gelijk de mister erbij, dan kan ik hier vet gaan lopen pochenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Met hem of met mij![]()
Verander liever wat aan de hypotheekrenteaftrek. Worden koophuizen goedkoper en is er minder noodzaak tot scheefhuren voor veel mensen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik las dit nog:
[..]! dat is echt walgelijk.... kijk wij zouden dat nog kunnen betalen, maar wij zijn dan ook scheefhuurders en ik vind het terecht dat wij daarom huurverhoging krijgen. Maar de punten aanpassen zodat ze allemaal duurder worden......
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Met hem of met mij![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zeker
Hij woont in Frieslandquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, met jou natuurlijk, en dan gelijk de mister erbij, dan kan ik hier vet gaan lopen pochen
Het leek me dat je dan wat vaker in de stad zou zijn.
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen zietquote:Wat super trouwens dat je ex blij voor je is!Het zal m wel veel moeite hebben gekost om dat in te zien, maar echt goed dat ie het heeft gezegd
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zeker
Ah, de volgende meet is bij jou. Das dan geregeldquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij woont in FrieslandEn ben dinsdags in de stad
[..]
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen zietMaar ik ben ook wel blij hoor, en de rest van de vrienden moet er maar gewoon aan wennen
er wordt zoveel geaccepteerd in onze groep, dat dit ook moet kunnen.
[..]
![]()
![]()
Neevan niet naar 'als ik er zin in heb en het een beetje te doen is qua reistijd, waarom niet'
als ik er zin in hebquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, de volgende meet is bij jou. Das dan geregeld
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen ziet![]()
sowieso, uitgebreid zoenen in het openbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.
Dat moet ik mijn ex nageven: hij had een week na onze break een nieuwe vriendin binnen het koor, maar ik heb ze nooit uitgebreid zien zoenen (lag misschien ook deels aan de kwaliteit van hun relatie en aan het feit dat zij bang was dat ik heel kwaad was, maar toch). Dat vond ik best netjes.
Zowelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.
Dat moet ik mijn ex nageven: hij had een week na onze break een nieuwe vriendin binnen het koor, maar ik heb ze nooit uitgebreid zien zoenen (lag misschien ook deels aan de kwaliteit van hun relatie en aan het feit dat zij bang was dat ik heel kwaad was, maar toch). Dat vond ik best netjes.
tijd voor de worst meat?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn levering met Salt&Vinegar chips, Irn Bru, Malt Vinegar, Shortbread, Meet pie, Brown sauce en Baked beens & pork sausages is binnen.![]()
![]()
Irn bru, dat is toch dat drankje van vloeibaar gemaakte kauwgomballen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn levering met Salt&Vinegar chips, Irn Bru, Malt Vinegar, Shortbread, Meet pie, Brown sauce en Baked beens & pork sausages is binnen.![]()
![]()
Ongeveer wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Irn bru, dat is toch dat drankje van vloeibaar gemaakte kauwgomballen?
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zowelals ik zijn niet echt van plan om uitgebreid voor z'n neus te gaan staan zoenen. Eigenlijk is de enige plek waar het me echt geen zak zou kunnen schelen een discotheek, verder is dat iets waarvan ik het liever niet in het openbaar doe
Nog aanmoedigingen in ontvangst mogen nemen van dronken voorbijgangers neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesMaar onze eerste zoen was een uur lang, midden op de Grote Markt
(wel om 4 of 5 uur 's nachts).
een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesMaar onze eerste zoen was een uur lang, midden op de Grote Markt
(wel om 4 of 5 uur 's nachts).
Hehehe, jaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog aanmoedigingen in ontvangst mogen nemen van dronken voorbijgangers neem ik aan?
Ja ik heb toen wel eens gezocht geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Maar je hebt ook zoenen en zoenen heIk vraag me ineens af hoe lang RTV Noord de beelden van die Grote Markt camera bewaard
![]()
Ik denk dat we het schattig moeten vindenquote:
http://www.facebook.com/Booquote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of het nou een echt beest of een knuffel is
Schattig vind ik niet het goeie woord denk ik
Noem het maar goedquote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens een goed geschoren Pom Chow(een kruising dus)
Aan de bak! En snel een beetje!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, wie geeft mij even een schop, ik moet echt gaan beginnen met de muren....
Heb ammoniak in huis dus kan iig gaan ontvetten enzo.
Leuk bedrag.quote:Een persoon uit New York heeft de jackpot van 319 miljoen dollar gewonnen. Het gaat om de hoofdprijs van de zogeheten lotto Mega Millions.
De jackpot is normaal 12 miljoen dollar, maar de prijzenpot was opgelopen doordat geen enkele deelnemer sinds 4 februari de juiste cijfers had aangekruist.
Dan passen julie wel bij elkaar...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik maak me niet zo druk er overhij is een gevalletje apart
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels is op de statuslijst te zien dat de hypotheek finaal akkoord is.
Zegt de financieel adviseur.
Huhquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar onze eerste zoen was een uur lang...
10 seconden?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh
Een uur lang? Ik ga mijn record dan maar niet vermelden...
Voor het ontvetten, kan ik je deze aanbevelen:quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je aan het dromen of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wait... Zeggen jullie nou al allemaal dat ik van m weg moet rennen?![]()
*Ps is ook even wakker, draait zich weer om
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd in ieder geval!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, ammoniak, ik hoop dat je je handen goed beschermt... smerig spulquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in ieder geval!!!
Die pil is al een maand weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben ongesteld geworden gister.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
* even doorrekent... zwanger medio april, baby medio januari...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Soempie het volgende:
Die pil is al een maand weg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die pil is al een maand weg.
Want dan win je een fles whisky?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Wanneer zei ik ook al weer dat je binnen 3 maanden zwanger werd?
Doe mij een lol en regel dat...
Nee, zit niks aan vast.quote:
Haha, lijkt me wel leuk om dat weer eens te doen voor 'vreemden'.quote:Ik heb je nog even gepitched bij een vriend voor een eventuele whiskyproeverij met zijn collegas. Ze hebben binnenkort een champagneproeverij dus ik dacht: dan kan whisky ook. Maar ik weet niet of 'ie hapt
Als het allemaal zó vanzelfsprekend was, was ik nu al bijna uitgerekendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* even doorrekent... zwanger medio april, baby medio januari...
He wat? Jullie waren toch nog niet aan het proberen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het allemaal zó vanzelfsprekend was, was ik nu al bijna uitgerekend
Wie niet, ik??quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat? Jullie waren toch nog niet aan het proberen?
Ik begin daarom altijd met het opslaan van een (leeg) document als ik iets ga maken in word. Kan je daarna niet meer de fout in gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Etcetera het volgende:
ik save een word document heen en bedenk: kak, die had ik moeten renamen. Nu kan ik overnieuw beginnen met een andere
Goed bezig. Not
Ja jullie. Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie niet, ik??
Jahoor, al ruim een halfjaar.....
Ja dat was wel de meest tactische methode geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begin daarom altijd met het opslaan van een (leeg) document als ik iets ga maken in word. Kan je daarna niet meer de fout in gaan.
Ohja, opeens klonk er overal slechte muziek, werden er hekken neergezet. Paar uur later opeens een optocht met carnavalswagensquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domtoren in Utrecht ook niet
De kerk in Arnhem heeft er wel een
Het is wat. Eerst Etcie feliciteren met mr Hypo en nou jullie met een Hypotheek.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Owja fuck, vergeet ik helemaal Soemp te feliciteren
Geweldig dat het nu rond is!!!
Ja maar ik moest ook Start nog bellen over die procedure, en nu zit ik te wachten tot ik teruggebeld word door de intercedente...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef Soempie het volgende:
Cobra
[..]![]()
Maar jij zou gaan schilderen!
dat kun je best doen tijdens het schilderenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar ik moest ook Start nog bellen over die procedure, en nu zit ik te wachten tot ik teruggebeld word door de intercedente...
Leuk nummer van Meatloaf.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik moet nog 1 kernkwaliteit uitwerken volgens de STER methodiek en ik weet niks meer. 2 out of 3 ain't bad
Nee hoor. 5 minuten en 26 seconden.quote:
Waren ze een paar weken te laat daar?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, opeens klonk er overal slechte muziek, werden er hekken neergezet. Paar uur later opeens een optocht met carnavalswagens
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het was half vasten afgelopen weekend
quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren ze een paar weken te laat daar?
Niet zo wat?quote:Die hoogte van die toren vind ik niet zo eigenlijk...
quote:Ter kennisgeving wil ik u laten weten dat morgen, dinsdag 29 maart, op het dak van het ...-gebouw opnames gemaakt worden voor de VPRO serie Toren C. Deze opnames vinden plaats tussen 10.00 - 19.00 uur. In een van de scènes wordt gebruik gemaakt van een nep vuurwapen.
De productieleiding van de serie heeft ons verzocht de medewerkers die werkzaam zijn in de ...-torens hiervan op de hoogte te stellen. Dit om te voorkomen dat medewerkers die wellicht iets zien of horen van de opnames zich onnodig zorgen gaan maken
Morgen dus een geschikte dag om je wapens mee te nemen naar het werk. Kan altijd handig zijn als die collega's weer vervelend doen.quote:
Doe ik anders vaak zat.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen dus een geschikte dag om je wapens mee te nemen naar het werk.
Juist niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut altijd he dat inparkeren...
Ik heb altijd al een Zwitsers zakmes bij me...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen dus een geschikte dag om je wapens mee te nemen naar het werk. Kan altijd handig zijn als die collega's weer vervelend doen.
Wist je dat dan niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds wanneer rijdt het Nederlandse leger met Israelische tanks
Heeft Lex Immers veroverd tijdens z'n jodenjacht...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds wanneer rijdt het Nederlandse leger met Israelische tanks
nee, heb wel eens gehoord dat ze wel goed schijnen te zijn.Wel handig als de Russen aanvallen.quote:
Goh, die komt zeker naast dat stadion met capaciteit 90 000 te staan...quote:'Rotterdam krijgt gigantisch reuzenrad'
De kop van het Noordereiland is een van de plaatsen waar het reuzenrad kan komen.
FOTOMONTAGE ARIE KIEVIT,MARCELWAGENAAR
UPDATE ROTTERDAM - Rotterdam krijgt mogelijk een spectaculair reuzenrad van wel 150 meter hoog. Twee ondernemers willen de nieuwe superattractie in deze stad laten verrijzen. De gemeente is enthousiast en wil meewerken.
Dat meldt het AD.
Het reuzenrad zou een plek moeten krijgen aan de zuidoever van de Nieuwe Maas, in de buurt van het stadscentrum. Het wordt niet zomaar een rad, maar een waarvan ook de gondels bewegen.
De twee Rotterdamse ondernemers John Struijlaard en Ronald Vergoed van bureau The Firm-IPCM geloven heilig in hun plan. Ze lobbyen al ruim een jaar bij de politiek en het bedrijfsleven. Eind vorig jaar heeft de gemeente een studie laten doen naar verschillende plaatsen, van Katendrecht tot het Eiland van Brienenoord. ,,Heerlijk toch. Met een bootje over de Maas naar het rad dat spectaculair uitzicht biedt. Een nieuwe Euromast, om het zo maar te zeggen,'' zegt Struijlaard vanuit zijn kantoor aan de Nieuwe Maas. ,,Rotterdam heeft de ruimte en behoefte aan een nieuwe landmark. Een pakkend beeld dat de hele wereld rond gaat.''
De gemeente wil meewerken, maar laat de financiering over aan de markt, liet de woordvoerster van wethouder Dominic Schrijer (Economie) weten. Volgens Vergoed zijn er al gesprekken gaande met potentiële investeerders. Hij schat dat er 100 miljoen tot 150 miljoen euro nodig is om het project van de grond te tillen. De Rotterdamse ondernemers denken dat het reuzenrad kan uitgroeien tot een toeristische topattractie. Zij wijzen op het succes van het 135 meter hoge reuzenrad in Londen.
Ze hadden alleen maar technische of commerciële functies.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ze houden zich dus aan een of andere regel waar niemand het belang van kan uitleggen.
Hoe zit het bij het uitzendbureau met ander werk bij callcentra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op afstand, hoop ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
kunnen jullie trouwens even allemaal voor me duimen, dan ga ik zo even een auto starten
quote:
Ik werd ook best even duizelig toen ik boven stond. Ze hadden glazen muurtjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo prettig qua uitzicht.
Ben niet zo van de grote hoogtes...
Glazen muurtjes vind ik helemaal niets...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik werd ook best even duizelig toen ik boven stond. Ze hadden glazen muurtjes
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ze houden zich dus aan een of andere regel waar niemand het belang van kan wil uitleggen.
Hoe zit het bij het uitzendbureau met ander werk bij callcentra?
Deze toren was nog geen 100 meter hoog. Op het Empire State had ik er veel minder last van. Dus best gek.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glazen muurtjes vind ik helemaal niets...
Op de Montparnasse toren in Parijs wist ik niet hoe snel ik naar binnen moest, verschrikelijk.
[ afbeelding ]
Ook leuk, hotels in de USA waar je op de tigste verdieping zit, met balkon.
No way dat ik dat balkon op ga.
Op m'n werk is het 23 etages hoog.
Gelukkig kan je heel ver weg kijken (tot in de Noordzee) en zie je heel Amsterdam, dus dat leidt genoeg af...
Dat zou ik toch wel direct doorhebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had bijna de bagger in de broek boven in de Toronto tower. Sta ik leuk van het uitzicht te genieten, zegt een maat dat ik eens omlaag moest kijken. Stond ik op een glazen vloer.....
Dat was op 350 meter hoogte!quote:
Gelukkig hebben ze wel een liftquote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was op 350 meter hoogte!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan het visual cliff experiment met baby's.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was op 350 meter hoogte!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat scheelde inderdaad flink.quote:
u riep?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vraag me nu wel af waar die kruisjes voor zijn op het dak van het deel aan de voet van de toren.
Ah, dus jij gaat de plafonds schilderen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me denken aan het visual cliff experiment met baby's.![]()
Ik heb denk ik weinig last van hoogtevrees of eerder een groot vertrouwen in de techniek/ bouwkunde.
Weet je wel hoe zwaar dat is?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat de plafonds schilderen?
Ja dat is zwaar ja. Ik ben overigens niet bang van dat soort dingen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar dat is?Boven je hoofd werken...pfff...
Heel slimquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Soempie het volgende:
Sven z'n prioriteiten zijn ook duidelijk. We hebben net te horen gekregen dat de hypotheek is en hij hangt nu aan de lijn om tv, telefoon en internet te regelen in het nieuwe huis.
Hoezo dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik háát reuzenradden. Serieus, kutdingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik heb een vriendin helemaal over de zeik gekregen toen we bovenin het reuzenrad zaten. We stonden stil en door de wind ging het bakje wat heen en weer. Toen heb ik haar gewezen op een bout die er aardig roestig uit zag.
Dat stilhangen bovenin inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik heb een vriendin helemaal over de zeik gekregen toen we bovenin het reuzenrad zaten. We stonden stil en door de wind ging het bakje wat heen en weer. Toen heb ik haar gewezen op een bout die er aardig roestig uit zag.
vind beetje tubelentie juist nog el leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet mij dan weer niets. Vliegen ook niet trouwens.
Yuri!quote:
Pciesquote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind beetje tubelentie juist nog el leuk.
zat 2 week geleden ook in de skilift met een paar dames en toen werd mijn geschommel niet in dank afgenomen.
Wedervraag: wat te denken van de Zweedse voetbalclub Assyriska?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Jan Mulder heeft de oplossing
Ajax moet katholiek worden
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
TM, fijn dat het tot nu goed lijkt te gaan!!![]()
![]()
Ik ben ook niet bang voor hoogte.
maf zequote:
Schijnt ondertussen weer te werken maar ik probeerde eerder op de avond het thuisnummer te bellen dat ging gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
Lekker rustig vandaag op de mobiele telefoon...
ligt sinds vanmiddag t-mobile al plat blijkbaar
Najib Amhali had 5 minuten en dat haalde hij niet eensquote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vanavond tijdens het sporten even gekeken en ik vond er ook geen klap aan. 't Enige grappige stukje was dat ze zogenaamd Erwin Krol lieten zingen.
ik vond het ook niet grappig en heb het afgezet en ben naar bed gegaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
En
Ben ik trouwens de enige die geen flikker vindt aan "De gekste dag"? Want er is gewoon helemaal niets grappigs aan. Weer een typisch, slap aftreksel van een leuke avond.
en Cobraquote:
Wat belachelijk zeg...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:59 schreef Cobra4 het volgende:
En mijn dag begint weer goed.......![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik weet bijna zeker dat je daar gelijk in hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg het idee dat ze het wel weten, maar gewoon niet vertellen omdat er nu een deel in Libië zit..
Belachelijk idd.. Is het niet een idee om vanuit Defensie preventief met een 'tegenbod' te komen? Zo van, als het dan toch echt moet, laat het dan in ieder geval door mensen met verstand van zaken doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
En dan niet eens de ballen hebben om dit ook intern te communiceren. Iedereen heeft dit nieuws uit de krant moeten halen.
Dat wel, maar die afwisseling tussen dichte mistbanken en recht in je ogen schijnende zon maakte het rijden niet makkelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Weilanden onderweg liggen er mooi bevroren bij en ontdooien dampend in het ochtend zonnetje.
Vanochtend was ik door m'n wekker heen geslapen, gelukkig had Tinuviel me een por gegeven, want ik was nog in dromenland om 6.30quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had me verslapen maar was nog net op tijd op de carpoolplaats
quote:
Als je een fancy telefoon wilt maar geen iPhone of Blackberry heb je nog de keus uit Android, Windows Phone en Nokia's N8 en E7quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef CaLeX het volgende:
Ik mag mijn telefooncontract verlengen
Nu nog een phone uitkiezen (nee geen BB en of Iphone)
Was dat nog gebaseerd op Windows Mobile 6 of op Windows Phone 7? Dat schijnt nogal uit te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gorillaz - Clint Eastwood op de radio, blijft een vet nummer
Ik wil graag een HTC telefoon
De meneer in de winkel raadde mn vriendje trouwens een Windowsfoon ten zeerste af!
Dat kan met elke smartphone eigenlijk wel. Zoveel verschil zit er geloof ik niet tussen de E71 en E72 dus als de E71 het nog goed doet kan je ook een jaar SIM-only nemen en volgend jaar opnieuw kijken of er dan een telefoon is die je echt graag wilt hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
Wil er nu.nl en hotmail.com mee kunnen bereiken en bellen/smsen, meer hoeft eigenlijk niet
Zit te denken aan een E72 (kost met 1 jaarcontract 30 euro) en heb nu de E71 (dus met wat mazzel kan ik mijn microsd zo overzetten)
Wil eigenlijk wel een HTC, maar wil er geen 100 euro aan uitgeven* CaLeX is een echte hollander
HTC's en Blackberry's draaien op verschillende systemen dus daartussen kan je best een voorkeur hebben. Veel HTC's hebben Android, maar er zijn ook HTC's met Windows er op. Dat is dus wel iets waar je op moet letten als je er een uit kiestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik denk dat dat nog over windows 6 gingis een half jaar geleden ofzo.
En een vriendin van mij heeft een htc, en mn vriendje een blackberry, dus dat is mijn referentiekader. Ik heb liever de htckomen best goeie foto's af, en ik vind m handiger werken dan de blackberry.
Sja, helaas moet ik nog een jaar wachten tot mn abonnement verlooptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HTC's en Blackberry's draaien op verschillende systemen dus daartussen kan je best een voorkeur hebben. Veel HTC's hebben Android, maar er zijn ook HTC's met Windows er op. Dat is dus wel iets waar je op moet letten als je er een uit kiest. En als je graag Android wilt hebben dan zijn er meer merken dan alleen HTC
Over een jaar kan jij vast wel een internetbundel aanschaffen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja, helaas moet ik nog een jaar wachten tot mn abonnement verloopten heb ik helemaal geen geld voor een internetbundel, want geen werk enzo
De auto was geen optie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
En weer op pad richting Amsterdam...
Irritant die overleggen van een (half) uur waar je 3 uur voor onderweg bent.
Telefonisch vergaderen? Nee, als je langs komt is dat beter/persoonlijker. OK dan...
Met de auto in de spits naar Dordt is slecht voor mijn humeur en zal zeker niet sneller zijn...quote:
Nieuw Oost-Indiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de auto in de spits naar Dordt is slecht voor mijn humeur en zal zeker niet sneller zijn...
Den Haag Laan van NOI is nu de stopplek, vreemde naam...
Voluit geschreven zou dat de langste stationsnaam van Nederland zijn. Nu is Leeuwarden Camminghaburen datquote:
Wel ff zwaaien als je er staat he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik, maar het klinkt gewoon niet...
En hoeveel lichaamsdelen van LB?quote:
Nee, geen last van. Moet je dat eerst inschakelen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand al problemen ondervonden met de nieuwe Fokfunctie? Dat je per ongeluk een stukje tekst selecteert en vervolgens komt er rechtsonder een popup
Ik heb bij wijze van concentratie-tic dat ik de hele tijd tijdens het lezen iets selecteer.
-edit- zo, uitgezet
quote:
Oh, dan zal bij mij de popup blokker wel aan staan.quote:
Gisteren/eergisteren toch ook al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Live via Atsuko: nieuwe aardbeving in de omgeving van het rampgebied. 6.4
Wel vaker zie ik nu:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren/eergisteren toch ook al?
Damnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef CaLeX het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.html
Echt wtf, op die leeftijd was ik nog met flippo's en knikkers bezig
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef CaLeX het volgende:
Je gaat het niet hopen, maar er is (gelukkig) wel mee te leven. Tenminste, ik zou als opa en oma wel voor het kind zorgen en mijn eigen dochter haar jeugd laten houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jeetje... had het ook al op Twitter gelezen, maar daar moet je toch als ouder en kind niet aan denken..
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Dienstmededeling:
Ter kennisgeving wil ik u laten weten dat morgen, dinsdag 29 maart, op het dak van het ...-gebouw opnames gemaakt worden voor de VPRO serie Toren C. Deze opnames vinden plaats tussen 10.00 - 19.00 uur. In een van de scènes wordt gebruik gemaakt van een nep vuurwapen.
De productieleiding van de serie heeft ons verzocht de medewerkers die werkzaam zijn in de ...-torens hiervan op de hoogte te stellen. Dit om te voorkomen dat medewerkers die wellicht iets zien of horen van de opnames zich onnodig zorgen gaan maken
Ja, dat kan wel zo zijn... maar je bent als 12-jarige toch wel even moeder geworden en als je ouder bent, lijkt het me dat je toch ook de zorg voor je eigen kind wil hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je gaat het niet hopen, maar er is (gelukkig) wel mee te leven. Tenminste, ik zou als opa en oma wel voor het kind zorgen en mijn eigen dochter haar jeugd laten houden.
Wow!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn er klaar voor, het dak is gedecoreerd en de camera's staan op het dak:
[ afbeelding ]
Aktie!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef CaLeX het volgende:
Maar staat wel gewoon op de site van de school:quote:Waar de schoolexcursie plaatsvond, wil de woordvoerder niet kwijt.
inclusief foto's (even naar beneden scrollen)quote:Excursie Ommelanden
Op donderdag 24 maart gaan we met de klas naar natuurgebied De Ommelanden. We worden met een bus opgehaald. In het natuurgebied staan fietsen voor ons klaar. Om 12.00 uur zijn we weer terug. Op dit moment zijn wij nog op zoek naar 3 ouders die mee willen voor de begeleiding. Heeft u tijd?
Tegen die tijd zie je toch wel weer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn... maar je bent als 12-jarige toch wel even moeder geworden en als je ouder bent, lijkt het me dat je toch ook de zorg voor je eigen kind wil hebben.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE72L61D20110322quote:"I have always said, heard, that it would not be strange that there had been civilization on Mars, but maybe capitalism arrived there, imperialism arrived and finished off the planet," Chavez said in speech to mark World Water Day.
Ik denk dat het grote verschil hier is dat jij moeder bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach is misschien wel iets typisch mij... altijd vooruit kijken haha.
Als je 12 jaar bent en je bent zwanger graakt (niet van de toiletbril!!!), dan heb je als ouders van de nieuwbaken moeder toch ernstig tekort geschoten en heb je een morele verplichting om een deel van de zorg van je kleinkind op je te nemen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn... maar je bent als 12-jarige toch wel even moeder geworden en als je ouder bent, lijkt het me dat je toch ook de zorg voor je eigen kind wil hebben.
Oh, ik dacht foto's van de bevalling...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
inclusief foto's (even naar beneden scrollen)
Ik vind eigenlijk dat je niet meteen kunt zeggen dat de ouders ernstig tekort hebben geschoten. Als ik naar mezelf kijk hoe ik als (beginnende) puber was, deed ik soms juist de dingen die mn ouders niet goed vonden en waar ze mij wel voor gewaarschuwd hadden.. het kan dus ook gewoon een soort van afzetten tegen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 12 jaar bent en je bent zwanger graakt (niet van de toiletbril!!!), dan heb je als ouders van de nieuwbaken moeder toch ernstig tekort geschoten en heb je een morele verplichting om een deel van de zorg van je kleinkind op je te nemen...
Ben wel benieuwd of ze er op school een biologieles omheen hebben gebouwd...
Prima, dan geldt het Oud-Hollandsche spreekwoord 'Bezint eer ge bekind.'....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je niet meteen kunt zeggen dat de ouders ernstig tekort hebben geschoten. Als ik naar mezelf kijk hoe ik als (beginnende) puber was, deed ik soms juist de dingen die mn ouders niet goed vonden en waar ze mij wel voor gewaarschuwd hadden.. het kan dus ook gewoon een soort van afzetten tegen zijn.
Ja precies. Je hebt als ouders natuurlijk wel de verantwoordelijkheid, maar dat dit meisje zwanger is geraakt wil niet zeggen dat ze van haar ouders of op school geen voorlichting heeft gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je niet meteen kunt zeggen dat de ouders ernstig tekort hebben geschoten. Als ik naar mezelf kijk hoe ik als (beginnende) puber was, deed ik soms juist de dingen die mn ouders niet goed vonden en waar ze mij wel voor gewaarschuwd hadden.. het kan dus ook gewoon een soort van afzetten tegen zijn.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan geldt het Oud-Hollandsche spreekwoord 'Bezint eer ge bekind.'....
Dat kan ik tot op zekere hoogte nog wel doorgronden, van 'ik mag geen bier drinken dus doe het lekker toch want bier drinken is tof'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerder: "ik mag nog geen seks maar ik doe het toch"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan ik tot op zekere hoogte nog wel doorgronden, van 'ik mag geen bier drinken dus doe het lekker toch want bier drinken is tof'
Maar zwanger worden omdat het van je ouders niet mag... volgens mij heb je daar toch ook jezelf meeen ben je als het goed is van op de hoogte als je ouders dat hebben meegegeven...
Ik denk dat haar is meegegeven: je mag geen (onveilige) sex hebben, want daar kun je zwanger van worden. Vervolgens kan natuurlijk een condoom zijn gebruikt en dat die geknapt is... sommige vrouwen worden met gebruik van pil ook zwanger...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan ik tot op zekere hoogte nog wel doorgronden, van 'ik mag geen bier drinken dus doe het lekker toch want bier drinken is tof'
Maar zwanger worden omdat het van je ouders niet mag... volgens mij heb je daar toch ook jezelf meeen ben je als het goed is van op de hoogte als je ouders dat hebben meegegeven...
En daar hadden de ouders dus die kinderen duidelijk moeten maken dat als je niet zwanger wilt worden je alleen anaal magquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerder: "ik mag nog geen seks maar ik doe het toch"
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En daar hadden de ouders dus die kinderen duidelijk moeten maken dat als je niet zwanger wilt worden je alleen anaal mag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En daar hadden de ouders dus die kinderen duidelijk moeten maken dat als je niet zwanger wilt worden je alleen anaal mag
Dat hangt denk ik een beetje van het kind en zijn/haar omgeving afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, laten we eerlijk zien...als iemand 11, net 12 is...dan heb je het meestal nog niet over condooms en dat soort dingen. Je gaat er toch vanuit dat het een jaar of of 2-3 later pas gaat spelen
Ik hoop eigenlijk dat ze op de basisschool, groep 7 ofzo, wel een beetje voorlichting krijgen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, laten we eerlijk zien...als iemand 11, net 12 is...dan heb je het meestal nog niet over condooms en dat soort dingen. Je gaat er toch vanuit dat er uberhaupt pas een jaar of 2-3 later iets gaat spelen
De Rotterdammer in mijn komt bovendrijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand zin in een spelletje wie is het ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand zin in een spelletje wie is het ?
De stelregel van mijn moeder was dat ze me antwoord gaf op wat ik vroeg, niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze op de basisschool, groep 7 ofzo, wel een beetje voorlichting krijgen...
Ik zie trouwens wel op tegen het moment dat ik Twan voorlichting moet gaan geven.. hij vraagt nu af en toe al wat...
Wij kregen dat echt pas bij biologieles op de middelbare school.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze op de basisschool, groep 7 ofzo, wel een beetje voorlichting krijgen...
Het laatste dat je moet doen is er preuts op reagerenquote:Ik zie trouwens wel op tegen het moment dat ik Twan voorlichting moet gaan geven.. hij vraagt nu af en toe al wat...
Nou, zo moeilijk is dit niet te vinden.quote:
De Rotterdammer in jou? Vanwege statistieken zoals deze?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Rotterdammer in mijn komt bovendrijven
-edit- trouwens, zie je de bus op de achtergrond staan?
Ik wist het meeste ook al, maar dat niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren
Ja wel dat we bij biologie het proces van conceptie uitgelegd kregen, met chromosomen enzo, maar niet dat we voorlichting kregenIk denk dat ik het meeste al van mn moeder wist.
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De Rotterdammer in jou? Vanwege statistieken zoals deze?
[ afbeelding ]
Ik zie die bus, en een persoon waar een boom uit zijn nek groeit
Ohja, dat heette gewoon "verzorging" jaquote:
Ow ik had nog geen nieuwsbericht gelezen met de schoolnaam erin eigenlijk.... maar dan is het wel makkelijk ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is dit niet te vinden.
Schoolnaam stond in het nieuwsbericht. Google op de naam van die school.
Dan staat er links in de balk 'uitstapje blabla 24 maart'. In het artikel stond 'vorige week'.
En bij groep 8 (meisje van 12) staan foto's van uitstapje vorige week
Oftewel, 1 google search en het artikel goed lezen is hiervoor genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |